Andrija Milošević dao 3 saveta za uspešan biznis: "U početku nisam znao ni šta je faktura"

 
Čitanje: oko 2 min.
  • 4

Glumac Andrija Milošević pričao je danas o svom prvom biznis iskustvu na Kopaonik biznis forumu, u okviru panela "NLB heroji", gde je opisao način na koji je stvorio Teatar na brdu, a potom je čitaocima Telegraf Biznisa dao najvažnije savete za uspeh.

Na zanimljivom panelu, Andrija je prvo ispričao kako se u njemu stvorila ideja da osmisli Teatar na brdu, iz želje da i ljudima koji ne žive u centru grada ponudi kvalitetan i lep pozorišni sadržaj. Kaže da isprva nije znao ni šta je faktura.

- Knjigovođa mi je objašnjavala šest meseci da shvatim princip fakture, naravno, tu su porezi i tu počinje glavobolja onoga što se zove biznis. Onda sam morao da zapošljavam ljude koji moraju da znaju šta rade, advokate, knjigovođe, one koji se bave finansijama, onda, zamislite šta sve još nisam znao ja koji nisam znao šta je faktura. Ja se bojim policije, bojim se da nešto ne pogrešim, javna sam ličnost, ne mogu da se bavim sivom ekonomijom, moram sve da radim "na belo", e, onda mi treba mi neko da vodi knjige, neko od poverenja.

- Tad sam shvatio da postoji još jedan aspekt - kako uzeti čoveka, a da bude odgovoran i da bude od poverenja - ispričao je Andrija, uz reči da ga je najviše interesovalo koji su mehanizmi biznisa da se pozorište ne bazira samo na jednom imenu odnosno kako da se publika ne veže za jedno ime - "da ja mogu da odem, da ne budem ja nužno taj koji generiše publiku i marketing".

Umetnik, "novopečeni biznismen", otkrio je publici kako je tada pozvao glumce, ponudio dobre uslove, udelio im deo odgovornosti, tako da doživljavaju novi teatar kao nešto svoje, a potom paralelno sa opštinom napravio ugovor o partnerstvu, jer institucija kulture ne može ni u jednom segmentu sama da ostane - "mora da plaća održavanje, a proizvod koji pozorište stvara nije nešto skupo već predstava koja ima svoje limite, određene platama građana".

- Što su plate veće, oni češće dolaze u pozorište, verujte, čim plate stagniraju, to se oseti, bukvalno izgubimo 50 posto publike - ispričao je Andrija.

Prisećajući se svojih početaka u biznisu, kao veliki izazov istakao je vreme korone, jer tad je samog sebe finansirao, bio "mecena samom sebi", ali na kraju se isplatilo - Andrija kaže da su njegov trud i zalaganje svih ljudi kojima je bio okružen doneo uspeh.

A potom je u kameru Telegraf Biznisa dao korisne i interesantne savete za pokretanje sopstvenog posla koji će se dugo prepričavati:

(Telegraf Biznis)

Video: Ovako do detalja izgleda rušenje nekada čuvenog hotela: Zbogom Jugoslavijo

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf Biznis zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

  • Džon Meklejn

    7. mart 2023 | 12:02

    Bravo Andrija, samo napred! Ne osvrći se na zlurade komentare. Ti tipovi su samo na komentarima bitni, inače su beton liga.

  • Kvazi englez na srpskom

    7. mart 2023 | 06:31

    Franšize i ostale gluposti od serija, nepostojanje originalnih ideja? Jel i to od nekih ideja za uspesan biznis?

  • nesa

    7. mart 2023 | 07:35

    a sada znas???jesi li siguran

  • Eur: <% exchange.eur %>
  • Usd: <% exchange.usd %>