≫
Novi trend: Humani biznis, poslovanje za dobrobit društva?
≫
Utisci sa mnogobrojnih događaja, konferencija gde se govori o tehnologiji, marketingu, komunikacijima i biznisu generalno su da je evidentan trend da su kompanije počele da se javno bore za rešenje aktuelnih problema u društvu. O društvenoj odgovornosti priča se već neko vreme ali sada se sve pomera na još više nivo.
Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
Brankica
Dobro delo nam se pise i racuna samo ako smo ga tajno ucinili da niko ne zna kome smo i kolko pomogli. Tako pise u Bibliji