• 8

Ispovest influenserke (52): Potrošim više nego što zaradim da bih se bavila ovim poslom

Pre tri godine, ova majka dvoje dece je dala otkaz u jednoj knjigovodstvenoj firmi i počela profesionalno da se bavi društvenim mrežama

  • 8
Blogerka Julija Hauptman

Džuli Hauptman / Foto: Instagram/jules_cali

Influenseri su relativno novo zanimanje, čiji naziv potiče od engleske reči "influence", što znači uticaj. Reč je, dakle, o osobama koje sa profesionalne strane utiču na druge ljude, obično na svoje pratioce na Jutjubu, Instagramu i ostalim platformama.

Uglavnom govorimo o modnim influenserkama, budući da se ovim poslom više bave žene, a koje su posebno dominantne na Instagramu, gde svaki dan objavljuju nove fotografije "kao iz časopisa". Iako drugima deluje da se ovim poslom može baviti svako, pozadina je obično drugačija.

Gotovo svaka modna influenserka će vam reći da iza samo jedne takve fotografije ili saradnje sa nekim brendom stoji mnogo uloženog vremena, truda i novca, a mnoge od njih u startu rade bez profita, dok se ne "probiju".

Takav primer dolazi iz SAD, a reč je o mami dvoje dece, Džuli Hauptman (52), koja je tek u 49. godini počela da se bavi ovim poslom. Ona je dokaz da nikada nije kasno. Pre toga je radila u jednoj knjigovodstvenoj firmi.

Dakle, slobodno možemo reći da je godinama radila manje kreativan, zabavan i unosan posao. Doduše, da li bi se ona složila sa ovim "manje unosan"? Sudeći po onome što kaže, Džuli sada praktično više potroši, tj. uloži u posao, nego što zaradi. "Tamna strana" je to što svaku skupocenu torbu ne dobije na poklon, već kupuje sama.

 
 
 
View this post on Instagram

#TBT Sept 2019 New York City during @nyfw #newyorkfashionweek 📸 @wellington_miami ✨ 𝑳𝒐𝒗𝒆𝒅 𝒘𝒂𝒍𝒌𝒊𝒏𝒈 𝒕𝒉𝒆 𝒔𝒕𝒓𝒆𝒆𝒕𝒔 𝒐𝒇 𝑵𝒀𝑪🏙 𝑯𝒂𝒑𝒑𝒊𝒆𝒓 𝒕𝒊𝒎𝒆𝒔! 𝑰’𝒍𝒍 𝒏𝒆𝒗𝒆𝒓 𝒕𝒂𝒌𝒆 𝒇𝒐𝒓 𝒈𝒓𝒂𝒏𝒕𝒆𝒅 𝒕𝒉𝒊𝒔 𝒎𝒐𝒎𝒆𝒏𝒕 𝒂𝒈𝒂𝒊𝒏 𝒐𝒏𝒄𝒆 𝒕𝒉𝒆 𝒄𝒓𝒊𝒔𝒊𝒔 𝒊𝒔 𝒐𝒗𝒆𝒓! ✨ 𝘏𝘰𝘱𝘦 𝘦𝘷𝘦𝘳𝘺𝘰𝘯𝘦 𝘬𝘦𝘦𝘱𝘴 𝘴𝘢𝘧𝘦! 𝘠𝘰𝘶 𝘮𝘶𝘴𝘵 𝘥𝘰 𝘢𝘭𝘭 𝘺𝘰𝘶 𝘤𝘢𝘯 𝘵𝘰 𝘱𝘳𝘰𝘵𝘦𝘤𝘵 𝘺𝘰𝘶𝘳𝘴𝘦𝘭𝘷𝘦𝘴! _________________________________________ New York 𝘾𝙪𝙧𝙧𝙚𝙣𝙩 𝘾𝙤𝙧𝙤𝙣𝙖𝙫𝙞𝙧𝙪𝙨 𝙏𝙧𝙖𝙫𝙚𝙡 𝘼𝙙𝙫𝙞𝙨𝙤𝙧𝙮: Passengers Arriving At NYC Airports Must Fill Out Health Form Or Face Up To $2,000 Fine- #moreinstories

A post shared by 𝒥𝓊𝓁𝒾𝑒 𝐻𝒶𝓊𝓅𝓉𝓂𝒶𝓃𝓃 | 𝐵𝓁𝑜𝑔𝑔𝑒𝓇 (@jules_cali) on

Ova Amerikanka godišnje potroši oko 35.000 evra kako bi bila influenserka. Živi u otmenom okrugu LA-a, Oranž, i ne krije da njenu "karijeru" podosta finansira suprug.

To je više nego što zaradim, ali zaslužujem ovakav život - kaže ona, i dodaje: "U poslednje tri godine, potrošila sam skoro 60.000 evra samo na dizajnerske torbe, sve sam kupila u Italiji ili Francuskoj".

Prema njenim rečima, zbog Instagrama se odriče velike svote novca, ali ne žali, ne smatra to "bacanjem para". Dalje ističe kako njena kolekcija odeće i aksesoara nije preterana i kako zaslužuje sve što ima, jer je "nezavisna žena", koja voli lepo da se obuče.

Ovih dana smo se detaljnije bavili influenserima i plaćanjem poreza zbog prihoda od rada u inostranstvu, a više o tome čitajte OVDE. Pišite nam u komentarima kako vi doživljavate ovo moderno zanimanje i ovakav stil života.

Video: Deset atipičnih zanimanja za žene: Od kamiondžijke do detektivke

(Telegraf Biznis)

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

  • Mikiii

    Hahaha, samostalna je zena i sve to zasluzuje, jer je samostalna i suprug je finansira

  • sk

    Ne razumem potrebu za ovim. Za modne inspiracije imamo modne časopise, i previše njih. Luđi su mi oni koji prate nego oni koji se eksponiraju na ovakav način. Kakav bre "lifestyle"...? Koja normalna osoba koja se svaki dan bori za opstanak može da šetka ovako sa torbicama ili da se divi ovakvima, a i zašto bi. Lažne vrednosti. Kupi ukradi pozajmi da bi se slikao i izigravao neki "čarobni" život. Ma idi bre

  • Mare

    Profitabilan ti posao onda,puno uspeha ti zelim.

Preporuka sa Weba

by Content Exchange

Google preporuke