OVA žena je svoju OPSESIJU pretvorila u UNOSAN biznis: NEVEROVATNO je šta naplaćuje 8.500 evra

V. K.
V. K.    
Čitanje: oko 2 min.
  • 0

Šta ako bi pored luksuznog doma i automobila i ime vašeg deteta koštalo desetine hiljada dolara?  Upravo to je poslovni model koji koristi Tejlor A. Hamfri iz San Franciska, žene koja je svoju opsesiju imenima pretvorila u unosan biznis. Od anonimnih milionera do slavnih ličnosti, roditelji širom Sjedinjenih Država plaćaju ogromne sume kako bi upravo ona smislila idealno ime za njihovo dete koje će ih izdvojiti iz mase.

Hamfri je počela da deli svoju strast prema imenima na internetu pre skoro deset godina. Danas, sa 37 godina, vodi firmu specijalizovanu za imenovanje beba, ima portfolio sa više od 500 predloga i blizu 100.000 pratilaca na TikToku i Instagramu. Kako sama kaže, njen posao nije nimalo banalan.

- Ponekad dobijem toliko hitnih poziva od klijenata da moram da sve ostavim i odmah im pomognem“, ispričala je za *San Francisco Chronicle*.

Kako izgleda osmišljanje luksuznih imena

Tokom 2020. godine Hamfri je pomogla da više od 100 novorođenčadi dobije ime, a tada je zaradila oko 150.000 dolara, naplaćujući u proseku 1.500 dolara po usluzi. Danas su cene daleko veće te idu i do 30.000 dolara.

Najosnovnija personalizovana preporuka putem e-pošte košta 200 dolara, dok ekskluzivni paketi startuju od 10.000 dolara i uključuju tzv. "VIP tretman". Roditelji prolaze kroz posebne upitnike, kako bi se bolje sagledali njihovi karakteri, interesovanja i estetske preferencije. U ponudi su i neobične opcije: kreiranje posebne "estetike imena", "brendiranje imena" za bebu, angažovanje genealoga koji istražuje porodično stablo, pa čak i okupljanje "think tanka" kako bi se zajednički odvagale sve mogućnosti.

U radu sa klijentima Hamfri se često oseća više kao terapeutkinja nego kao savetnica za imena, budući da roditelji traže mnogo više od same reči – žele ime koje će ostaviti snažan lični, društveni i simbolički pečat.

Klijenti sa specifičnim zahtevima

Oni koji angažuju Hamfri obično žele ime koje je neobično, ali ne čudno, jednostavno, ali ne uobičajeno, moderno, ali ne previše trendi. Njeni klijenti su raznoliki, od anonimnih milionera do slavnih zvezda, a odluka o imenu često se tretira kao pitanje visokog uloga.

Beba, ime Foto: Shutterstock

- Ovaj posao je ozbiljniji nego što ljudi misle. Ponekad dobijem pozive od klijenata koji su toliko hitni da moram da ostavim sve i odmah im pomognem - rekla je Tejlor svojevremeno za San Francisko Kronikl.

Ona je jedna od samo desetak profesionalnih savetnica za imena u SAD koje se time bave puno radno vreme, a veruje se da je jedina u području San Francisko zaliva. Kada je 2021. godine njen profil objavljen u Nju Jorkeru, postala je viralna, što joj je donelo nove klijente i omogućilo da značajno poveća cene, uprkos podsmesima na internetu.

- Nezgodno je kada vam se ljudi smeju na mrežama. Ali, s druge strane, pomislim – pa, pomalo je i smešno. Zarađujem za život tako što smišljam imena za bebe - dodaje Hamfri

(Telegraf Biznis/Dnevno)

Video: Šetnja kroz Marinu Dorćol sa VR naočarima

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf Biznis zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

  • Eur: <% exchange.eur %>
  • Usd: <% exchange.usd %>