LAZ je da su automobili najveci zagadjivaci!! Onda ispada da Beograd ima najvise automobila na svetu od svih gradova, posto je medju najzagadjenijam u svetu. Najveci problem je nesposobna gradska vlast koja nije u stanju da gasi kotlarnice u gradu.
Svi bi trebalo da gradimo i radimo pa se niko ne bi ni bunio ali posto se tim poslovima bavi SAMO gospoda iz gradske vlastI a mi koji im SAMO punimo gradsku kasicu prasicu i SAMO gledamo kako SEBI grade zgrade normalno je sto se bunimo ali to je tako uvek bilo i bice kao sto nam nova zora uvek svice.
Jadni smo mi ako je ovo glavni gradski urbanista.Urbanisticki haos u Beogradu nikada nije bio veci no sto je sada,gradi se na divlje i nadogradjuje kao nikada,saobracaj u haosu,gradski prevoz puca,ne pamtim da je ijedna rekonstrukcija izvrsena bez velikog kasnjenja i da se nije odmah morala popravljati.Da li gradske vlasti zaista misle da smo toliko bez mozga i da cemo progutati sve njihove brljotine i nesposobnost? Ali neka ih,videce sta o njima misle Beogradjani na prvim narednim lokalnim izborima!
Trpaju zgradurine na svaku livadu po nbg. Umesto da se grad širi oni ga prenatrpavaju na već postojeću infrastrukturu (kanalizaciju, vodovod, struju..) koja je već preopterećena. Imali smo poplave po ulicama prošle godine posle dva pljuska, struja iskače, zagađenost sve veća (divlje pecenjare i fast foodovi rade ko blesavi, često se u Jurija Gagarina ne može proći od dima stranačkih ugostiteljskih objekata). Kad bi se zidali novi blokovi, možda bi se neko i tamo odselio. Voleo bih da znam koji je pametnjakovoć odlučio da BASovu stanicu stavi kod buvljaka. Totalno će paralisati nbg. Most umesto da bude pešački i biciklostički i povezuje nbg i adu i ujedno bude sećanje na neka vremena oni ga sklanjaju na opet neku livadu. Sava se ne vidi od načičkanih splavova koji su ujedno i ekološka katastrofa na rekama, niko ih ne kontroliše, radi ko sta hoće.. Moj glas gospodo, sigurno nemate..
ЗА КОМЕНТАР ЈЕ МАЛО ПЛУС, ДА МОЖЕ 50 БИ ОД МЕНЕ ДОБИО.
Ако им већ не одговара стари мост, није за Аду, нека га поклоне, наместе на неком месту у Србији где има још дрвених. Негде треба.
А не као из луднице да смо, да га правимо на сувом и ливади!
Ako si ti glavni urbanista onda Beograd nikad neće biti metropola.Da li si ti negde video ovakvu organizaciju grada.Sruše železničku stanicu a ne naprave novu.
Krenite vise sa tom legalizacijom. Samo pricate o tome a sluzbe koje treba to da rade ne rade nista. Sve stoji a ja ne mogu da prikljucim struju i da se preselim u svoju kucu dok se ne smilujete da resite ozakonjenje objekata.
Most na Adi Huji treba poceti sutra,ionako je bio u planu 1995,cak su i pare bile obezbedjene Japanskim kreditom.Takodje treba odmah spojiti Smederevski put i Mirijevo,dalje preko Karaburme do Despota Stefana.GUP iz 1964 gidine.Pre par godina je uradjen projekat unutrasnjeg prstena,tako da je koridor obezbedjen.Sramota je za sve urbaniste poslednjih pedeset godina sto nisu uradili istocnu obilaznicu.A danasnji urbanisti, pokrenite to odmah!Zasto odlagati?
Urbanisto znaš li da svi tržni centri imaju ogroman parking i to BESPLATAN a sve nase pijace, bolnice, porodilišta, klinički centar, oko škola i obdaništa kada roditelji dovezu svoju decu, NEMA!!! Ne samo što nema nego je to upravo najomiljenije lovište za parkig servis za zakonsko "LAPANJE PARA" na MUCI ovog naroda!! Ti umesto PRVO da rešiš takve stvari da ljudi mogu normalno da se leče, da svoju decu bezbedno odvezu i vrate u skole obdaništa i da BIZNIS-POSLOVANJE normalno funkcioniše bez ometanja saobraćaja. Vi zatvarate ulice, zabranjujete razvoz, poštravate kazne, smanjujete funkcionisanje saobracaja umesto da ga poboljsate i proširite!
A ti si taj PAMETNJAKOVIĆ koji zagorčava svima život! Da li ti ideš na poso gradskim prevozom ili biciklom? Ako ideš kolima jel parkiraš u nekoj od zona ili imaš rezervisan državni parking?
