• 3
 ≫ 

Devojčica napravila biznis zbog uboda pčele, sada nastavlja da širi imperiju vrednu 11 miliona $

 ≫ 

Ove godine planira da objavi dva nova partnerstva s maloprodajnim kompanijama, a brend "Me & the Bees" obogatila je i linijom balzama za usne napravljenih od pčelinjeg voska

  • 3
Mikaila Ulmer Foto: Profimedia/INSTAR Images

Dok su se druga deca igrala u parku, ona je imala neprijatno iskustvo sa pčelom, što je podstaklo da već sa 4 godine pokrene biznis. Mikaila Ulmer sada ima 15 godina, dolazi iz Teksasa, a njen brend "Me & the Bees Lemonade" danas je dostupan u više od 1.500 prodavnica širom SAD.

Naime, na ideju o pravljenju limunada s lokalnim medom došla je sasvim slučajno, nakon što je dvaput ubola pčela. Tada se zainteresovala za ove insekte, i shvatila koliko su važni za ekosistem. Porodica je ohrabrila da se prijavi na takmičenje za mlade talente u biznisu.

Odlučila je da učini nešto što će pomoći da pčele opstanu, pa je počela da prodaje limunadu zaslađenu lokalnim medom i poklanjala je deo dobiti organizacijama koje se bore za spas pčela. Limunada je pravljena po posebnom receptu, njene prababe Helen, a predstavljena je 2015. u jednoj TV emsiji, i Mikaila je dobila 60.000 dolara od biznismena Dejmonda Džona.

Njen izum se danas prodaje u maloprodajnim gigantima kao što su Whole Foods, Wegmans i The Fresh Market, zajedno sa sve većim brojem restorana, prikolica za hranu i kompanija za dostavu prirodne hrane.

Ove godine planira da objavi dva nova partnerstva s maloprodajnim kompanijama, a brend "Me & the Bees" obogatila je i linijom balzama za usne napravljenih od pčelinjeg voska.

Za sve ovo vreme, iako ima samo 15 godina, mnogo toga je naučila o poslu, ali i svetu u kojem živimo: smatra da je za moderne kompanije ključno da imaju pozitivnu društvenu ulogu.

- Nove generacije će radije kupovati od kompanija koje čine dobro ovom svetu. To nije samo kompanija, to je društveni pokret - naglašava Mikaila, i dodaje: "Sanjajte kao dete. Deca nemaju strah. Učiniće sve što treba da ostvare svoje snove".

Video: Pčela influenserka apelovala na upotrebu pesticida: Proglašene smo najvažnijim bićima na planeti!

(Telegraf Biznis/Tanjug)

Video: Aleksandar Đorđević o saradnji sa Privrednom komorom Srbije

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf Biznis zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

  • Гаргамел

    28. februar 2020 | 15:49

    Пчеле имају жаоку са којом убадају! Одакле вам информација да пчеле уједају ! ?

  • Pera

    28. februar 2020 | 16:18

    Ujede te pcela i podstakne te da napravis biznis i to sa 4 godine,sta bi tek uradila da je ritnula kobila?

  • Dr

    28. februar 2020 | 15:03

    Bravo

  • Eur: <% exchange.eur %>
  • Usd: <% exchange.usd %>