• 0

5 zabluda o biznisu na Instagramu

Ova vodeća društvena mreža može drastično da unapredi vaše poslovanje, a evo i zašto: mesečno je aktivno koristi više od milijardu korisnika, a svaki dan na Instagramu vreme provodi više od 500 miliona ljudi iz celog sveta

  • 0

Instagram je postao vodeća društvena mreža, posebno među mlađima, a to što se fokusira na fotografije i njihov kvalitet, uz kratke opise i brojne mogućnosti - odgovara navikama koje prate brzi tempo života.

Ljudi se, najpre, vizuelno povezuju sa ličnostima i brendovima na Instagramu, tako da je vizuelni marketing postao rastuća grana medija i oglašavanja.

Ipak, uprkos dostupnosti ove mreže i njenoj širokoj primeni, mnogi brendovi i dalje ne uspevaju da postave temelj za razvijanje biznisa na Instagramu, a suočavaju se i sa ovih 5 zabluda.

1) Instagram "radi" samo ako prodajete vizuelni sadržaj

Kompanije, poput provajderskih, iako nemaju konkretne proizvode koje mogu da uslikaju i postuju, i te kako mogu da animiraju publiku s Instagrama. Ono što privlači pažnju jesu radna atmosfera i dešavanja "iza kulisa": fotke gde su prikazani zaposleni kako rade, zabavljaju se, organizuju timske igre i tome slično.

Ne samo da na ovaj način kompanija približava sebi svoje korisnike, već postaje atraktivna i za potencijalne kandidate za posao. Ljudi sve više vrednuju i kompanije koje su društveno odgovorne, a na primer, zanimljiv sadržaj "za oko" ima eBay. Svaka kompanija ima i svoje tradicionalne proslave, bilo da je reč o rođendanu, slavljenju nekog uspeha ili praznicima, pa biste i te fotke s događaja mogli da iskoristite za animiranje pratilaca.

2) Rezervisan je samo za velike brendove

Mali biznisi obično misle da nemaju šta da traže na Instagramu i da njihov budžet ne može da isprati to oglašavanje, međutim, oni koji se stručno bave društvenim mrežama kažu da to nije istina. Jedna od prednosti koju mogu da iskoriste svi oni, koji u startu nemaju veliki marketing iza sebe, jeste Instagram blog.

Instagram je posebno dobar za frilensere, na primer, fotografe koji žele da predstave sebe i svoj rad drugima. Na ovaj način, ako su dovoljno kreativni, izdvajaju se u moru sličnih atraktivnim Instagram sadržajem, a sa potencijalnim klijentima se mogu 24/7 dogovarati putem dm-a, odnosno poruka. Još jedan dobar primer je Warby Parker, kompanija koja se bavi e-trgovinom.

 
 
 
Погледајте ову објаву у апликацији Instagram

We don’t know who needs to hear this, but your FSA dollars might expire tomorrow at 11:59 p.m. ET ⏰Put them to use with the link in our bio!

Објава коју дели Warby Parker (@warbyparker) дана

3) Služi samo za postavljanje fotografija

Instagram je jedinstvena mreža, jer je baš zbog fokusa na fotografijama, razvio specijalne opcije koje pomažu brendovima da bolje plasiraju određene proizvode i kampanje. Jedna takva opcija je User Generated Content, koja se bavi kontekstom fotografije. Preduslov za korišćenje ove opcije, jesu specifični heštegovi brenda, kreirani baš za određen kontekst.

Brendovi moraju aktivno da promovišu heštegove i svoje kampanje. Ova opcija je važna zato što pomaže korisnicima Instagrama da šeruju bolji, konkretniji sadržaj, a dozvoljava brendovima da iskoriste te prilike, odnosno da ripostuju. Ovu filozofiju primenjuje i popularni proizvođač sladoleda Ben & Jerry’s koji ima skoro milion pratilaca.

4) Rezultati poslovanja preko Instagrama nisu merljivi

Praćenje aktivnosti i analitike na društvenim mrežama postalo je standard, i gotovo svi ozbiljni brendovi i profili se time bave ako žele da imaju uvid u to kako ih korisnici doživljavaju, šta bi trebalo da unaprede, a u čemu se uspešni. Međutim, takva "ugradna alatka" za Instagram ne postoji, pa neki misle da ovo treba da rešavaju "manuelno".

Međutim, tu su razne internet platforme koje vam mogu pomoći u ovome: SumAll, Statigram, SimplyMeasured, Nitrogram; zatim IOS platforme kao što su InsTrack, Reports+, Command.

5) Instagram može da prodaje vaše fotografije

Drama oko ove teme se podigla još pre 8 godina, kada je Instagram apdejtovao "Terms of Use" (pravila korišćenja), pa su mnogi poverovali da na taj način, zapravo, zahtevaju pravo od korisnika da trećem licu prodaju fotografije. Instagram je onda izmenio pravila, tako da budu jasnija i razrešio sve dileme.

Nova pravila su zaživela u januaru 2019, ali su prošla nezapaženo kod Instagram zajednice. Treba da znate da su korisnici vlasnici svojih fotografija, a da nova pravila jasno kažu da će oglašavanje na Instagramu biti slično sponzorisanim pričama s Fejsbuka. Instagram ne nastoji da proda bilo kakav sadržaj, van okvira svoje aplikacije.

 
 
 
Погледајте ову објаву у апликацији Instagram

#KeepCalmAndLoveInstagram

Објава коју дели Sigue el usuario @ma.feer56_ (@ma.feer55_) дана

Video: Ovaj pas zarađuje skoro dva puta više od prosečnog Srbina

(Telegraf Biznis/neilpatel.com)

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

Preporuka sa Weba

by Content Exchange

Google preporuke