Počinje gradnja metroa ali i podzemnih garaža - šta ako se "sudare"

 ≫ 

Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:

  • Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
  • Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
  • Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
  • Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
  • Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
  • Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
  • NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
Odgovor na komentar korisnika Metro
Ime je obavezno
E-mail adresa je obavezna
E-mail adresa nije ispravna
*otkucano <%commentCount%> od ukupno <% maxCommentCount %> karaktera
Komentar je obavezan

<% message.text %>

Komentari

  • Metro

    27. decembar 2019 | 07:33

    Da li ima resenja za Kaludjericu,Smederevski put je u haosu.Trebalo bi da se pod hitno resi ta trasa pogotovu kod kafica Kocka ka skretanju za Mirijevo. UZAS

  • NikolaS

    26. decembar 2019 | 09:07

    Pravo resenje za guzve jeste da se Kragujevac, Krusevac ili Nis proglase za glavni grad Srbije. Tada bi se Vladine institucije preselile i samim tim smanjio bi se pritisak na naseljavanje Beograda. Ali da li to Beogradu odgovara? Naravno da ne.

  • covek

    26. decembar 2019 | 07:34

    Krenuse od Rusa, pa preko Francuza i stigose naravno do Kineza! Klasika...