Zašto je savet tinejdžera ključan za poslovni uspeh: Vlasnik velike brokerske platforme otkriva tajnu

   ≫   
Čitanje: oko 2 min.
  • 0

Iako možda nije prva stvar koja vam padne na pamet, savet od tinejdžera može biti ključan za donošenje poslovnih odluka. Nikil Kamath, 38-godišnji samonikli milijarder i suosnivač Zerodhe, online brokerske platforme, smatra da su mladi ljudi prava publika za savete u vezi sa karijerom, posebno kada je reč o pokretanju biznisa ili dodatnih poslova.

- Nemojte gledati stariju generaciju da biste shvatili šta treba da radite za 20 godina. Pogledajte šta rade deca, šta 16-godišnjak želi da postigne za 10 godina - izjavio je Kamath tokom razgovora sa Ryan-om Roslansky-jem, izvršnim direktorom LinkedIn-a, u seriji video intervjua "The Path".

Kamath je započeo svoju preduzetničku karijeru još u osnovnoj školi, prodajući mobilne telefone svojim vršnjacima, pre nego što je napustio srednju školu. Kasnije je radio u kol centru, učio kako da trguje akcijama, što je postalo temelj za njegov uspeh u finansijama.

Njegova firma Zerodha, koju je 2010. godine osnovao sa bratom, postala je jedna od najvećih brokerskih platformi u Indiji, sa više od 10 miliona korisnika i procenjenom vrednošću od 3 milijarde dolara, prema podacima Forbsa.

Kamath je takođe osnovao venture capital firmu Gruhas, koja investira u preduzetnike u industrijama poput veštačke inteligencije i čistetehnologije — oblasti koje su naročito interesantne mlađim generacijama.

Kako Kamath tvrdi, saveti ljudi koji su na visokim pozicijama, a koji su stariji od 50 godina, često mogu biti odvojeni od stvarnih potreba mlađih potrošača.

- Mladima pripada budućnost. Oni su ti koji definišu kulturu i buduće tržište - kaže Kamath.

S obzirom na to da su mladi ljudi često radoznali i imaju svežu perspektivu, oni mogu biti odlična inspiracija za razvoj novih poslovnih ideja. Pored toga, njihova prisutnost na društvenim mrežama može vam pomoći da unapredite marketing i povežete se sa potencijalnim kupcima.

Pew Research Center izveštava da gotovo polovina tinejdžera provodi gotovo svako slobodno vreme online. Mlađi koriste platforme kao što su YouTube, TikTok, Instagram i Snapchat, postavljajući nove modne, plesne i životne trendove.

Procene su da će Generacija Alfa, deca rođena između 2010. i 2024. godine, do 2029. godine imati ekonomski uticaj od 5,46 triliona dolara i direktnu potrošnju od 1,7 triliona dolara. Iako ova generacija ima ogroman ekonomski potencijal, mnogi brendovi i organizacije još uvek je ne prepoznaju u potpunosti.

- Svaka organizacija, brend ili proizvod je samo jedna generacija udaljen od izumiranja - upozorava CEO Mark McCrindle.

Veći broj preduzetnika i lidera je uzeo inspiraciju od mladih: Facebook je stvoren inspiracijom iz studenskih navika Marka Zakerberga, a Pinterest je nastao iz ljubavi Ben-a Silbermanna prema sakupljanju stvari.

Naravno, iskustvo starijih preduzetnika može biti od velike vrednosti, ali Kamath smatra da je najvredniji savet upravo od najmlađih:

- Zaista želite da znate da li je vaša ideja dobra? Pitajte dete - kaže Kamath.

On zaključuje:

- Pogledajte unapred, ne unazad. Mlade generacije donose najvredniju inspiraciju za budućnost.

(Telegraf Biznis/MSN)

Video: Vučić: "Moramo da budemo najbrže rastuća ekonomija u 2025. godini u Evropi"

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf Biznis zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

  • Eur: <% exchange.eur %>
  • Usd: <% exchange.usd %>