• 1

"Povratak na posao je sada uslov": Šef najveće svetske kafeterije odlučan da oporavi poslovanje

Starbaksovo saopštenje dolazi nekoliko dana nakon što je Diznijev prvi čovek, Bob Ajger, naredio radnicima da se vrate u kancelariju četiri dana u nedelji

  • 1
starbucks Foto: shutterstock.com

Korporativni radnici u Starbaksu moraju da se vrate u kancelariju najmanje tri dana u nedelji do kraja januara, najavio je privremeni izvršni direktor Hauard Šulc, u memorandumu od srede.

Zaposleni koji trenutno rade na daljinu, a nalaze se relativno blizu sedišta kompanije, moraće da odlaze u ofis utorkom, sredom i još jednim danom koji će biti dogovoren sa menadžerima.

S druge strane, zaposleni u regionalnim kancelarijama takođe moraju da dolaze na posao tri dana u nedelji, ali u dopisu nije precizirano o kojim je danima reč, niti "šta se računa kao udaljenost do posla".

Kada je američki lanac kafeterija prošle godine krenuo sa hibridnim radom, korporativni radnici su, prema rečima Šulca, "dali obećanje" da će biti u kancelariji jedan do dva dana sedmično.

Ipak, kako je naveo za CNN, na osnovu podataka, ispostavlja se da dobar deo korporativnih radnika ne ispunjava svoje obećanje čak ni o jednom danu provedenom u ofisu.

"Zbog toga, takođe,najavljujem da je ova politika... uslov", napisao je šef Starbaksa i dodao kako je to "presudno za poslovni uspeh kompanije".

Starbucks, Starbaks Foto: Shutterstock

Inače, Starbaksovo saopštenje dolazi nekoliko dana nakon što je Diznijev prvi čovek, Bob Ajger, naredio radnicima da se vrate u kancelariju četiri dana u nedelji, počevši od 1. marta. Ti dani su ponedeljak, utorak, sreda i četvrtak.

I mnoge druge velike kompanije primenjuju stroga pravila vezana za povratak na posao, nakon što se rad na daljinu prilično ustalio tokom pandemije. Epl je, na primer, pozvao svoje korporativne radnike da budu u kancelariji najmanje tri dana u nedelji, a Snepčetova matična kompanija je nedavno zamolila radnike da se vrate u kancelariju 80% vremena, što je ekvivalentno četiri dana u nedelji, počevši od februara.

Gradonačelnik Njujorka, Erik Adams, u četvrtak se požalio na loš uticaj rada na daljinu na ekonomiju grada. Stope slobodnih radnih mesta u kancelarijama sada su rekordno visoke, jer Adamsova administracija ukazuje na kontinuirani spor ritam vraćanja radnika u kancelarije od početka pandemije 2020.

Video: Tijana nam otkriva kako graditi karijeru u Beogradu, a kako u Njujorku i šta je human design?

(Telegraf Biznis)

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf Biznis zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

  • Zoran

    18. januar 2023 | 06:33

    Mnogi iskoriscavajau za privatne poslove u vremenu rada od kuce. Bar u mojoj firmi je tako. Zabranio bih dozivotno taj rad od kuce. Mnogi smo radili i u vreme korone svaki dan mnogi se razboljevali pa opet na posao i tako u krug.

  • Eur: <% exchange.eur %>
  • Usd: <% exchange.usd %>