≫ 

Masovno otkazivanje kirija u Srbiji: Gazde solidarne, "ne morate da plaćate u vanrednom stanju"

 ≫ 

"Ne morate da plaćate kiriju ovaj mesec, ni naredna tri"

Komentari

  • Dragana

    24. maj 2020 | 09:52

    Majka sam studenta koji sa drugom stanuje na Zvezdari. U stanu nisu živeli od 13.03 do danas, 24.05.Sve račune smo uredno platili. Vlasnik stana živi i radi u inostranstvu. Pokušavali smo da stupimo u kontakt sa njim. Posrednik, njegov rodjak, koji uzima novac za stanarinu nam je rekao, kada sve ovo prodje, dogovorićemo se. Danas su se deca vratila u stan. Od posrednika su dobili informaciju da vlasnika stana ne zanima situacija, on želi pun iznos stanarine. Ne mogu da verujem da postoje takvi "ljudi"! Čekaš trenutak kada se studenti, zbog obaveza, moraju vratiti u Beograd. Tada im tražiš pun iznos za stan! Koje rešenje tada možeš pronaći?

  • Vesna

    11. maj 2020 | 19:47

    Podstanari smo, bez posla, bez stana, bez ičega. I, ne samo što vlasnica kuće nije htela da ima razumrvanja za vanredno stanje i makar neku kiriju ne traži, nego je odmah krenula sa pozivima i potraživanjem novca. A ja nemam ni za lekove, ni za osnovne potrebe. Nisu svi dobri i nemsju svi srca, duše, ni razumevanja. Nažalost!

  • Suzana Ristic

    3. maj 2020 | 21:08

    Suprug i ja smo uzeli stan pre 3 dana u zakup medutim stan smo samo jednom videli na brzinu jer u stanu su bili stanari koji su trebali da se isele. Kada smo dali novac i uzeli kljuceve mi smo videli da je stan prljav ima vlagu na krevete spavali kerovi macke puni kreveti dlaka i svega mi se nismo ni uselili trazi li smo da nam vrati novac a gazda nece da vrati a sad vlada i korova virus jps uvek i sve a stan nema nikakve uslove neznam ni kome da se obratim a imamo dete kome da se obratim zar je moguće u ovo vreme na ovu krizu da nam ne rate novac a nismo usli u stan

  • Gorica

    5. april 2020 | 22:07

    Moj gazda je rekao da moram da platim kiriju,i ako živim sa troje dece,gde imam bebu od tri meseca a primanja nema nikakvih.

  • Milena

    23. mart 2020 | 15:03

    Ljudi, ovde se radi o vanrednoj situaciji, znaci gde drzava treba da ponudi resenje za sve oni koji sada nemaju prihode, jer ovo sve nije nastalo njihovom krivicom. U zapadnim zemljama daju socijalnu pomoc, a sada i privremenu socijalnu pomoc svima kojima to treba da preguraju ovaj period. Srbija ne dolazi sa takvim resenjem, uzas! Znam ljude oko sebe koji nemaju posao sada, nemaju kome da se obrate, imaju racune, decu. Drzava trebada resi ovu situaciju, a ne da ostavi ljude da umru od gladi i dugova. Ovi problemi su preveliki da bi pojedinac mogao da resi.

    • 13. april 2020 | 15:39

      ljubica savic

      @Milena

      Jeste, drzava treba da pomogne tim ljudima a ne stanodavci. Ako ti isti podstanari nemaju novca da plate kiriju kako ce platiti troskove struje i ostalog. Jel i to stanodavci treba da plate. Da li o tome neko misli.

  • Ivan

    22. mart 2020 | 23:27

    Ok ljudi, ja izdajem stan, imam vrlo dobar odnos sa svojim podstanarima. Njih troje zivi u stanu. Svo troje rade, bio sam danas po kiriju, za sad je sve normalno, plate itd. I oni mene pitaju da li mogu da umanjim kiriju za ovaj mesec? E sad uzmite u obzir oni svi normalno rade, normalno su placeni. Ja sam kao privatnik na 0 primanja vec tri nedelje. Ako se njima umanjuju kirije jer ne rade, zasto se meni ne uvecava kad ja ne radim???? Ajde da malo budemo korektni u oba slucaja. Moja deca ni isto da jedu dok ovo traje. A ne da ljude koji izdaju stanove tretirate kao trule bogatase, lopove itd.

    • 25. mart 2020 | 11:39

      Grada

      @Ivan

      Kme kmeee, pa dosta ti je loš business plan to preživljavanje od rentiranja stana, šta da ti kažem.