Pitajte ga sto su zabranili promet neuknjzenim nekretninama 01.07.2018god i do kad ce to da traje..... I zasto to ne regulisu... Dozvole ljudima da se uknjize i plate... Jel cekaju da Bg na vodi prodaju....i ostalobsto grade
Problem guzve je zbog prensaljenosti Beograda, jer cela Srbija hoce da se preseli u Beograd, a onda ispadne to sto ispadne. Na tome treba poraditi, da ne moze da se doseli u Beograd svako ko hoce.
Tako je! Treba razvijati poljoprivredu... stocarstvo...povrtlarstvo...dati sansu da narod na selu i ruralnim delovima zemlje moze dobro da zivi...naravno i industriju...da ne odlaze u velike gradove i isprazne sumadiju i jug zemlje!
Idite vi iz Beograda na livadu nema nikakvih problema. Kad prodate imanja ako moze da dobijete pare a da ostane vama livada opet ili kad izdajete stanove ako moze da uzimate korije a da se niko ne useli. Idite iz Beograda slobode dno gde god hocete, ne terajte one sto su dosli. Niko nije dosao u Beograd da bi nekome smetao niti zato sto voli Beograd. Kome nije jasno zasto se dolazi u Beograd, neka se zapita koji problem ima u glavi.
Bravo !! GARANTUJEM U BGD . IMA NEPIJAVLJENIH OKO stotinak hiljada ljud sa svih strana ! NJIH NIKO NITI KONTROLISE NITI UOPSTE PRATI STA RADE !GDE !KAKO !? TO JE SVETSKI K R I M I N A L !?
Прво пробајте да организујете саобраћај, кад изводите радове блокирате пола града.
Друго, када ћете почети да спречавате уништавање инфраструктуре око градилишта?
Рецимо док су градили Ада мол уништили су све околне улице, просипају бетон из камиона, блато износе. Свуда тако, докле?
Pa ne gradite vi gospodine urbanisto. Grade to sve strane kompanije ili poneki domaci investitor ( npr. Zepter, Napred, ovi sto su A blok pravili itd) koji ce to sve da prodaju i debele pare da zarade. Aj na Novom Begradu i postoje vec veliki bulevari pa je OK. A sta cemo da zgradama koji nicu svuda po zvezdari, vozdovcu, vracaru itd. Samo zgrade nicu a ulice ostaju uske. Niti ce biti parkinga a tek guzva kad bude u svakoj ulici. Valjda bi prvo trebalo prosiriti te ulici pa ond izdavati dozvole ili traziti od ivestitora da prave i pristupne saobracajnice. Zgrade samo nicu kao pecurke
Dragi nasi predstavnici pa da li u ovoj zemlji postoji samo Beograd i posle kazete idemo napred i sve ove vase kilometarske puteve sto pravite vi pravi te da ljudima iz Beograda bude lakse da putuju ima Srbija i druge lepe gradove i pored reka i u ravnica a i na planinama
Iz kog razloga je smanjen broj vozila GSP, proredjenji polasci? I to sto ide idu po 3-4 autobusa zajedno pa pola sata pauze. Zasto dispeceri ne koriguju tokom dana polaske ako se u periodu spica yo mozda poremeti. Nego vozaci rade sta im je volja, od jutra do mraka, i u spicu i van spica. Naravno da ce ljudi da se opredele da idu automobilom, ako ga imaju, jer je koriscenje gradskog prevoza postalo maltretiranje.
miami
LAZ je da su automobili najveci zagadjivaci!! Onda ispada da Beograd ima najvise automobila na svetu od svih gradova, posto je medju najzagadjenijam u svetu. Najveci problem je nesposobna gradska vlast koja nije u stanju da gasi kotlarnice u gradu.
Podelite komentar
Rastko
Svi bi trebalo da gradimo i radimo pa se niko ne bi ni bunio ali posto se tim poslovima bavi SAMO gospoda iz gradske vlastI a mi koji im SAMO punimo gradsku kasicu prasicu i SAMO gledamo kako SEBI grade zgrade normalno je sto se bunimo ali to je tako uvek bilo i bice kao sto nam nova zora uvek svice.
Podelite komentar
Ivo
Jadni smo mi ako je ovo glavni gradski urbanista.Urbanisticki haos u Beogradu nikada nije bio veci no sto je sada,gradi se na divlje i nadogradjuje kao nikada,saobracaj u haosu,gradski prevoz puca,ne pamtim da je ijedna rekonstrukcija izvrsena bez velikog kasnjenja i da se nije odmah morala popravljati.Da li gradske vlasti zaista misle da smo toliko bez mozga i da cemo progutati sve njihove brljotine i nesposobnost? Ali neka ih,videce sta o njima misle Beogradjani na prvim narednim lokalnim izborima!
