"Ne volim kad me prave budalom": Turista zapenio zbog situacije u prodavnici na Mljetu, radnice sležu ramenima

Oštećeni turista obratio se medijima ali i državnoj inspekciji

Komentari

  • Hmmm...

    19. avgust 2024 | 11:58

    Uobičajena praksa, čak i ovde u Nemačkoj gde živim... Već poodavno sam imao isti takav slučaj u trgovačkom lancu "Rewe"... Poslovođa marketa se čak počeo ljutiti što sam slikao cenu proizvoda na polici i to im pokazao na kasi, naravno, onda sam ja njih upozorio da ću ih prijaviti nadležnoj službi i promenili su stav i naplatili su proizvod po ceni sa rafe, ali naravno cena na rafi je ostala ista,odnosno, ta niža cena, a na kasi i dalje druga veća cena... Kad god kupujem taj proizvod, napravim im scenu na kasi, ali i oni ne menjaju ništa, jednostavno to im je razrađen sistem prevara...