Imamo novi termin za ovaj fenomen na poslu: Ko zaista radi, a ko se samo "pravi" da mnogo radi?
Radnici u Aziji, kada su na poslu, utroše najviše vremena na to da "izgledaju zauzeto".
Drugim rečima, manje se fokusiraju na sam produktivan posao i obavljanje zadataka, a više na to da deluje kao da mnogo rade, pokazuje nova analiza, tj. anketa koju je uradio Sejlsfors, podružnica Sleka, u saradnji s istraživačkom firmom Kualtriks.
Oni su izvukli podatke na osnovu 18.000 ispitanika, uključujući rukovodioce, preneo je CNBC.
Tzv. “performative work”, koji se u engleskom koristi kao termin koji označava ovu vrstu ponašanja na poslu, uključuje „provođenje velikog broja sati na sastancima na kojima timovi, navodno, predstavljaju dostignuća, umesto što se fokusiraju na donošenje odluka ili rešavanje problema”.
Istraživanje je pokazalo da su zaposleni iz Indije (43%), Japana (37%) i Singapura (36%) prijavili da troše više svog vremena na takav posao od globalnog proseka (32%).
Izraženost "performativnog posla" je najveća, dakle, u Indiji, Japanu i Singapuru, a slede Francuska sa 31%, Ujedinjeno Kraljevstvo sa 30 odsto, Australija i Nemačka sa po 29 procenata, Sjedinjene Američke Države i Južna Koreja, sa po 28 odsto.
Globalno rangiranje koje meri vreme utrošeno na "stvarni posao", donosi sledeće podatke: Južna Koreja (72%) Australija (71%), Nemačka (71%), Sjedinjene Države (71%), Ujedinjeno Kraljevstvo (70%), Francuska (69%), Japan (63%), Singapur (63%) i Indija (57%).
(Telegraf Biznis)
Video: Srbija sutra dobija 30 novih kilometara autoputa od Koševa do Vrnjačke Banje
Telegraf Biznis zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.