Sve o brendu čiji je suvlasnik upravo postao Novak Đoković: Jasno je zašto je izabrao baš NJIH

   ≫   
Čitanje: oko 2 min.
  • 0

Najbolji teniser sveta, Novak Đoković, ponovo je dokazao da je više od sportiste – ovog puta ulazi u svet preduzetništva kao novi suvlasnik i ambasador globalnog lanca "Joe & The Juice". Ova saradnja označava početak širenja popularnog brenda đus barova i kafeterija u regionu Balkana, a Đoković će imati ključnu ulogu u razvoju proizvoda i promociji zdravog načina života.

Ali šta zapravo stoji iza ovog brenda koji je osvojio svet?

Joe & The Juice je danski lanac đus barova i kafeterija koji je od svog osnivanja 2002. godine prerastao u globalni brend sa više od 380 lokacija širom sveta, uključujući Evropu, Aziju, Severnu Ameriku i Bliski istok. Osnivač, Kaspar Basse, bivši šampion u karateu, želeo je da stvori prostor koji kombinuje zdravu ishranu, urbani stil i snažnu kulturu zajedništva.

Istorija i razvoj brenda

Prva prodavnica Joe & The Juice otvorena je u Kopenhagenu, unutar poznate prodavnice nameštaja Rue Verte. Basse je želeo da promeni percepciju o zdravoj hrani, čineći je privlačnom i ukusnom. Njegova vizija bila je da stvori mesto koje nije samo prodavnica, već i zajednica, gde se ljudi okupljaju i uživaju u zdravim napicima i hrani.

Brend je brzo stekao popularnost, proširujući se prvo po Skandinaviji, a zatim i globalno. Do 2024. godine, Joe & The Juice je imao više od 380 lokacija širom sveta, uključujući ključna tržišta poput SAD, Velike Britanije, Nemačke i Bliskog istoka. U 2023. godini, investicioni fond General Atlantic postao je većinski vlasnik kompanije, planirajući dalju ekspanziju i digitalizaciju poslovanja.

Ponuda i koncept

Joe & The Juice nudi širok asortiman sveže pripremljenih sokova, smutija, kafe i sendviča, koristeći visokokvalitetne, prirodne i lokalne sastojke. Meni uključuje i veganske i bezglutenske opcije, prilagođene različitim dijetetskim potrebama. Jedan od najpopularnijih proizvoda je "tunacado" sendvič, koji je postao viralan na društvenim mrežama.

Ambijent prodavnica karakteriše moderan dizajn sa skandinavskim uticajem, elektronska muzika u pozadini i opuštena atmosfera. Zaposleni, poznati kao "đuseri", prolaze kroz specifične obuke koje naglašavaju individualnost i interakciju sa gostima, stvarajući jedinstveno korisničko iskustvo.

Poslovanje i partnerstva

Joe & The Juice je poznat po svojoj inovativnoj poslovnoj kulturi i snažnom fokusu na zaposlene. Kompanija je implementirala različite programe za razvoj talenata, interne takmičenja i događaje koji jačaju timski duh. Takođe, značajna pažnja posvećena je održivosti, uključujući smanjenje otpada, korišćenje održivih pakovanja i prelazak na organske sastojke.

U 2024. godini, Joe & The Juice je najavio strateško partnerstvo sa Novakom Đokovićem, koji je postao suvlasnik i ambasador brenda za zdravlje i velnes. Ova saradnja ima za cilj širenje brenda u regionu Balkana, počevši od Srbije i Crne Gore, uz planove za otvaranje novih lokacija i prilagođavanje ponude lokalnim ukusima.

Joe & The Juice predstavlja uspešan primer kako se spoj zdravog načina života, modernog dizajna i snažne korporativne kulture može pretvoriti u globalni brend. Partnerstvo sa Novakom Đokovićem dodatno potvrđuje posvećenost kompanije promociji zdravlja i širenju na nova tržišta, uključujući i Srbiju.

Više informacija o Novaku Đokoviću i sportu možete pronaći na našem sajtu Sport.

(Telegraf Biznis)

Video: Evo koje su cene na jagnjadi i kako da izaberete najkvalitetnije prače mesa

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf Biznis zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

  • Eur: <% exchange.eur %>
  • Usd: <% exchange.usd %>