"Ne volim kad me prave budalom": Turista zapenio zbog situacije u prodavnici na Mljetu, radnice sležu ramenima
Oštećeni turista obratio se medijima ali i državnoj inspekciji
Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
Hmmm...
Uobičajena praksa, čak i ovde u Nemačkoj gde živim... Već poodavno sam imao isti takav slučaj u trgovačkom lancu "Rewe"... Poslovođa marketa se čak počeo ljutiti što sam slikao cenu proizvoda na polici i to im pokazao na kasi, naravno, onda sam ja njih upozorio da ću ih prijaviti nadležnoj službi i promenili su stav i naplatili su proizvod po ceni sa rafe, ali naravno cena na rafi je ostala ista,odnosno, ta niža cena, a na kasi i dalje druga veća cena... Kad god kupujem taj proizvod, napravim im scenu na kasi, ali i oni ne menjaju ništa, jednostavno to im je razrađen sistem prevara...