Jevrosimović na IFA u Berlinu: "Tesla brend se širi, četiri fabrike rade na inovativnim proizvodima"
U toku je IFA sajam u Berlinu kojem prisustvuje i Telegraf Biznis, a štandovi kompanija pokazuju da su se pratile promene navika kupaca u novim geopolitičkim izazovima. Tako, većina se okreće opcijama za štednju struje, vode, kao i zelenoj energiji iz različitih izvora.
Govori se dosta o energetskoj efikasnosti i štednji i to optimalnim korišćenjem baš kućnih aparata i bele tehnike.
Srbija takođe učestvuje na ovom sajmu - kompanija Comtrade sa brendom Tesla na ovom događaju izložila je premium seriju bele tehnike, kao i QLED televizore.
A naš portal je na Tesla štandu razgovarao sa Veselinom Jevrosimovićem, predsednikom Comtrade grupe.
Jevrosimović ističe da su sajmovi poput IFA odlična prilika da se mapiraju nove destinacije za ulaganja, ali i da kompanije ponude svoje inovativne proizvode.
- Nalazimo se u Berlinu, na IFA sajmu, na štandu Tesla, koliko je važan ovakav sajam za kompaniju i državu?
- Ovo je najveći sajam potrošačke elektronike na svetu. Plan je bio da budemo ovde još pre tri godine, ali je otvaranje odlagano zbog geopolitčkih situacija. Tesla je ovde ove godine sa velikom paletom proizvoda, njih više 300.
Kao što vidite i sajam je veoma posećen, a Tesla je jedina kompanija sa prostora Zapadnog Balkana koja je ovde prisutna, stoga mogu da kažem s ponosom, da ovde zastupamo i taj region.
- Šta odvaja Tesla proizvode, odnosno, šta je adut brenda za neki naredni period. Pitam vas to jer se ovde na sajmu dosta govori o štednji i energetskoj efikasnosti, odnosno, u kojem pravcu će se dalje razvijati proizvodi...
- Pre svega, perfektno su dizajnirani. Na dizajnu Tesla proizvoda radi više od 400 ljudi i sve što je ovde na sajmu je njihov know how, a ovde smo kao vendor i kada sve spojite, dobija se najbolji krajnji proizvod za kupce u odnosu cena - kvalitet.
Takođe, živimo u vremenu kada se dosta govori o štednji i energetici, a skoro svi Teslini proizvodi su energetski efikasni.
Želim da napomenem da imamo četiri fabrike u Kini koje danonoćno rade na proizvodnji tih uređaja, Tesla niije samo brend koji se prodaje u regionu, već je odavno izašao van granice Evrope.
Tesla je danas svetski brend, a naš cilj je da sa ovog sajma "zabodemo zastavicu" maltene u svakoj zemlji u svetu.
- Imate li lično nešto što biste izdvojili, šta vam je zanimljivo na štandu?
- Dopadaju mi se evo ovi (pokazuje) prenosivi personalni prečišćivač vazduha. Biće za mesec dana na tržištu Srbije.
Video: Tesla debituje na IFA 2022 sa Qled televizorima: Predstavljena kolekcija proizvoda
(Telegraf Biznis)
Video: Ovako do detalja izgleda rušenje nekada čuvenog hotela: Zbogom Jugoslavijo
Telegraf Biznis zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.
...
Svetsko, a naše !
Podelite komentar