    • 5. april 2020 | 12:44

      aaaaaa

      @Ivan

      da, ali vi sigurno niste prijavili svoje podstanare, i naplacujete stanarinu vam ugovora, svakako ste u boljoj situaciji jel ocito imate svoj stan i jos jedan koji iznajmljujete a oni nemaju, sasvim je korektno da se stanarina umanji

    • 13. april 2020 | 15:25

      ljubica savic

      @Ivan

      Morala sam da reagujem. U pravu ste, nismo mi stanodavci duzni nikoga da drzimo besplatno u svojim stanovima, pa nismo mi socijalna ustanova. Jos ako imate bezobrazne ljude za podstanare koji rade privatno, svaki dan idu na posao u svoju firmu i onda zbog svog ovog stanja sami odluce da neplate evo vec 13 dana. Navode neke gluposti kao niste prema njima ispunili ovo ili ono. Recimo promenili im licnu na osiguracu koju su sami pregoreli. Jos vas ucenjuju da ce njihov advokat da vam pise prijavu. A ja ih drzim kao malo vode na dlanu. Sta onda da e uradi. Rekla sam da se sele da idu tamo gde ce im biti bolje, a oni ne, lepo im kod mene. Sta raditi u takvoj situaciji. Lepo neznam sta uraditi a od tih para zivim. Jos trose i struju koja je na naem imenu. Sto znaci da mogu i da neplate a onda moram ja platiti. Zasto bih ja placala neciju struju jel je neko bezobrazan i pokvare. Sta raditi u takvim situacijama. Kakav covek da budes dobar ili los. Jedino da se posvadjam sa njima i izbacim ih napolje. I ovi koji nerade i neprimaju plate i to je pitanje da li lazu da neprimaju. Nas narod je sklon tome ako mogu da iskoriste situaciju oni ce to i da urade. Nas niko nepita da li mi imamo nego budi solidaran pa nemoj da trazis pare. Pa jel i mi treba da idemo u minus. Ko nas sta pita.

    • 1. septembar 2020 | 11:17

      Leila Samarrai

      @Ivan

      Jadni mali siroti stanodavci... imala bih stosta da ti kazem, da ti resim "probleme", resicu ti samo jedan. Sto se tice struje. Stanoprimac je tu jer si ti (stanodavac) njemu izdala stambenu jedinicu. Znaci, nije dosao sam. Pozvala si ga. Sastavite ugovor, overite, odnesite u Sud, platis porez... a moze i dogovor - da stanoprimac placa porez. Elem, sto se struje tice, stanoprimac kojem izdas stan ima svoje brojilo i tacno se zna ko koliko trosi i placa. A ako je neki "bezobrazan" pa pobegne, onda niste lepo sastavili ugovor. Negde si pogresila. Onda je nadlezan drugi organ za resavanje tog problema. A ako taj organ ne radi zbog korone, pa stanoprimac takodje ne radi zbog korone, onda bi mogla svoje milosrdje da stavis na iskusenje, sto bi rekao Sekspir "to be or not to be", ostaviti ga ili izbaciti (coveka, porodicu, ljude) na ulicu zidarskim rukama jer policija ne reaguje. Navodno to je privatnost. I tako izloziti stanoprimca ulici, grotesknoj drzavi bez socijalne politike, pa i koroni licno. Evo da te utesim: niste samo vi stanodavci losi. Postoje i losi stanoprimci. Ali, mali broj. Stoga, daj predlog u Skupstini da urede zakon o stanovanju odnosno izdavanju i tako zastiti i jedne i druge.

  • Brankica

    22. mart 2020 | 22:27

    Meni moja 10 dana ranije trazi kiriju i ako sam joj za unapred placala na ulasku i pocela je 10 dana ranije da dolazi za pare i racune,tako sam prihvatila da bi bilo mira i ovaj mesec je dosla ranije samo najavila da dolazi po kiriju cim stignu racuni da ih odmah uplatim i dam odmah i njih 😣 a trebala sam tek 25 da platim pokupila je oko 15stog ili 17stog

  • Brankica

    22. mart 2020 | 22:20

    Ja i ako aam usla 25tog pre dve god i davala kiriju za mesec unapred, mwme moja gazdarica zove jos 15sti da me pota dal su stigli racuni i dal sam platila da dodje po racune i kiriju. I tako vec godinu ipo dana joj dajem ranije a i ovaj mesec je tako samo sto su racuni kasnili stigli 20 ti pa sam po najvecoj guzvi kad su delili deciji isla da uplatim a kiriju i za vodu je pokupila odmah 15stog i ako imam placeno do 25tog ne znam sto mi u odjednom poremetila kada zna kad smo usli.

