Sramna marketinška kampanja srpske firme: Koriste beskućnike da promovišu jeftine kontejnere
Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
Boranija
Sutra mu stiže ubopok, ukp u tu firmu.
Vodolijax
Ovde ne znaš da li da se smeješ ili plačeš......ko je taj marketinški stručnjak koji je smislio priču....zabraniti mu da se bavi ovim poslom......ili ga iznajmiti da uništi neku firmu.....
СТРАШНО
какве идиотске рекламе. Нарочито прва. Па нико од просјака више не тражи динар. Када им дате 20 динара погледају их са разочарањем.