
Jedan od omiljenih modnih brendova Srba u ozbiljnom padu prodaje: Jedna stvar ih čini optimističnim
Švedski maloprodajni lanac za prodaju odeće H&M je u prvom fiskalnom kvartalu, od decembra do februara, zabeležio rast prihoda koji je slabiji od očekivanog, ali kompanija je zadržala optimizam povodom budućnosti.
Kvartalni prihod H&M, izražen u lokalnoj valuti, porastao je za dva odsto međugodišnje na 55,333 milijarde švedskih kruna (SEK) odnosno na približno pet milijardi evra.
Operativni profit H&M iznosi 1,2 milijarde SEK, što je manje u odnosu na očekivanih 1,9 milijarde SEK. Operativna marža je pala na 2,2 odsto, prenosi Si-En-Bi-Si.

Firma je pripisala slabiji operativni profit "negativnim spoljnim faktorima, povećanim sniženjima i ulaganjima u ponudu kupaca", što je uticalo na bruto marže.
Kompanija je i dalje optimistična i veruje da će pomenuti negativni faktori biti značajno manji u drugom fiskalnom kvartalu.
Izvršni direktor H&M Danijel Erve rekao je da je razvoj prodaje bio "dobar u zapadnoj, južnoj i istočnoj Evropi, uz pozitivan razvoj u Nemačkoj i Poljskoj", prenosi portal Fešn netvork.
Onlajn prodaja je takođe nastavila da se dobro razvija, što pokazuje da kupci cene unapređenu digitalnu prodavnicu, dodao je izvršni direktor švedske firme.
(Telegraf.rs/Tanjug)
Video: Koliko je bojkot velikih trgovinskih lanaca bio uspešan?!
Telegraf Biznis zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.