Podelite komentar
Mirela
Sve je to lepo ali kad krecu radovi za metro
Podelite komentar
Navijač
Trpaju zgradurine na svaku livadu po nbg. Umesto da se grad širi oni ga prenatrpavaju na već postojeću infrastrukturu (kanalizaciju, vodovod, struju..) koja je već preopterećena. Imali smo poplave po ulicama prošle godine posle dva pljuska, struja iskače, zagađenost sve veća (divlje pecenjare i fast foodovi rade ko blesavi, često se u Jurija Gagarina ne može proći od dima stranačkih ugostiteljskih objekata). Kad bi se zidali novi blokovi, možda bi se neko i tamo odselio. Voleo bih da znam koji je pametnjakovoć odlučio da BASovu stanicu stavi kod buvljaka. Totalno će paralisati nbg. Most umesto da bude pešački i biciklostički i povezuje nbg i adu i ujedno bude sećanje na neka vremena oni ga sklanjaju na opet neku livadu. Sava se ne vidi od načičkanih splavova koji su ujedno i ekološka katastrofa na rekama, niko ih ne kontroliše, radi ko sta hoće.. Moj glas gospodo, sigurno nemate..
Podelite komentar
Ђурађ
@Navijač
ЗА КОМЕНТАР ЈЕ МАЛО ПЛУС, ДА МОЖЕ 50 БИ ОД МЕНЕ ДОБИО. Ако им већ не одговара стари мост, није за Аду, нека га поклоне, наместе на неком месту у Србији где има још дрвених. Негде треба. А не као из луднице да смо, да га правимо на сувом и ливади!
Podelite komentar
Vlada
Ako si ti glavni urbanista onda Beograd nikad neće biti metropola.Da li si ti negde video ovakvu organizaciju grada.Sruše železničku stanicu a ne naprave novu.
Podelite komentar
Alex
Krenite vise sa tom legalizacijom. Samo pricate o tome a sluzbe koje treba to da rade ne rade nista. Sve stoji a ja ne mogu da prikljucim struju i da se preselim u svoju kucu dok se ne smilujete da resite ozakonjenje objekata.
Podelite komentar
Bane
Saobracaj je postao ozbiljan problem ... molim vas sto pre da sw radi na mostu kod Ada Huje,trebao je odavno vec zapoceti radove.
Podelite komentar
Petrovic Ranko
Most na Adi Huji treba poceti sutra,ionako je bio u planu 1995,cak su i pare bile obezbedjene Japanskim kreditom.Takodje treba odmah spojiti Smederevski put i Mirijevo,dalje preko Karaburme do Despota Stefana.GUP iz 1964 gidine.Pre par godina je uradjen projekat unutrasnjeg prstena,tako da je koridor obezbedjen.Sramota je za sve urbaniste poslednjih pedeset godina sto nisu uradili istocnu obilaznicu.A danasnji urbanisti, pokrenite to odmah!Zasto odlagati?
Podelite komentar
Šumadinac
Urbanisto znaš li da svi tržni centri imaju ogroman parking i to BESPLATAN a sve nase pijace, bolnice, porodilišta, klinički centar, oko škola i obdaništa kada roditelji dovezu svoju decu, NEMA!!! Ne samo što nema nego je to upravo najomiljenije lovište za parkig servis za zakonsko "LAPANJE PARA" na MUCI ovog naroda!! Ti umesto PRVO da rešiš takve stvari da ljudi mogu normalno da se leče, da svoju decu bezbedno odvezu i vrate u skole obdaništa i da BIZNIS-POSLOVANJE normalno funkcioniše bez ometanja saobraćaja. Vi zatvarate ulice, zabranjujete razvoz, poštravate kazne, smanjujete funkcionisanje saobracaja umesto da ga poboljsate i proširite!
Podelite komentar
BESAN
A ti si taj PAMETNJAKOVIĆ koji zagorčava svima život! Da li ti ideš na poso gradskim prevozom ili biciklom? Ako ideš kolima jel parkiraš u nekoj od zona ili imaš rezervisan državni parking?
Podelite komentar
Rade
Obećanje je bilo od 350 do 500 eura kvadrat.
Podelite komentar
Miki
Ovaj ko da je jutrošnji iz kafane. Nit kravate nit se obrijao.
