Novo lice poslovne mode: Trend je da "sa posla idete pravo na večeru", dve boje dominiraju
Opuštena odeća za rad od kuće praktično se stapa sa "tradicionalnom" poslovnom garderobom, dok se ljudi ovog proleća vraćaju u kancelariju.
Radnici su, možda, spremni da se odreknu opreme za jogu, ali ne i udobnosti na koju su navikli dok rade svoj posao od kuće.
Istovremeno, mnogi su srećni što su ponovo - van kuće. To je dovelo do porasta tzv. komforne šik mode, koja može da bude pogodna i za jutarnji sastanak, ali i za noćni izlazak u grad.
- To je povratak klasici, sa preokretom - rekla je Loreta Čoj, glavni direktor prodaje u "Stitch Fix". Dodaje da "ljudi traže stil, ali ne po cenu udobnosti", prenosi Blumberg.
Nakon dužeg perioda rada od kuće, usled pandemije, ljudi su uzbuđeni što opet mogu da izađu iz kuće, da idu na posao i da se prikladno obuku. Čoj kaže da se ženski trendovi odnose na blejzere slobodnog kroja, pletene haljine, velike bluze i pantalone sa širokim nogavicama.
Za muškarce, trend su takođe sakoi, polo majice i pantalone za golf, napravljene od fleksibilnog materijala. "To je prelazak na minimalizam koji je opušten i mekan po pitanju materijala".
- Odeća za ofis je ponovo na dnevnom redu, ali ne onakva kakvom je znamo - rekla je Karis Mandej, maloprodajni analitičar u "Edited", firmi za istraživanje tržišta. U Sjedinjenim Državama trenutno, kako kaže, ljudi manje kupuju odela uskog kroja, dok je veća potražnja za prevelikim (eng. oversized) i opuštenim krojevima.
Saša Škoda, viši direktor ženskog odeljenja za prodaju u "The RealReal" (prodajno mesto za luksuzne brendove), rekla je da primećuje kako se kupci više "poigravaju" sa komadima u svojim ormarima, birajući haljine i suknje, dužine malo ispod kolena, i niske potpetice.
- Imamo izbor od '9 do 9' (21h), a on uključuje odeću koja ljude vodi pravo s posla na piće i večeru - rekla je Škoda.
Recimo, u Njujorku, "RealReal" je zabeležio skoro utrostručenje prodaje haljina za posao, u odnosu na prošlu godinu, posebno onih sa dramatičnim printovima i drečavim bojama, kao što su fuksija (eng. fuchsia) i nijansa mandarine.
Ono što se pojačano prodaje ove godine u odnosu na 2021, a tiče se muškaraca, jesu odela, košulje, polo majice, mokasine i tzv. poštarske torbe.
U nedavnom istraživanju američkih kupaca, više od polovine je odgovorilo da traže lagane haljine i komplete za posao iz dva dela.
Video: Opet traže stjuardese, a ovo su uslovi za zaposlenje
(Telegraf Biznis)
Video: Ovako do detalja izgleda rušenje nekada čuvenog hotela: Zbogom Jugoslavijo
Telegraf Biznis zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.
Lik
Niti bi voleo ovakvu scepenu na poso da je vidim niti na večeru da je vodim pa moze da obuje tihotapke i od hiljadu dolara
Podelite komentar