Korisnici A1 prijavljuju "fantomsku" potrošnju, internet im se troši za par minuta: Kontaktirali smo operatora

 

Komentari

  • Kakodane

    25. novembar 2024 | 14:01

    Ljudi jednostavno ne znaju da podese telefon. On non stop traži internet za podatke, ažuriranja i sl. Ako imate ograničen net ograničite i aplikacije. Ja sam imao neograničen net a nikad nisam potrošio više od par GB jer uvek ima wifi. Prešao na neo 24GB i evo za 15 dana 1GB samo potrošen. Jedan update telefona i ode 9,10 pa i 16GB koliko je ceo OS....a to uglavnom radi noću a gle čuda fantomska potrošnja baš noću posle ponoći.

  • Deejan

    24. novembar 2024 | 20:31

    Mene su u maju ubedili da sam poslao sms poruku na neki broj i tako da su skinuli pripejd kredit,a nisu zeleli da kazu koji je to broj.A da je u to vreme nisam ni koristio telefon i pisao poruke jer nisam bio kod telefona i nisam imao potrebe da bilo kom pisem iste.A nikog drugog kod telefona nije bilo.Sem duhova u koje sam od tad poceo da verujem.

  • Pera

    24. novembar 2024 | 15:52

    Bio u A1 pa prešao u MTS i progledao. Nisam imao problema sa internet potrošnjom ali zato 70% vremena nisam bio dostupan u centru grada, promenio telefon i dve kartice i ništa. Sad telefon i internet rade i u armiranom podrumu bez problema.

  • Vu

    22. novembar 2024 | 19:30

    Pre više od deset godina još ok je bio VIP odrani me kao malog majmuna. Naplatili mi neki Balkan Juke box skidanje muzike i to Šabana Šaulića, nekog Ipčeta i slične. Poenta, ja roker u duši od rođenja. I sve to sam kao skinuo noću od 2-4h kada sam spavao dubokim snom. Na kraju su mi rekli da sam možda u snu uzeo telefon i skinuo pesme, a da nisam ni znao. Znači uz sve su me još pravili ludim. Na kraju platio sačekao kraj ugovora i rekao I'm da mi više ni " šliku videti neće".

  • Mirko

    22. novembar 2024 | 17:41

    Zalosno je ali institucije su uvek u pravu i naplate silom, preko izvršitelja. Jadan narod kome može da veruje

  • TETAK

    22. novembar 2024 | 16:32

    Ja sam takođe imao problemsa internetom u svom paketu A1, još pretprošle godine i preveo broj na pripejd.Stalno su govorili kako otprike ne silazim sa neta,a ja noċu spavam. Uzeo broj u sadašnjem yetelu i gle ono još gore,čak me uslovljavaju da moram da otvorim tekući račun kod njih da bi plaćao paket,ali sam i od njih otišao i ostao u mtsu sa svojim starim brojem .Njihove brojeve ugasio..Tu ne potrošim ni pola od onoga što imam,a nije nešto mnogo.(10 gb) i uvek prebacim u naredni mesec .

  • Cica

    22. novembar 2024 | 14:34

    Tako je i meni 2013 internet napravio potrosnju 6000 preko noci i sledeci dan do 15 h. Njihovi operateri nisu znali da iskljuce. Ja nisam zelela da platim. Oni su me tuzili i dali izvrsiteljima pa sam platila sve ukupno 87000. Tako da znate ljudi ako vam je uvecan racun ovaj mesec platite ako ne odrace vas.

    • 24. novembar 2024 | 20:15

      Zoran Bralić

      @Cica

      Uzmeta box paket u mts i imate 130gb koji možete da delite sa još tri broja kućni internet,tv,fiksni.U A1 nema ništa

    • 25. novembar 2024 | 13:57

      Kakodane

      @Cica

      Nisu vas oni odrali već izvršitelji koji debelo naplaćuju svoju uslugu uterivanja dugova. Od 87000, 80000je uzeo izvrsitelj i 7000 A1.