Jedna cena na polici druga na kasi: Poznati trgovinski lanac poslao poduže izvinjenje oštećenim kupcima

V. K.
V. K.  

Komentari

  • Nikola

    8. januar 2025 | 10:34

    Vole oni tako da rade,pa,ako prođe-prođe.Nažalost nisu jedini.

  • Slavko Prosic

    7. januar 2025 | 13:00

    Поштовани, код нас је та пракса уведена још пре годину дана у следећим маркетима: Универекспорту, Идеји, Роди...... Жалбе шефовима продавница не помаже. Тумачење касирки да се цене промену на каси, а остали запослени не стижу да промену на артиклима.

  • Goga

    7. januar 2025 | 12:45

    To je i kod nas masovna fora u trgovinama, izludi me to, čak sam doživela u idei na petlovom brdu da se šefovica raspravlja samnom, još sam ja kriva što oni nisu stigli da sklone akcijsju cenu doduše ovako je bilo, jedan red jafa keksa piše 105 dinara, ispod njega drugi red tog istog keksa samo cena čini mi se 125 ili 135,pitam ja šefovicu koja je cena od ove dve, kaže neznam, proveri na kasi, nismo mi dužni da znamo cene, ja u šoku, ali to je jedan apsolutno isti proizvod, spakovan u dva reda i dve cene, samo u maksiju mi se to nikada nije desilo, inače svuda je tako.