  • Dijana

    22. mart 2020 | 15:33

    Svi penzioneri primaju redovne penzije i jos plus imaju dodatak od drzave uz odlaganje placanja racuna na 3 meseca..Nas je troje u kuci i svi smo dobili otkaze zbog vanrednog stanja.Inace redovno placamo kiriju i struju.Mogli bi da imaju malo vise razumevanja i ukinu ili odloze placanje jer nije nasa odluka da ne radimo.Mi bi radili da mozemo.Nasa gazdarica trazi pare i ne zanima je stanje u drzavi a ima sve od onoga sto sam navela gore.

  • Maja

    22. mart 2020 | 14:20

    A sta ako je stanodavac ostao bez posla zato sto ima malu decu i to mu je jedini izvor prihoda... Oni koji imaju od cega da zive mogu da oprastaju kirije...

  • dragan kajfes

    22. mart 2020 | 08:55

    kazite mi sta da radi covek kad mu stanodavac kaze da mora da napusti stan bez ikakvog razloga sad kad je ovakvo stanje u drzavi? nemamo ugovor sve je bio usmeni dog. Da li neko moze da mi objasni sta da radim.. Hvala

    • 23. mart 2020 | 12:59

      Ma

      @dragan kajfes

      Kako to mislite bez ikakvog razloga? Vanredno stanje vam nije dovoljan razlog? Nema čovek kako da vam plati kiriju.

    • 31. mart 2020 | 09:06

      Vesna

      @dragan kajfes

      I ja sam takodje pod kirijom,na minimalcu sam jer lokal u kom radim je trenutno zatvoren zbog novonastale situacije.Pitala sam stanodavca da mi smanji kiriju za sada ili da prolongiramo placanje nasta mi je on rekao da nije on crveni krst i da ga nista ne zanima pa ako nemam da placam mogu da se selim,pritom covek radi u hitnoj pomoci za koju narod kaze da su to sve humani ljudi.Tako da smo mi prepusteni sami sebi jer niko njih ne moze da natera da ti umanje kiriju iako 99% njih nema prijavljene stanare i ne placaju porez za koji drzava toliko kuka.

  • The nnnn

    21. mart 2020 | 22:34

    Posto neki ljudi zive od kirije i odrekli se iste, predlazem da se i zaposleni u firmama odreknu plate kako bi firme mogle da prezive. Zvuci fer?

  • Stanodavac

    21. mart 2020 | 18:38

    Mojim podstanarima necu nista naplacivati dok ova situacija ne prodje. Nisu trebali da me mole ni da pitaju. Mene su vaspitali da se na muci poznaju junaci. A sad je velika muka. Znam dobro kakav je zivot podstanara i ja sam se zarekla da cu, ako ikada vudem u prilici da izdajem stan, biti sasvim drugacija od onih koji su meni izdavali stan. Lepo kaze nasa poslovica : Cini dobro ne kaj se, cini zlo nadaj se. Treba uvek pomoci ako se moze a cesto se moze samo nema dobre volje.

    • 14. april 2020 | 18:27

      Maja

      @Stanodavac

      E svaka vam čast gospodjo. To ste lepo rekli, na muci se poznaju junaci. Koga muka u životu nije sustizala, taj nikad tudju ne vidi. I da su ljudi pauzirali ili bilo kalav dogovor napravili, ali plaše se i za posle.. da im slučajno neko ne ode a ne plati. A ne razmišljaju da im možda neće ni vredeti te pare stanovi. I ja sam podstanar i to kod ljudi koje 25 godina poznajem.. pa naravno da se nisu setili da budu solidarni, ovo vreme će da pokaže pravo lice ljudi...a i zveri. Nismo svi izgleda u istom problemu, uvek je tudji veći... Sramotno je što se tako narod ponaša prema svom narodu... ali još jednom se pokazalo kako ruka ruku u zemlji Srbiji miluje... toliko o tome. Od svih mojih prijatelja koji žive kao podstanari nisam čula ovakav primer kao vaš. Apsolutno svima su naplaćene kirije, i zaista ne znam gde novinari pronalaze ove informacije.

  • Stevan

    21. mart 2020 | 10:05

    Imam 2 dugogodisnja zakupodavca u lokalima u Vranju takodje sam ih obavestio pre 3 dana da nemaju nikakvu obavezu placanja kirije dok traje vandredno stanje ljudi nisu mogli da veruju! Ja drugacije nisam mogao da postupim,hocu barem tu brigu da im skinem sa vrata,neka posvete prodici zdravlju I sto lakse da prebrodimo ovu situaciju jedni drugima da izlazimo I susret koliko mozemo!

