≫
Počinje gradnja metroa ali i podzemnih garaža - šta ako se "sudare"
≫
Nova čvorišta će biti pravi "mini centri"
Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
Metro
Da li ima resenja za Kaludjericu,Smederevski put je u haosu.Trebalo bi da se pod hitno resi ta trasa pogotovu kod kafica Kocka ka skretanju za Mirijevo. UZAS
NikolaS
Pravo resenje za guzve jeste da se Kragujevac, Krusevac ili Nis proglase za glavni grad Srbije. Tada bi se Vladine institucije preselile i samim tim smanjio bi se pritisak na naseljavanje Beograda. Ali da li to Beogradu odgovara? Naravno da ne.
covek
Krenuse od Rusa, pa preko Francuza i stigose naravno do Kineza! Klasika...