• 2

5 veština koje vam otvaraju vrata na tržištu rada: Neke postoje tri decenije, a i dalje su broj 1

Poznavanje "Microsoft Office" paketa i dalje je visoko rangirano kada firme traže radnika, iako deluje kao da se podrazumeva. Paket je lansiran 19. novembra 1990, a Bil Gejts ga je predstavio 1. avgusta 1988. godine na skupu COMDEX u Las Vegasu

  • 2
veštine

Foto: Pixabay

Svet se i pre pandemije rapidno menjao, na svim poljima, a posebno u biznisu. Ako želite da opstanete na tržištu nekretnina, trebalo bi da usvojite ove veštine.

"FutureLearn" je nedavno objavio analizu, zasnovanu na znanju o tehnologiji na radnom mestu, koja pokazuje da 30,6 odsto ljudi smatra da ih je fakultet dobro pripremio za izazove na poslu.

Bilo da vam se ovaj procenat čini kao mali ili veliki, činjenica je da učenje nikada ne prestaje. Recimo, lekar koji je završio fakultet pre 30 godina, ne može da sa znanjem ostane u tom periodu. Nauka ga tera da ide dalje.

Slično je i sa drugim profesijama, ili bi barem trebalo da bude. Vreme "gazi" one koji se ne uklope, ne prilagode. Ovo je 5 poslovnih veština koje, prema "FutureLearn", svako treba da savlada pre nego konkuriše za neko radno mesto.

1. Iako paket Microsoft Office deluje zastarelo, ili kao nešto što se "podrazumeva" i mora da piše u radnoj biografiji, to je daleko od istine. Ova "veština" je i dalje visoko rangirana i mnogi ljudi, zapravo, ne vladaju njom. Sve ima smisla - Microsoft je još uvek originalni softver, prvo rešenje koje traže svetske organizacije.

Paket je lansiran 19. novembra 1990, a Bil Gejts ga je predstavio 1. avgusta 1988. godine na skupu COMDEX u Las Vegasu.

2. Informatička pismenost je druga najvažnija veština koju su istakli anketirani profesionalci. Ali, na šta se tačno odnosi? Na to da osoba, kandidat za posao, bude u stanju da "prepozna kada su neke informacije potrebne, da ih nađe, proceni i efikasno upotrebi". Da, to je stara definicija, a danas je važnije nego ikada - biti brz i spretan.

3. Stručnost u zajedničkom operativnom sistemu. Čini se kao da nema previše smisla, ali sa 45,4% ispitanika koji su ga ocenili kao traženu veštinu, ne bi je trebalo uzimati "zdravo za gotovo". Savladavanje toga znači da ćete biti produktivniji, dok žonglirate sa ostalim zadacima i rezultatima.

Zoom, Zum, aplikacija

Foto: Shutterstock

4. Google Drive je važan skoro kao i Microsoft Office, što se tiče najboljih programa koje ljudi koriste u tipičnom radnom danu. Bez obzira na to da li koristite drajv za skladištenje datoteka ili redovno sarađujete u Docs-u, u vašem je najboljem interesu da znate kako da koristite svežanj Google alata za opšti uspeh u poslu.

5. Ništa bez onlajn sastanaka - tako je bilo u 2020, a biće i ubuduće. Savladavanje Zoom-a je vrlo tražena veština, budući da je u doba pandemije to jedini način kolektivnog komuniciranja. Kovid-19 je naterao organizacije da se približe tehnologiju i "prebace" na rad na daljinu u rekordnom roku.

Štaviše, mnoge kompanije neće ni vraćati sve radnike u kancelariju kao pre, odnosno pet dana u nedelji, od 09 do 17 sati. Tu su još i aplikacije Google Hangouts i Microsoft Teams, koje olakšavaju "poslovnu kovid svakodnevicu".

Video: Kako da budete produktivnji na poslu: Robot Buddy zna sve odgovore

(Telegraf Biznis)

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

Preporuka sa Weba

by Content Exchange

Google preporuke