  • Natalija

    21. mart 2020 | 09:10

    Svi slučajevi u replikama na moj komentar su ipak u ukupnoj manjini kada su u pitanju podstanari. A često stanodavci su stariji ljudi pa pitam one što ne bi da prenose virus svojoj babi i dedi na selo da li bi da ih prenose svojim starijim stanodavcima? Na selu je manja mogućnost da se inficiraju jer manje je stanovnika nego u gradovima i kuće su često udaljenije jedne od drugij nego stanovi u zgradama. Manja je naseljenost po kv metru. Zato dobronamerna poruka svima koji mogu: svi na selo!

  • Čiča

    21. mart 2020 | 06:25

    Mom stanaru sam dao tri meseca gratis. Samo da plaća dažbine. 93 g sam i sam sa porodicom bio podstanar. Vlasnica stana (tada doktorka iz Mitrovice, pokoj joj duši) mi nije tada naplaćivala stanarinu. Budimo ljudi. Naše je samo ono što drugima damo..

    • 21. mart 2020 | 08:01

      Podstanarka

      @Čiča

      Bog ti sve dobro dao za milost i dobrotu... Sad ce se pokazati lice i nalicje ovog naroda

    • 22. mart 2020 | 23:20

      Jova

      @Čiča

      Ja zivim sa porodicom 9 godina kod istog gazde.Nedavno sam dobio i bebu...Sam radim u kuci,a sad sam ostao bez posla jer radim u hotelu.Gazdi ne pada na pamet da oprasta kiriju,nece cak ni depozit da aktivira koji sam mu dao pre devet godina.On i zena pred penzijom,ni kuceta ni maceta...

  • Ivana

    21. mart 2020 | 01:16

    Vlasnik lokala me je po proglašenju obavestio da nemam obavezu placanja zakupa dok traje vanredno stanje.TO SE ZOVE SOLIDARNOST!!!

  • V.R.

    21. mart 2020 | 00:55

    Ja pre neki dan u šali pomenuo gazdarici da malo pričeka za stanarinu, eno je drugi dan plače ne možemo da je smirimo :)

  • Mimi

    20. mart 2020 | 23:24

    Hoce li meni banka da oprosti ratu ?

    • 12. april 2020 | 07:24

      Ema

      @Mimi

      Vecina stanodavaca je uzela stambeni kredit da im stanari placaju ratu. Na kraju ce prodati stanove bud zasto, zato sti ti nisu sposobni ni racune da placaju.

  • Mimi

    20. mart 2020 | 23:24

    Nikakav problem izadji iz stana dovidjenja prijatno

    • 21. mart 2020 | 08:31

      istina

      @Mimi

      Pa ti tuzi. Sudovi i ovako ne rade a podstanar taman da se konsoliduje za 3 meseca i da se preseli od takvog stanodavca.

    • 21. mart 2020 | 08:34

      istina

      @Mimi

      Sta ces ako stanar ode. Studenti otisli kuci mnogi dobili otkaze. Posteno je da placa rezije bolje on nego jos i prazan stan i rezije. Matematika ti je slaba Mimi oro

    • 22. mart 2020 | 15:35

      Dijana

      @Mimi

      Sramota kakvi ljudi postoje...

  • dragutin

    20. mart 2020 | 22:49

    Vidim da se masa njih zanosi da ce se redovno i kao do sada isplacivati plate zapolsenima u drizavnom sektoru, ili javnim preduzecima, kako god. biznisi nece raditi, porezi se nece placati, drzava nece imati prihoda skoro nista, DA bi davala plate za svoje zaposlene, kojih ima sigurno oko milion u Srbiji, mora debelo da se zaduzuje. ako ostanu iste plate, kako je receno, dinar mora debelo da izgubi vrednost, i da kene da se stampa. Jednom recju, nama ovo nije trebalo nikako.

  • Topa

    20. mart 2020 | 22:42

    A sto se podstanari koji su izgubili posao tako ne zale drzavi ili poslodavcu da ih pripazi i razume? Ne ocekuju valjda da je pojedinac, makar bio stanodavac, jaci, mocniji i bogatiji od drzave? Nije stanodavac isto sto i socijalna ustanova pa da zbrinjava socijalne slucajeve.

  • Natalija

    20. mart 2020 | 22:32

    Ne treba smanjivati kiriju. Ko više ne radi ili nema nastavu i predavanje neka ide svojoj kući, roditeljima na selo itd. Tako bi više rasteretili gradove. Znam ih koji tako kukaju da nemaju za kiriji ali neće da se brate na svoju očevinu i dedovinu.

    • 20. mart 2020 | 23:28

      Tina

      @Natalija

      A gde da idem? Zivim u Beogradu kao podstanar i nigde nemam nekretninu. U celom svetu malo ljudi ima svoj stan.

    • 20. mart 2020 | 23:28

      Патриота

      @Natalija

      А шта ако неко жели да се врати у село, а тамо у кући родитељи, баба и деда, одн. људи преко 60 година или у преводу (најризичнија група), а у исто време треба бити одговоран и придржавати се прописаних мера???