Podelite komentar
Maki
Pitajte ga sto su zabranili promet neuknjzenim nekretninama 01.07.2018god i do kad ce to da traje..... I zasto to ne regulisu... Dozvole ljudima da se uknjize i plate... Jel cekaju da Bg na vodi prodaju....i ostalobsto grade
Podelite komentar
Miloš
@Maki
A ti bi da legalizuje nelegalno
Podelite komentar
Maki
@Maki
Koliko si plitak... Pa imas zgradu kod Bg arene neuknjizenu.... Sto da je nece mozda rusiti... Logicno je da se uknjizi i zavrsi sa tim...
Podelite komentar
zeljko
kakvi jeftini stanovi,u srbiji nista nije jeftino...
Podelite komentar
zivadin najlepse ime
@zeljko
a sto ti sine mlad si neodes napolju raditi pa ce ti bit jeftino n'moj tako
Podelite komentar
Todor
@zeljko
Kako ništa, pa ljudski život je najevtiniji u Evropi...!
Podelite komentar
migracije
Problem guzve je zbog prensaljenosti Beograda, jer cela Srbija hoce da se preseli u Beograd, a onda ispadne to sto ispadne. Na tome treba poraditi, da ne moze da se doseli u Beograd svako ko hoce.
Podelite komentar
Vuuuk
@migracije
Tako je! Treba razvijati poljoprivredu... stocarstvo...povrtlarstvo...dati sansu da narod na selu i ruralnim delovima zemlje moze dobro da zivi...naravno i industriju...da ne odlaze u velike gradove i isprazne sumadiju i jug zemlje!
Podelite komentar
Nije nego
@migracije
Idite vi iz Beograda na livadu nema nikakvih problema. Kad prodate imanja ako moze da dobijete pare a da ostane vama livada opet ili kad izdajete stanove ako moze da uzimate korije a da se niko ne useli. Idite iz Beograda slobode dno gde god hocete, ne terajte one sto su dosli. Niko nije dosao u Beograd da bi nekome smetao niti zato sto voli Beograd. Kome nije jasno zasto se dolazi u Beograd, neka se zapita koji problem ima u glavi.
Podelite komentar
Mikii
@migracije
Bravo !! GARANTUJEM U BGD . IMA NEPIJAVLJENIH OKO stotinak hiljada ljud sa svih strana ! NJIH NIKO NITI KONTROLISE NITI UOPSTE PRATI STA RADE !GDE !KAKO !? TO JE SVETSKI K R I M I N A L !?
Podelite komentar
Mill
Zalupis vrata,otpadne ti prozor 😂
Podelite komentar
Srbin
Ako je ovo urbanista. Ja sam astronaut
Podelite komentar
Ђурађ
Прво пробајте да организујете саобраћај, кад изводите радове блокирате пола града. Друго, када ћете почети да спречавате уништавање инфраструктуре око градилишта? Рецимо док су градили Ада мол уништили су све околне улице, просипају бетон из камиона, блато износе. Свуда тако, докле?
Podelite komentar
ŠOJIĆ
Ovaj je gori od mene 😂
Podelite komentar
coach
Pa ne gradite vi gospodine urbanisto. Grade to sve strane kompanije ili poneki domaci investitor ( npr. Zepter, Napred, ovi sto su A blok pravili itd) koji ce to sve da prodaju i debele pare da zarade. Aj na Novom Begradu i postoje vec veliki bulevari pa je OK. A sta cemo da zgradama koji nicu svuda po zvezdari, vozdovcu, vracaru itd. Samo zgrade nicu a ulice ostaju uske. Niti ce biti parkinga a tek guzva kad bude u svakoj ulici. Valjda bi prvo trebalo prosiriti te ulici pa ond izdavati dozvole ili traziti od ivestitora da prave i pristupne saobracajnice. Zgrade samo nicu kao pecurke
Podelite komentar
Milan popovic
Dragi nasi predstavnici pa da li u ovoj zemlji postoji samo Beograd i posle kazete idemo napred i sve ove vase kilometarske puteve sto pravite vi pravi te da ljudima iz Beograda bude lakse da putuju ima Srbija i druge lepe gradove i pored reka i u ravnica a i na planinama
Podelite komentar
gradski prevoz
Iz kog razloga je smanjen broj vozila GSP, proredjenji polasci? I to sto ide idu po 3-4 autobusa zajedno pa pola sata pauze. Zasto dispeceri ne koriguju tokom dana polaske ako se u periodu spica yo mozda poremeti. Nego vozaci rade sta im je volja, od jutra do mraka, i u spicu i van spica. Naravno da ce ljudi da se opredele da idu automobilom, ako ga imaju, jer je koriscenje gradskog prevoza postalo maltretiranje.
Podelite komentar
kole
Smešan tip , na tom mestu treba stručnjak a ne šarlatan
Podelite komentar