Da li ima resenja za Kaludjericu,Smederevski put je u haosu.Trebalo bi da se pod hitno resi ta trasa pogotovu kod kafica Kocka ka skretanju za Mirijevo.
UZAS
Pravo resenje za guzve jeste da se Kragujevac, Krusevac ili Nis proglase za glavni grad Srbije. Tada bi se Vladine institucije preselile i samim tim smanjio bi se pritisak na naseljavanje Beograda. Ali da li to Beogradu odgovara? Naravno da ne.
Trasa metroa se ne planira tamo gde su naselja!?Pa za koga pravite taj metro?Mi iz Rusnja,Labudovog i Petlovog brda ,Ceraka,dela Zarkova,Belih voda itd. da bi dosli do takvog metroa treba da idemo do sredine Pozeske (Banovog brda)?!Koliko ce nama biti potrebno vremena i maltretiranja da bi dosli do Terazija ili Trga Republike?Nama ovakve linije metroa nista ne znace,posto ce nam svejedno biti isto da li idemo autobusom kao do sada ili tim metroom.
Ako metro treba preskupo da platimo,onda bar da ga koristimo.Ne zanimaju nas ledine i poljane sa buducim potencijalom gde niko ne zivi,nego kako mi napaceni sa udaljene periferije da se prevezemo do radnih mesta i centra grada.Trase su lose odradjene.Ako i mora da se zavrsi u Makisu onda neka ide preko Zarkova,Vidikovca,Labudovog i Petlovog brda (gde je prenaseljeno)...do Makisa.
Rešenje za oba problema, gužve i parking zove se : Tehnički pregled automobila. Kada se bude radio onako kako treba 70% automobila završiće na otpadu. Neće biti gužvi a biće parking mesta. Mene zanima zašto od 9-17 h toliko automobila krstari ulicama u sred radnog vremena?
Metro
Da li ima resenja za Kaludjericu,Smederevski put je u haosu.Trebalo bi da se pod hitno resi ta trasa pogotovu kod kafica Kocka ka skretanju za Mirijevo. UZAS
Podelite komentar
NikolaS
Pravo resenje za guzve jeste da se Kragujevac, Krusevac ili Nis proglase za glavni grad Srbije. Tada bi se Vladine institucije preselile i samim tim smanjio bi se pritisak na naseljavanje Beograda. Ali da li to Beogradu odgovara? Naravno da ne.
Podelite komentar
covek
Krenuse od Rusa, pa preko Francuza i stigose naravno do Kineza! Klasika...
Podelite komentar
NEPRAVDA
Trasa metroa se ne planira tamo gde su naselja!?Pa za koga pravite taj metro?Mi iz Rusnja,Labudovog i Petlovog brda ,Ceraka,dela Zarkova,Belih voda itd. da bi dosli do takvog metroa treba da idemo do sredine Pozeske (Banovog brda)?!Koliko ce nama biti potrebno vremena i maltretiranja da bi dosli do Terazija ili Trga Republike?Nama ovakve linije metroa nista ne znace,posto ce nam svejedno biti isto da li idemo autobusom kao do sada ili tim metroom.
Podelite komentar
Loki
@NEPRAVDA
Naravno da jedna ili dve linije metroa ne mogu da pokriju ceo grad. Nema razloga da se ljutis.
Podelite komentar
Ne zanima me politika
@NEPRAVDA
Ako metro treba preskupo da platimo,onda bar da ga koristimo.Ne zanimaju nas ledine i poljane sa buducim potencijalom gde niko ne zivi,nego kako mi napaceni sa udaljene periferije da se prevezemo do radnih mesta i centra grada.Trase su lose odradjene.Ako i mora da se zavrsi u Makisu onda neka ide preko Zarkova,Vidikovca,Labudovog i Petlovog brda (gde je prenaseljeno)...do Makisa.
Podelite komentar
534
Rešenje za oba problema, gužve i parking zove se : Tehnički pregled automobila. Kada se bude radio onako kako treba 70% automobila završiće na otpadu. Neće biti gužvi a biće parking mesta. Mene zanima zašto od 9-17 h toliko automobila krstari ulicama u sred radnog vremena?
Podelite komentar
A..
U kom veku ce se dogoditi to cudo...metro sa sve podzemnim garazama i komercijalnim sadrzajima...
Podelite komentar
Ultra
Samo pocnite vise. Vec 2 god slusamo kako ce da izgleda, a da pocnu radovi nista.. I pocnite vise da radite bulevar patrijarha Pavla! Hvala
Podelite komentar
delija krstas
A Francuzi ne grade metro?Koliko znam oni su bili najozbiljniji
Podelite komentar