    • 21. mart 2020 | 07:56

      Brana

      @Natalija

      A odakle si ti dosla

    • 23. mart 2020 | 17:38

      Rada

      @Natalija

      Ja sam iz Bg, podstanae, samohrana majka, daj boze minimalac da dobije. Placam sama stan. I nemam kod koga da se vratim u selo. Stanodavac nece da smanji kiriju koju placam 140e plua racuni. Od cega preziveti??

  • Jupi ja

    20. mart 2020 | 21:42

    BRAVO SRBJO BRAVO BRAVO

  • Мићко

    20. mart 2020 | 21:31

    Моја породица ће се одрећи кирије док се не смири ово.

    • 20. mart 2020 | 22:36

      Topa

      @Мићко

      A da priupitas svoje podstanare sto se ne bi vratili na svoju zemlju i u svoje selo pa poceli se baviti poljoprivredom i stocarstbom? To nece a hoce da zive besplatno u tudjim stanovima po gradovima.

    • 25. mart 2020 | 15:00

      Lidija Ristic

      @Мићко

      Svaka čast gospodine!! Gospodin u pravom smislu reci

  • Hmm...

    20. mart 2020 | 21:09

    Ne znam sta je cudno sto neko placa kiriju na vreme i racune??? I ja placam ratu za kredit pa mi banka nece nista oprostiti. Zovem danas komsiju da vidim da li mu treba nesto da mu kupim. Daaa naravno, samo je mislio da ne treba da plati...a matori stanu od 120 kvadrata i vozi auto od 30000€.

    • 21. mart 2020 | 08:56

      Draga

      @Hmm...

      Kod mene prvo pare pa kupovina i racun kusur uz robu.Pa i ja sam podstanar i nista stanodavac ne prica o kiriji samo vidimo se 10 u mesecu

  • Macamaca

    20. mart 2020 | 21:00

    Očigledno komentarišu više stanodavci nego oni jadni koji moraju da iznajme stan, plaćaju roditelji npr. studenata prazan prostor. Naravno da bi trebalo platiti struju, info stan.. Ali ljudi, prostor koji ne koristiš, zbog više sile, a svi smo u istoj situaciji... Solidarnost, dogovor, razumevanje, to je ključ.

  • Zgb

    20. mart 2020 | 19:22

    Drzi te se Srbi

  • Zakupac lokala

    20. mart 2020 | 19:11

    Juce ljudski molim gazde da smanje kiriju jer NEMA posla, da izadju u susret koliko mogu kao ljudi jer sam kod njih 16 godina i odgovor je NE ,kiriju da spremim u roku kazu... Sta reci? Nemoc, bes, gorcina skupila se u dusi... Proklet da je svako ko se sad sili i ko je necovek!

    • 20. mart 2020 | 19:57

      Mitar

      @Zakupac lokala

      Ovaj tekst je hteo da pokaze kako su zakupodavci stanova solidarni ali to je nazalost daleko od istine i takvi slucajevi si u jako malom broju. Zakupljujem stan vec 5.5 godina, nijednu kiriju do sada ili neki racun nisam zakasnio. Gazdi sam za svo ovo vreme redovno placao kiriju i racune. Gazda me je zvao 15 marta i pod izgovorom da ce uskoro doci vanredno stanje i da nece biti siguran kako ce ici placanje trazio mi je da ,u platim kiriju za april i maj ! Znaci 15 marta mi je trazio kiriju za april i maj. Sada vi vidite koliko je vas tekst nerealan.

    • 20. mart 2020 | 20:00

      Rajvos@

      @Zakupac lokala

      Koje dobar i uradiće a ko nije ništa od toga tj.koje navikao da pomaže uvijek će pomagati.

    • 20. mart 2020 | 20:20

      Gordana

      @Zakupac lokala

      Nigde ne radim zivim od kirije koja iznosi 110eu. Pa pitam da li u mom slucaju neko zeli da placa meni moje lucne racune i da me hrani? Od cega da zivim? Poklonim ja a ko ce meni.

    • 20. mart 2020 | 21:13

      Jovan

      @Zakupac lokala

      Ako nekako mozes iznajmi kamion potrpaj svoje stvari napusti lokal a on neka ga sad izda nekome, bice mu prazan 3 meseca i kad sve ovo prodje bice dug oporavk mislim privredni oporavak, oni koji prezive trebace puno vremena da prodje da sve opet zavrti privredni tocak.

    • 21. mart 2020 | 05:53

      Stanodavac

      @Zakupac lokala

      A ja baš imam kontra problem. Studenti otišli kućama, stan drže zauzet, nudim da plaćaju pola zakupa dok ovo ne prođe, al im to ne valja. Oni bi da sede kući, a meni drže stan zauzet i ne plaćaju... Ko je ovde lud?

