Kostadinov iz Viber-a na Tehnobank konferenciji: Tri pravca koja će oblikovati budućnost poslovne komunikacije

   
Čitanje: oko 2 min.
  • 0

Na ovogodišnjoj Tehnobank konferenciji, održanoj 10. aprila u beogradskom hotelu Crowne Plaza, jedan od zapaženih panelista bio je Konstantin Kostadinov, Senior Global Partnerships Director kompanije Rakuten Viber.

Kostadinov je izrazio posebno zadovoljstvo što učestvuje na ovom događaju upravo na svoj rođendan, naglasivši da mu je ovo druga godina za redom da govori na Tehnobanku.

- Veoma sam uzbuđen što sam ovde, posebno jer mi je danas rođendan. Velika mi je čast što su me organizatori ponovo pozvali, i ovom prilikom želim da predstavim tri ključna trenda koji oblikuju budućnost interakcije sa klijentima - rekao je Kostadinov.

1. Relevantnost i privatnost: Podaci prve strane kao osnova

Kupci sve više očekuju personalizovanu uslugu, ali bez kompromisa kada je reč o privatnosti.

- Korisnici ne žele da dele lične podatke, ali žele da njihove potrebe budu ispunjene. To je izazov koji se može rešiti uz korišćenje tzv. 'zero-party data', odnosno podataka koje korisnik svesno i namerno deli - istakao je Kostadinov.

2. Samo mobilni: Prelazak sa pristupa "mobilni na prvom mestu" na "mobilni kao jedini kanal"

- Razlog zašto koristimo samo telefone je jednostavan – jer ih svi koristimo. Viber se pozicionirao kao ključna platforma upravo zahvaljujući tome što korisnici mogu obavljati čitav niz aktivnosti – od komunikacije do kupovine – direktno putem mobilnog uređaja - dodao je.

3. Superaplikacije: Jedno mesto za sve potrebe

Kostadinov je podsetio da je još ranije govorio o superaplikacijama – digitalnim platformama koje integrišu više funkcija u jedan ekosistem.

- Danas je moguće naručiti, platiti i komunicirati sa prodavcem bez napuštanja aplikacije. Sve manje ljudi ide u tržne centre, a sve više koristi aplikacije za svakodnevne potrebe. Viber već omogućava povezivanje sa prodavcima, kor -isničku podršku, poručivanje i plaćanje – a uskoro stiže i mogućnost plaćanja i slanja novca na Viberu u saradnji sa Narodnom bankom Srbije - otkrio je.

Kostadinov je istakao da ono što Viber razvija ima potencijal da bude jedinstveno na svetskom nivou, i da nas uzbudljiv razvoj očekuje u veoma bliskoj budućnosti.

Srbija kao primer digitalne zrelosti

Čak 9 od 10 korisnika u Srbiji koristi Viber, što ovu zemlju čini jednim od najjačih tržišta aplikacije.

- Upravo ovde beležimo najviše poslatih stikera na svetu – milijarde su razmenjene. Od 2010. godine, prošli smo put od klasičnih poziva, preko poruka, do biznis komunikacije - rekao je Kostadinov.

Danas, Viber omogućava kompanijama da koriste alate za:

Direktnu kupovinu iz aplikacije,Klik-do-plaćanja - funkcionalnost,Generalno oglašavanje,Sigurne poruke koje omogućavaju slanje poverljivih informacija,OTP (one-time password) kao dodatnu bezbednosnu meru.

Korisnici mogu da se registruju, dobiju sigurnosni kod, ostvare poziv – i sve to bez potrebe za napuštanjem aplikacije. Ako im je ipak potreban razgovor sa agentom, i to je moguće – potpuno besplatno.

Poslovni pozivi – svetska inovacija

- Jedna od funkcionalnosti na koju smo posebno ponosni jesu besplatni poslovni pozivi – omogućili smo da korisnici mogu pozvati, na primer, svoju banku iz bilo kog dela sveta bez dodatnih troškova. Mnoge finansijske institucije već koriste ovu opciju - rekao je Kostadinov.

Za kraj, Kostadinov je istakao da korisnici danas očekuju video kontakt, brzu informaciju i sigurnu komunikaciju, a Viber upravo to isporučuje.

(Telegraf Biznis)

Video: Šarlota Samelin ambasadorka Švedske u Srbiji: "Želimo da do 2045. godine imamo nultu emisiju gasova"

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf Biznis zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

  • Eur: <% exchange.eur %>
  • Usd: <% exchange.usd %>