Zbogom tržni centri: Investitori gube novac, rešili su da ih pretvaraju u stanove i kancelarije

 ≫ 
  • 9
Novi uslovi rada u šoping molovima Foto: Tanjug/AP

Tržni centri, odnosno prostor koji zauzimaju mogu da nastave da posluju u plusu ukoliko se te robne kuće pretvore u alternativne opcije kao što su stanovi i kancelarije.

Na to je ukazao Jeff Blau, izvršni direktor kompanije Related Cos.

Robne kuće, koje se godinama bore sa porastom onlajn trgovine, dodatno je potresla pandemija. Mnogi lanci, poput J.C. Penney i Neiman Marcus podneli su zahtev za bankrot.

Da se menja koncept poslovanja, govori činjenica da bi luksuzni tržni centar na Menhetnu, koji ima tri sprata Neman Marcus-a mogao postati kancelarijski prostor, tako se nedeljama spekuliše u medijima.

- Kada bismo preselili Neiman i tamo uselili tehnološku kompaniju sa 2.000 zaposlenih, to bi donelo mnogo više posla nego neka druga, nova robna kuća -  rekao je Blau.

Najveća atrakcija za tržne centre koji gledaju u budućnost su verovatno fitnes centri, specijalizovane maloprodaje... rekao je Blau.

I njegove kolege misle da su objekti mešovite namene koji uključuju kancelarije, hotele, maloprodaju i stambeni prostor dobitna kombinacija.

Ovo je posebno važno u vreme kada svi vodimo računa o socialnoj distanci.

Dodatno, kompanijama su potrebne velike, prostrane kancelarije za podsticanje inovativnosti, kreativnosti i korporativne kulture.

Još pre pandemije, širom SAD počeli su da se zatvaraju tržni centri , kao posledica nemogućnosti adekvatnog prilagođavanja ceni i izboru prodaje elektronskim putem. Tržni centri su sastavni deo američkog načina života od nastanka potrošačkog društva tokom pedesetih godina prošlog veka.

Evropa je takav model prihvatila 20 godina kasnije. Ali izgleda da se vremena menjaju.

Video: Kako naći stan u situaciji kada cene nekretnina i zakupa divljaju?

(Telegraf Biznis)

Video: Ovako do detalja izgleda rušenje nekada čuvenog hotela: Zbogom Jugoslavijo

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf Biznis zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

  • Mihailović

    12. jun 2020 | 11:09

    Ovo su gluposti,većina voli otići u velike tržne centre gde možeš videti,probati ono želiš kupiti, popiti kafu ili neko drugo piće... Ne mora se uvek nešto i kupiti...a rast velike prodaje preko interneta je najviše zbog virusa i neće večno trajati,ljudi će još masovnije pohrlili u tržne centre da se kreću među ljudima i razgledaju i kupuju robu koju su opisali,videli,probali i znaju šta plaćaju...

  • Danas

    12. jun 2020 | 12:42

    Trzni centri su I prije epidemije , bili u problemu.Mnogi su zatvarani.

  • Viktor

    12. jun 2020 | 13:36

    U Americi ima hiljade napustenih trznih centara

  • Eur: <% exchange.eur %>
  • Usd: <% exchange.usd %>