    • 21. mart 2020 | 10:17

      Stevan

      @Zakupac lokala

      Onaj gore sve gleda!

  • Safet

    20. mart 2020 | 19:05

    Bravo Svaka Cast Zvjelo Bratstvo I Jedinstvo Nasih Naroda

  • Neverovatno

    20. mart 2020 | 17:57

    Za svaku pohvalu a šta se dešava na relaciji vlada i privatni sektor. U službenom glasniku piše u vanrednoj situaciji obaveze prema državi da se izmire a radnicima nismo u obavezi da se isplate plate.

    • 20. mart 2020 | 18:03

      Japaja

      @Neverovatno

      Nije istina

    • 20. mart 2020 | 18:06

      Gidra

      @Neverovatno

      Nisu ni radnici u mogucnosti da ista daju drzavi iovako su na rubu egzistencije a pogotovo sad dok niko ne radi

  • Jdjfjf

    20. mart 2020 | 17:54

    E pa svaka cast.bas sam razmisljala o tome sta da rade ljudi koji placaju kiriju

  • Jagodinac

    20. mart 2020 | 17:51

    Picerija moj lokal vlasnik picerije ne rqdi ne plqca kiriju...toliko mogu da izadjem u susret

  • Neko iz mase

    20. mart 2020 | 17:25

    Zivim sama pod kirijom. I nikada ovih godina nisam kasnila sa kirijom i racunima. Zbog ove situacije sam ostala bez posla jer sam ugostiteljski radnik. Stanodavac je normalan, nije mi rekao da ne moram da platim, ali ce sacekati dok se ne sredi situacija u drzavi. Tako da, posle ovog vanrednog stanja nas samo cekaju dugovi!

  • Erak

    20. mart 2020 | 17:10

    Čuo sam da sad stanodavci podstanarima plaćaju u vrednosti kirije, samo što to još nije tako masovno kao ovo.

  • podstanarr

    20. mart 2020 | 17:07

    dobio sam otkaz na poslu zbog vanrednog stanja, stanodavci su imali razumevanja i oslobodili me svih obaveza dok ne prodje vanredna situacija. jako sam im zahvalan zbog toga! mislim da vecina oslobadja obaveza zato sto u ovoj situaciji ne moze da nadje nove stanare pa zato hoce da zadrzi stare!

    • 20. mart 2020 | 17:18

      Dragiša

      @podstanarr

      Ti si dobio otkaz na poslu i posle korone nećeš imati odakle da platiš stanarinu. Do posla se u Srbiji teško dolazi. Tvoj stanodavac se baš usrećio sa tobom.

    • 20. mart 2020 | 23:20

      Mi

      @podstanarr

      Nije tacno stanare mozes da nadjes kad hoces nikom stan za izdavanje nije prazan i ljudi izlaze u susret stanarima zbog situacije a ne zbog straha i cega stanodavac da se boji

  • Sneza

    20. mart 2020 | 17:01

    Posteno bi bilo fifti_ fifti .

  • Strahinja

    20. mart 2020 | 16:57

    Kamo sreće da svi podstanari izađu iz tih stanova, obezbede sebi svoje, a vama da nikad niko ne kroči i još plaća za to! Pa živite i plaćatje račune!!!

    • 20. mart 2020 | 17:04

      podstanar

      @Strahinja

      Isto mislim. Crknu kad treba da prime stanara, jer oni bi da imaju stanare da im sve placaju a da ne zive u stanu.

    • 12. april 2020 | 10:17

      Ema

      @Strahinja

      Prodace stanove za male pare, zato sto oni nisu sposobni da placaju ni racune u tim stanovima. Predlazem svim podstanarima da idu svojim kucama barem god.dana, Moci ce posle toga da kupe stan za 10 puta manje para nego sad.

  • Gidra

    20. mart 2020 | 16:45

    Fino aj sad da cujemo sta ce drzava da otpise od dugovanja struju i ostale dadzbine

  • Nema veze nikakve.

    20. mart 2020 | 16:45

    Ako nece da placaju kiriju nek izadju plate u drzavnim i privatnim firmama nisu u pola niti ukinute sto bi mi oprostili onda.

    • 20. mart 2020 | 17:07

      Bojan

      @Nema veze nikakve.

      Ti kad platiš porez za izdavanje, onda imaš pravo na takav komentar

    • 20. mart 2020 | 17:50

      Djordje

      @Nema veze nikakve.

      Bravo

  • ZORAN

    20. mart 2020 | 16:42

    SVAKA ČAST

  • Zlatar

    20. mart 2020 | 16:38

    Ma kakvi oprost ,ne.

