
Sve o brendu čiji je suvlasnik upravo postao Novak Đoković: Jasno je zašto je izabrao baš NJIH
Najbolji teniser sveta, Novak Đoković, ponovo je dokazao da je više od sportiste – ovog puta ulazi u svet preduzetništva kao novi suvlasnik i ambasador globalnog lanca "Joe & The Juice". Ova saradnja označava početak širenja popularnog brenda đus barova i kafeterija u regionu Balkana, a Đoković će imati ključnu ulogu u razvoju proizvoda i promociji zdravog načina života.
Ali šta zapravo stoji iza ovog brenda koji je osvojio svet?
Joe & The Juice je danski lanac đus barova i kafeterija koji je od svog osnivanja 2002. godine prerastao u globalni brend sa više od 380 lokacija širom sveta, uključujući Evropu, Aziju, Severnu Ameriku i Bliski istok. Osnivač, Kaspar Basse, bivši šampion u karateu, želeo je da stvori prostor koji kombinuje zdravu ishranu, urbani stil i snažnu kulturu zajedništva.
Istorija i razvoj brenda
Prva prodavnica Joe & The Juice otvorena je u Kopenhagenu, unutar poznate prodavnice nameštaja Rue Verte. Basse je želeo da promeni percepciju o zdravoj hrani, čineći je privlačnom i ukusnom. Njegova vizija bila je da stvori mesto koje nije samo prodavnica, već i zajednica, gde se ljudi okupljaju i uživaju u zdravim napicima i hrani.
Brend je brzo stekao popularnost, proširujući se prvo po Skandinaviji, a zatim i globalno. Do 2024. godine, Joe & The Juice je imao više od 380 lokacija širom sveta, uključujući ključna tržišta poput SAD, Velike Britanije, Nemačke i Bliskog istoka. U 2023. godini, investicioni fond General Atlantic postao je većinski vlasnik kompanije, planirajući dalju ekspanziju i digitalizaciju poslovanja.
Ponuda i koncept
Joe & The Juice nudi širok asortiman sveže pripremljenih sokova, smutija, kafe i sendviča, koristeći visokokvalitetne, prirodne i lokalne sastojke. Meni uključuje i veganske i bezglutenske opcije, prilagođene različitim dijetetskim potrebama. Jedan od najpopularnijih proizvoda je "tunacado" sendvič, koji je postao viralan na društvenim mrežama.
Ambijent prodavnica karakteriše moderan dizajn sa skandinavskim uticajem, elektronska muzika u pozadini i opuštena atmosfera. Zaposleni, poznati kao "đuseri", prolaze kroz specifične obuke koje naglašavaju individualnost i interakciju sa gostima, stvarajući jedinstveno korisničko iskustvo.
Poslovanje i partnerstva
Joe & The Juice je poznat po svojoj inovativnoj poslovnoj kulturi i snažnom fokusu na zaposlene. Kompanija je implementirala različite programe za razvoj talenata, interne takmičenja i događaje koji jačaju timski duh. Takođe, značajna pažnja posvećena je održivosti, uključujući smanjenje otpada, korišćenje održivih pakovanja i prelazak na organske sastojke.
U 2024. godini, Joe & The Juice je najavio strateško partnerstvo sa Novakom Đokovićem, koji je postao suvlasnik i ambasador brenda za zdravlje i velnes. Ova saradnja ima za cilj širenje brenda u regionu Balkana, počevši od Srbije i Crne Gore, uz planove za otvaranje novih lokacija i prilagođavanje ponude lokalnim ukusima.
Joe & The Juice predstavlja uspešan primer kako se spoj zdravog načina života, modernog dizajna i snažne korporativne kulture može pretvoriti u globalni brend. Partnerstvo sa Novakom Đokovićem dodatno potvrđuje posvećenost kompanije promociji zdravlja i širenju na nova tržišta, uključujući i Srbiju.
Više informacija o Novaku Đokoviću i sportu možete pronaći na našem sajtu Sport.
(Telegraf Biznis)
Video: Evo koje su cene na jagnjadi i kako da izaberete najkvalitetnije prače mesa
Telegraf Biznis zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.