• 1

Revolucija u sportskom biznisu: Ova saradnja giganata bi mogla da promeni budućnost medija

U ponudi će biti lajv strimovi, izazovi sa popularnim heštegovima, ali i uvid u privatan život fudbalskih zvezda

  • 1
Momci gledaju fudbal  DAZN Tiktok

Foto-ilustracija: Profimedia/Caia Image, Promo

Tri kompanije su su udružile i neuobičajeno za tržište medija, pokrenule poptuno novu platformu koja se tiče sporta.

Reč je zapravo o fudbalskom habu (Football Hub), a njegovi osnivači su DAZN, globalna platfroma za sportske događaje, TikTok, mobilna aplikacija za kratke video sadržaje i najveći nemački portal o fudbalu, kicker.

Prema planu, sve će se emitovati upravo preko Tiktoka, a ljubitelji fudbala mogu da uživaju u ekskluzivnom fudbalskom sadržaju "iza kulisa". U ponudi će biti lajv strimovi, izazovi sa popularnim heštegovima, ali i uvid u privatan život fudbalskih zvezda.

Fabijan Pečer, influenser koji je popularan na Tiktoku, pružaće stručne komentare o aktuelnim fudbalskim događajima i najvećim trenucima u istoriji fudbala, zajedno sa savetima o fudbalskim veštinama.

Football Hub će imati i video alate kao i filtere koji će pomoći pri kreiranju sadržaja, a nadaju se da će tako podstaći ljude da pokažu svoju strast prema igri i klade se na ishod najvećih mečeva Bundeslige.

- Proširivanje našeg sadržaja na TikTok nudi ljubiteljima mnogo novih mogućnosti za direktan pristup ekskluzivnim fudbalskim sadržajima DAZN-a. Pored toga, biće izazova i uzbudljivih dešavanja iza kulisa - kaže Tomas de Bur, izvršni potpredsednik DAZNa-a.

Šarlot Kohlas, zadužena za predstavništvo TikToka u Nemačkoj, Austriji i Švajcarskoj, kaže:

- Na našoj platformi već imamo puno kreativnog fudbalskog sadržaja, pa je za nas bio logičan sledeći korak da stvorimo jedan centar neverovatnih sadržaja. Trenutno, ljubitelji fudbala imaju ograničen pristup stadionima, tako da je ovo odlična alternativa sa toliko mogućnosti interakcije i da se navijači osećaju povezani sa svojim omiljenim klubovima i igračima -

Nemački fudbalski magazin kicker nada se da će se ovo posebno svideti mladim ljubiteljima fudbala.

Za predstojeću sezonu, DAZN će prikazati 45 mečeva Bundeslige, a program će ići petkom, nedeljom i ponedeljkom. I to samo za početak.

Video: Ne radi ga na sitno: Dečko napravio neprevaziđenu foru na TikToku

(Telegraf Biznis)

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

  • Lingur

    Neka hvala, mi vise volimo onaj drugi hub.

Preporuka sa Weba

by Content Exchange

Google preporuke