  • NS-BG

    20. mart 2020 | 16:37

    Bezveze odluka. Ja ne spustam zivim od toga u penziji sam.

    • 20. mart 2020 | 16:46

      Skric

      @NS-BG

      Blago tebi bar ces primiti penziju.

    • 20. mart 2020 | 17:19

      Pera

      @NS-BG

      Svaka cast za ljudskost. Nadam se da vecina nece niti sebicni poput tebe. Koliko je to odvratno.

    • 20. mart 2020 | 19:31

      CRNI

      @NS-BG

      A hoćeš li se odreći jednokratne pomoći penzionerima?

    • 20. mart 2020 | 20:10

      Neko

      @NS-BG

      Na takve kao ti🤮

  • Mane

    20. mart 2020 | 16:28

    Ispravna odluka ionako plaćamo sve na vreme. Biće vremena i za to...

  • Gg

    20. mart 2020 | 16:24

    Mora sve da stane

  • Djordje

    20. mart 2020 | 16:23

    Neka država bude solidarno, i ne naplati mi komunalije, struju, i sve ostalo, pa ću i ja biti solidaran i oprostiti stanarinu

    • 20. mart 2020 | 16:36

      Djuro

      @Djordje

      Komunalije ,struju i ostalo placa podstanar sam tako da ... bolje cuti

    • 20. mart 2020 | 16:44

      Dunja

      @Djordje

      Moja porodica i ja smo podstanari,ali se u potpunosti slazem sa Vama Djordje.

    • 20. mart 2020 | 17:19

      Pera

      @Djordje

      Sebicluk na nivou.

    • 20. mart 2020 | 17:43

      teta

      @Djordje

      Pa komunalije i sve ti placaju stanari, ne placas ti! Jos malo neces imati kome da izdajes pa ces sam placati duplo.

  • Bregzir

    20. mart 2020 | 16:22

    Još samo da je to tačno.....

  • Milos

    20. mart 2020 | 16:20

    Svaka čast. Drago mi je da postoje takvi ljudi.

  • Nevenka Vukic

    20. mart 2020 | 16:18

    Bravo za stanodavce!

  • Stefan

    20. mart 2020 | 16:15

    Ja trenutno nemam posao iako imam dva fakulteta i zivim od izdavanja stana. Ako mi stanar ne plati kiriju sta cu jesti i od cega cu da platim racune?

    • 20. mart 2020 | 16:21

      Pancevac

      @Stefan

      Pa naplati da imas dovoljno za zivot ,mozes im smanjiti bar nesto.

    • 20. mart 2020 | 16:25

      Ff

      @Stefan

      Jedi sa podstanarom zajedno. Otkud ti dva stana. Prodaj jedan.

    • 20. mart 2020 | 16:44

      @Ff

      @Stefan

      Dusebriznice, stan mi nije pao sa neba, krvavo sam ga zaradio i puno ulozio u njega. Kada me ti budes hranio i placao racune onda se javi!

    • 20. mart 2020 | 18:00

      Samo jedna iz mase

      @Stefan

      A od čega ćeš sve to ako ih sada izbaciš iz stana?

  • Radim kao konobar

    20. mart 2020 | 16:14

    Za dnevnicu i nemam vise posao Necu imati za hranu a ne i za stan Trazim posao na halo oglasima ali nista nema Znate li oce li negde biti deljenja hrane? I ima li se gde raditi bilo sta? Pozdrav svima

    • 20. mart 2020 | 16:24

      Andjela

      @Radim kao konobar

      Ista situacija. Radim kao konobar ali svakog trenutka moze se desiti da nas zatvore i od tog trenutka necu imati za stan ni za hleb. Ako me iseli gazda.ostacu na ulicu. pre ce me ubiti glad i to sto necu imati krov nad glavom nego korona..

    • 20. mart 2020 | 16:43

      Ista muka

      @Radim kao konobar

      Radim u kladionici, placam kiriju, cim nas zatvore nemam gde... nemam nikoga na selu, otac i majka, oni su secerasi, stari ljudi... da li da idem kuci njih da mozda ubijem ili da crknem na ulici? Pitanje dana...

  • Cc

    20. mart 2020 | 16:11

    Vratite se u svoje selo,pa ne morate placat kuriju! Je l neko je ulozijo novac u taj stan!

    • 20. mart 2020 | 16:36

      No name

      @Cc

      A vi sutra obavezno prebacite na RTS3 kada bude čas srpskog jezika 😊

    • 20. mart 2020 | 16:36

      Avenue Pierre 1er de Sérbie

      @Cc

      Moj stanar je oslobođen plaćanja kirije 2 meseca. A ja sam otišao na selo sa porodicom u Normandiju. Svi mi potičemo sa sela i treba toga da smo ponosni

    • 20. mart 2020 | 20:36

      Vule

      @Cc

      Ti nisi ni za selo.

