Discovery na proleće spaja svoja dva servisa: Da li je ovo novo ime striming platforme?
Rukovodioci kompanije "Warner Bros. Discovery" su nadomak toga da formalizuju novo ime za platformu, odnosno striming servis koji će uskoro biti lansiran, a koji, zapravo, predstavlja spajanje dve postojeće usluge: HBO Max i Discovery+.
Očekivano ime objedinjene platforme je Max, a tome sada diskutuju advokati kompanije (vrše provere), prema ljudima koji su upoznati sa ovim pitanjem. Rukovodioci "Discovery"-ja, naime, još nisu doneli odluku i ime bi još uvek moglo da se promeni, ali se pretpostavlja da će biti - Max.
I sam portparol kompanije kaže da se o imenu još uvek razgovara.
Dilema postoji, piše CNBC, i zato što neki viši rukovodioci iz kompanije nastavljaju da raspravljaju o konačnom imenu. "Warner Bros. Discovery" je, inače, novoj usluzi dao privremeno ime "BEAM".
Zapravo, CNBC je još prošle godine izvestio da rukovodioci iz "WarnerMedia" žele novo ime za kombinovani servis za striming. Naime, nekoliko čelnika je smatralo da bi ime HBO Max moglo na kraju da "razvodni" HBO kao brend, jer su ga potrošači pomešali sa svime što se tiče usluge striminga.
Nova aplikacija će deliti neke sličnosti sa Disney+ platformom, zatim sa pojedinačnim "Warner Bros. Discovery" brendovima, navode izvori. HBO, Discovery, DC Comics i Warner Bros. biće među podsajtovima na platformi, dodaje se u saopštenju.
CNBC je još prošle godine izvestio da rukovodioci iz "WarnerMedia" žele novo ime za kombinovani servis za striming. Dok je
Izvršni direktor, Dejvid Zaslav, smanjio je potrošnju na originalne serije HBO Max-a, što je pomoglo u reformi brendiranja HBO-a. Ipak, HBO ima ograničenu publiku koja je uglavnom sa sedištem u SAD, a servis za striming će ponuditi mnogo više od toga, uključujući Discovery rijaliti TV, CNN vesti, Warner Bros. filmove, dečje programe i, eventualno, sportove uživo.
Zaslav i njegov tim vide vrednost u tome da HBO postane podbrend u okviru veće ponude za striming, kažu ljudi upoznati sa ovim pitanjem, a menadžment kompanije "Warner Bros. Discovery" pomerio je datum lansiranja kombinovane usluge za proleće 2023. godine, objavila je kompanija u svom najnovijem dopisu o zaradi iz novembra.
Zaslav je tokom konferencijskog poziva o zaradama rekao da se "tim priprema za lansiranje kombinovane usluge, kao i da eksperimentiše sa promenama u velikoj meri kako bi rešio neke od nedostataka postojeće platforme".
Video: Comtrade podržao AFA Leadership Summit 2022: Inkluzivni rast i održivost kao prioriteti
(Telegraf Biznis)
Video: Srbija sutra dobija 30 novih kilometara autoputa od Koševa do Vrnjačke Banje
Telegraf Biznis zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.
Tamo neki...
Dejvid je isto tako izjavio pre oko mesec dana da je vreme streaming servisa proslost🤣🤣🤣 Nece oni nidje🤯
Podelite komentar