• 0

Ovako ćete ubuduće tražiti posao: Mega popularna aplikacija uvela novu opciju

Možda je vreme da TikTok bude manje upamćen po opasnim i šaljivim izazovima, a više po poslovnim prilikama

  • 0
tiktok

Foto: Unsplash

Iako je sadržaj TikTok-a prilično kontroverzan, često opasan, šaljiv, i vezuje se za mlađu populaciju, činjenica je da tu aplikaciju koriste maltene sve grupe.

Njena popularnost je vremenom rasla, te danas može da parira Instagramu. U odnosu na te dve platforme, Fejsbuk je pomalo u zapećku - barem kada je reč o trendovima i mladima, dok LinkedIn uglavnom koriste isključivo ljudi iz sveta biznisa, što ima svojih ograničenja.

U doba pandemije, primećen je rast oglasa za posao koji je vezan isključivo za onlajn - zbog cele zdravstvene situacije, pri čemu postoje razne varijante part-time i fleksibilnijeg rada na mreži.

Kako je ljudima, ali i poslodavcima, rad na daljinu postao više prihvatljiv, jasan i dostupan, tako je sve izvesnije da će aplikacije za traženje posla vladati u narednim godinama. Tako i TikTok, popularna društvena platforma, sada testira novi alat za zapošljavanje koji će ljudima pomoći da pronađu poslove i kompanije.

To dovoljno govori i o razvoju kineske aplikacije za kratke video zapise: od plesnih koraka i sinhronizovanog pevanja došao je do platforme na kojoj svi (budući) radnici mogu potražiti savete za uspešnu karijeru.

Logika koja se krije iza ove odluke je jasna: što veća i šira ponuda, to više korisnika i prihoda. Nova opcija, navodno, neće biti deo samog TikToka, već će se povezivati na internet stranicu posvećenu oglasima sa poslovima.

Novi alat bi, sa druge strane, ako se uzme u obzir sama priroda TikToka i brojni kontroverzni izazovi koji se za njega vezuju, mogao da dovede i do situacija u kojima bi korisnici mogli i da izgube svoje poslove zbog sadržaja koje su na svojim profilima objavili.

Video: Mišići za poneti: Više nema brige kada nabacite višak kilograma jer sve možete da rešite za 500€

(Telegraf Biznis)

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

Preporuka sa Weba

by Content Exchange

Google preporuke