  • Tina

    20. mart 2020 | 16:10

    Tu se vidi ko je covek a ko necovek.

  • Djole

    20. mart 2020 | 16:10

    Neka banke oproste rate za stambene kredite, ionako zaradjuju extra pare u Srbiji.

  • Kiza

    20. mart 2020 | 16:09

    Realno je da se kirija podeli na pola.

  • Nisu svi isti

    20. mart 2020 | 16:08

    Gazda moje komsinice hoce da je izbaci danas na ulicu. Samohrana majka sa troje dece... Nemaju svi obzira

    • 20. mart 2020 | 16:26

      Gg

      @Nisu svi isti

      Zovi policiju

    • 20. mart 2020 | 16:47

      Cuj

      @Nisu svi isti

      Pa ne moze policija vlasniku stana da odredi sta ce da radi sa svojom imovinom. Neka policija vodi zenu u neko prihvatiliste i neka je zbrine.

  • Ccc

    20. mart 2020 | 16:06

    Vratite se u svoje selo ,pa ne morate biti podstanari!!!

  • Peki

    20. mart 2020 | 16:04

    Neki dogovor se moze postici na max 3 meseca a ako potraje sta onda

  • E

    20. mart 2020 | 16:03

    Ma nemoj! Pa ja zivim od kirije,kako da oprostim? Rado ! Al ne izvodljivo!!!

  • Toma

    20. mart 2020 | 16:02

    Da, Zakon je jedno, a Solidarnost drugo, ko zeli da ispostuje?! Iskreno, dok Traje Vanredno stanje, Vlada bi trebalo da donese Uredbu oslobadjanja kirije?!

  • Trv

    20. mart 2020 | 16:00

    Svaka cast svim stanodavcima u ovom slucaju.U ovakvim primerima se pokazuje ljudskost.Iako je mozda trenutno sporadicno uvek jedan mora poceti prvi da bi se drugi prikljucili.Samo tako nastavite i HVALA od ❤

  • Bice bolje

    20. mart 2020 | 15:59

    Pa sada nije ni to resenje otkazati stan i ti ljudi imaju troskove nego je najbolje podelimo troskove i gotovo kako ja u Austriji da otkazem stan to je nemoguce vec dogovor kucu gradi .

  • Podstanar

    20. mart 2020 | 15:55

    Masovno? Ako ima desetak, pa nek bude i 100 slučajeva na desetine hiljada podstanara... Lepo je što pravimo atmosferu solidarnosti, ali nemojte da gubite dodir s realnošću.

  • Johny

    20. mart 2020 | 15:54

    Naravno da moraju da budu solidarni. Svakako sada ne bi ni mogli da nadju nove stanare...

  • Veteran

    20. mart 2020 | 15:54

    Najbolje ruka ruci..

  • Goga

    20. mart 2020 | 15:52

    Nazalost i posle provedenih godinu i sedam meseci u stanu vlasnici su mi napomenili da za sledeci ako ne mogu platiti da izadjem.....TUŹNO ,ali ISTINOTO 🤭

    • 20. mart 2020 | 16:07

      Dijana

      @Goga

      Iz principa bi izasla pa u moru prevaranata neka nadju dobrog podstanara kao Vas

    • 20. mart 2020 | 16:15

      Oa

      @Goga

      Mozda vlasnici stana imaju minimalna primanja iz drugih izvora i neophodni su im dodatnih 100 150 evra da bi platili svoje racune i hranu.

    • 20. mart 2020 | 16:17

      Lona

      @Goga

      Samo jedno pitanje: a jel su možda i stanodavci ljudi , pa i i za njih treba imati solidarnost? Šta ćemo sa njihovim obavezama , i oni treba da žive, jel tako? Uložili su sve u taj stan koji izdaju, i sad treba samo za stanare solidarnost?

    • 20. mart 2020 | 16:19

      Nevena

      @Goga

      Upravo tako. Da mi izdavanje stana nije jedini izvor prihoda drage volje bih izasla u susret stanaru. Moram i ja od necega da placam racune i da deci obezbedim hranu.

    • 20. mart 2020 | 17:12

      Dzulija

      @Goga

      Ako svi lencarite naravno da je tako....mozda da prodate stan...jer ako vam odu stanari ko ce vam racune placati :)))) heheheh, obubidrms

    • 20. mart 2020 | 23:38

      Lea

      @Goga

      Svako odlucuje za sebe i nemaju svi iste okolnosti. Neko zivi od izdavanja stana, treba razumeti. A nekom to nije jedini izvor prihoda i ima obzira. Sta se svadjate.