• 0

Šta je Take - Two i zašto su kupili naš Nordeus?

Preuzimanje kompanije "Nordeus" za "Tejk Tu" znači jačanje njenog mobilnog poslovanja nakon akvizicija "Soušal pointa" i "Plejdotsa" 2017. godine

  • 0
Nordeus

Foto: Twitter/@Nordeus

Take-Two Interactive, jedna od najvećih kompanija u industriji video igara, kupila je domaću softversku kompaniju Nordeus.

Deo posla je u akcijama, deo u kešu, prenosi portal BusinesswireOsnivački tim Nordeusa nastaviće da vodi kompanijua, a novčani deo se finansira iz Take-Two gotovine. Pored toga, sporazum podrazumeva da će se naknada računati ako Nordeus postigne EBITDA (profit pre nego što se oduzme kamata, porez na dobit i amortizacija) po unapred propisanim pragovima tokom svake od prve dve godine od akvizicije.

Preuzimanje kompanije Nordeus je deo strategije Take-Two koja želi da ojača segment mobilnog gejminga, nakon akvizicija kompanija Social Point i Plaidots koje su se desile 2017. godine.

A šta je tačno Take Two? 

Take-Two je jedna od tri najveće američke gejming kompanije, poznate po naslovima "Grand Theft Auto", "Civilization", "BioShock" i posebno "NBA 2K".

Firmu je osnovao Rajan Brant u septembru 1993. godine sa središtem u Njujorku.

Take-Two poseduje Private Division, dizajniranu da pomogne u objavljivanju i marketingu igara srednjih nezavisnih programera, kao što je Skuad’s Kerbal Space Program. Napokon, Take-Tvo poseduje Social Point, program za tržište mobilnih igara. Sa ovom strukturom koja postoji od 1998, svaka etiketa uključuje glavna operativna preduzeća i imaju viši stepen autonomije, a svaka ima svoju infrastrukturu i resurse, upravljanje i strategiju dobiti i gubitka.

Take-Two se odrekao svojih starih načina proizvodnje i distribucije u korist digitalnih publikacija i nezavisne distribucije u maloprodaji. Od 2016. godine, oko polovine prihoda kompanije dolazi od digitalne distribucije, bilo od digitalne prodaje igara putem ličnog računara ili konzola, ili od monetizacije video igara.

Napravila je i programe Socialpoint i Plaidots koji su je dobro kotirali na tržištu mobilnih igara.

U martu 2018, postaje treća najveća kompanija koja proizvodi igrice u Americi i Evropi, odmah posle Aktivišon Blizard i Elektronic Arts, sa procenjenom tržišnom vrednošću od 13 milijardi američkih dolara.

Osnovana 2010. godine, Nordeus je kompanija za mobilne igrice, najpoznatija po Top Eleven, najuspešnijem svetskom "fudbalskom menadžeru" na svetu, koji trenutno ima preko 240 miliona registrovanih korisnika.

Top Eleven pruža igračima platformu na kojoj upravljaju sopstvenim fudbalskim klubovima, istovremeno ih vodeći kroz svakodnevna takmičenja sa globalnom zajednicom.

- Već duže od jedne decenije, Top Eleven povećava svoju globalnu publiku i uspeh, jer Nordeus stalno uvodi unapređenja i inovacije i kontinuirano privlače igrače širom sveta. Takođe je neverovatno uzbudljivo za Take-Two što širimo svoje poslovanje u Srbiji i tako živopisnom, lepom gradu kao što je Beograd. Talenti za nauku i inženjerstvo u Srbiji su na svetskom nivou, a kvalitet Nordeusovog tima svedoči o tome - naveo je ovim povodom Mihael Voroš, izvršni potpredsednik i šef Odseka za strategije i nezavisno izdavaštvo kompanije Take-Two.

Video: Ovako se u 2 klika prijavljuje za 3000 dinara od vakcine

(Telegraf Biznis)

Podelite vest:

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

Preporuka sa Weba

by Content Exchange

Google preporuke