Kraj Audijeve 75-godišnje istorije: Fabrika se zatvara, oko 3.000 ljudi ostalo bez posla
Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
Igrutin prvi
Sada će to Marinika da ispita i nadje dokumenta , da je za sve kriv Vučić i srpska vlast! Nastaviti i pojačati blokade!
Sremac
Okrivljuju Kinu za propst industrije automobila u EU a Kina planira da otvori fabrike automobila u toj istoj EU. Zašto ni Kina otvarala fabrike automobila u EU ako je to nerentabilno. Nešto nije u redu u celoj ovoj priči.