• 0

Vreme čitanja: oko 4 min.

Telegraf posetio štand Tesle na IFA: Sa ovog mesta je brend otpočeo svetski uspeh i ne planira da stane

Vreme čitanja: oko 4 min.

Trenutno su prisutni u 45 zemalja, a za Telegraf Biznis najavljuju dalje širenje, energičnije nego ikad

  • 0
Tesla, IFA Berlin 2024 Foto: Marko Jovanović

Pre tačno dve godine, brend Tesla kompanije Comtrade Distribution, krenuo je na put globalnog širenja, a danas juri ka prvih 50 zemalja u svom portofoliju! Deceniju od osnivanja proslavio je na mestu gde je njihova globalna prepoznatljivost počela uzlaznom putanjom, na najvećem Sajmu potrošačke elektronike (IFA) u svetu.

Jasno je da su ovakvi Sajmovi rezervisani za najbolje među najboljima, a dodatna potvrda uspeha srpskog brenda govori i da je Tesla jedina sa prostora Zapadnog Balkana koja izlaže u Berlinu.

Od prethodnog učešća do danas uspeli su da povećaju prisutnost za više od 100 odsto, šireći se sa 20 na 45 zemalja, tako stvarajući uspeh koji je ispraćen kvalitetom, osluškivanjem tržišta i potreba potrošača.

- Izuzetno smo ponosni na činjenicu da su naši proizvodi našl put do svakog kontineta. Imamo ambicije da postanemo apsolutni lider u svakom naseljenom mestu na planeti - poručuje Nebojša Lozo, General Manager Comtrade Distribution i brenda Tesla prilikom Telegrafove posete njihovom štandu.

Harmonija dizajna i prirodnog sveta

Već prilikom prvog učešća, 2022. godine, uspeli su da ostvare zapažen rezultat predstavljajući preko 300 proizvoda iz svog portofolija na krajnje zanimljiv način. Umesto klasičnih belih štandova, kakvi su i ove godine mahom na Sajmu, brend se opredelio za odabir prirodnih materijala stvarajući svojevrsni moderni dom.

Da Tesla ne pomera samo globalne granice, govori i činjenica da su se ove godine predstavili na čak 200 kvadrata, pažljivo birajući prirodne materijale koji najbolje prikazuju njihove proizvode.

Sa ponudom od čak 350 proizvoda, među kojima su premijerno prikazani OLED Tesla televizori, sa kojima je crna prava crna, nove veš mašine sa tzv. "diamond shape" bubnjom i zvezda Sajma "aspirator koji izlazi iz radne ploče", pokrili su svaki segment kućne tehnike i omogućili da im štand bude pun posetilaca tokom svih 5 dana trajanja Sajma.

Aleksandar Nikolić Foto: Marko Jovanović

Kako nam pričaju ispred brenda, ideja je bila da se kroz pažljivo kreiran dizajn ožive Teslini proizvodi, naglašavajući njihovu povezanost sa prirodom koja ih je inspirisala.

- Štand je promišljeno izrađen od prirodnih materijala, ogledala, kamena i živih biljaka, stvarajući zadivljujuće i impresivno okruženje. Štand ne samo da predstavlja naše artikle, već otelotvoruje harmoniju dizajna i prirodnog sveta, nudeći posetiocima jedinstveno čulno iskustvo - poručuje za naš portal Aleksandar Nikolić, direktor marketinga u Tesli.

Posebnu pažnju na štandu privlačio je i deo koji je Tesla posvetila partnerstvu sa grčkim košarkaškim klubom Panathinaikos. Kao zvanični sponzor, Tesla je pripremila i zabavu za svoje posetioce, pa su tako imali mogućnost da se oprobaju u šutiranju trojki, a najuspešniji su sa sobom poneli i lepe prigodne poklone.

Jači i prepoznatljivi globalno

Poseta štandu nije mogla da prođe, a da ne porazgovaramo i sa direktorom prodaje ispred brenda Tesla, a Bojan Doder tom prilikom nam je otkrio dalje planove razvoja. Kako je istakao, mesta za sentimentalnost nema, jer se brend u Berlin vratio jači i prepoznatljiviji širom sveta sa jasnim ciljevima za budućnost.

- Proširili smo se na 30 novih tržišta, ruku pod ruku sa našim ekskluzivnim dugoročnim partnerima, od kojih nas svako približava novim potrošačima i pomaže nam da povećamo svoj globalni otisak. Stoga nema mesta sentimentalnosti, jer gledamo napred, ka daljim ekspanzijama, energičniji nego ikada.

Bojan Doder Foto: Marko Jovanović

Premium funkcije ispraćene minimalističkim dizajnom

Iako je Tesli na prvom mestu kvalitet proizvoda, posebnu pažnju posvećuju i njihovom dizajnu, koji je po nekim istraživanjima čak i važniji.

- Dizajn je nešto što neko prvi primeti i vidi i zato smo dosta radili na tome. Biramo minimalistički dizajn, najviše se to može videti kod rerni, aspiratora. Naše touch screen rerne nemaju šljašteće momente, a što se tiče funkcija, one su na premium nivou - pojašnjava nam Zlatica Brajović ispred brenda Tesla.

Takođe, brend Tesla je jedini koji u svojim proizvodima omogućava premium funkcije, po pristupačnim cenama. Recimo tu je digitalni toster, ali i frižider sa vinskim podrumom koji sadrži i dispanzer za vodu, ali i funkciju za pravljenje leda.

Vredno spominjanja je i da je većina Teslinih uređaja ,,pametna" što vam omogućava da pored kvalitetne tehnike sa modernim dizajnom dobijete i svojevrsnog asistenta u svom domaćinstvu.

Recimo, u slučaju da se odlučite za prvi Teslin OLED televizor moći ćete da komunicirate sa uređajem bez korišćenja daljinskog upravljača.

Planovi za budućnost

Ovogodišnji slogan Sajma glasio je ,,Inovacije za sve", a ujedno je ovo i 100. po redu izdanje. Zanimljivo je da je upravo Teslina vizija od osnivanja ,,Tehnologija za sve", a baš ove godine slave i svoj prvi jubilej, 10 godina od osnivanja.

Analogija je jasna, ali ipak nismo želeli da budemo previše pretenciozni, pa nas je zanimalo šta brend Tesla očekuje u narednih 10 godina poslovanja. Odgovor smo potražili od predsednika kompanije Comtrade, Veselina Jevrosimovića.

- S obzirom na to da niko nije očekivao pre 10 godina da će proizvodi biti na ovom nivou, verujem da ni mi danas ne možemo znati šta da očekujemo, ali, verujte mi, dosta toga će se promeniti. Za 10 godina, svi ovi najsavremeniji uređaji, u koje su ugrađeni najsavremeniji tehnološki trendovi, biće zastareli. Mi smo u tehnološkom ciklusu na svega 5 posto, možete da zamislite šta će biti za 10 godina. Već sada živimo u budućnosti, za koju nismo mogli da predvidimo da će se desiti tako brzo, tako da ćemo za 10 godina definitivno živeti u dalekoj budućnosti - poručio je on za Telegraf.

Video: Na 10. godišnjicu brend Tesla u 45 zemalja sveta

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf Biznis zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

  • Eur: <% exchange.eur %>
  • Usd: <% exchange.usd %>