Kako su srpske vile postale raj za firme: Ko je prosečni zakupac? Klijenti hoće oazu, prirodu, bazen
Iz dana u dan raste broj upita za iznajmljivanje luksuznih vila širom Srbije, dok je gradnja na zavidnom nivou, kako bi se "podržala" potražnja. Međutim, nisu uvek u prvom planu porodična okupljanja ili žurke.
Korporativna politika sa Zapada prenela se i na naš region, u maltene svakom pogledu, pa i u organizovanju specijalnih tretmana za klijente, saradnike i osoblje neke firme. To je posebno vidljivo u vreme pandemije, kada je potrebno dodatno motivisati radnike i klijente, čiji su budžeti sve tešnji.
Otmene kuće van Beograda ili Novog Sada privlače sve više velikih kompanija, koje tamo organizuju tim bildinge ili "šalju" radnike koji već godinu dana rade na daljinu. Kuće se uglavnom izdaju na duži period, i pogodne su za poslovne klijente koji rade preko interneta.
Šta traže?
Ono što je svakako prioritetno jeste dobro opremljena kuća unutra i stabilan, jak internet, mada apetiti rastu. Klijenti žele više: bazen, baštenski nameštaj, đakuzi, po mogućstvu tople kade, teretane, roštilj. Širom Srbije "niču" takvi kompleksi, koji zadovoljavaju i najviše kriterijume.
Zanimljivo je da su trenutno najčešći upiti od strane porodica sa decom i parova, što je još jedan uslov zaposlenih u dobrim firmama. Ispostavilo se da je rad od kuće jednako produktivan, a oni koji se bave informatikom, dizajnom i sličnim zanimanjima - mogu lako da organizuju svoje privatno/poslovno vreme.
Podsećamo vas na i na 5 stvari koje automatski "dižu" cenu neke kuće za iznajmljivanje. Okvirna cena po danu iznosi od 120 do 200 evra, zavisno od lokacije, uređenosti, pristupačnosti, blizine gradu.
Popularne lokacije
Neke od najtraženijih su planine poput Fruške Gore, Rudnika (Topola), zatim Divčibare, Tara, ali i mesta u neposrednoj blizini Beograda, kao što su Babe, okolina Kosmaja, Krnjača. Ako su udaljeni na 30-ak kilometara od glavnog grada Srbije, klijenti nemaju utisak da su "prekinuli sve veze sa svetom".
Ukoliko je nešto hitno, mogu lako i brzo da dođu do grada, dok u međuvremenu uživaju u prirodu i izolaciji. Ovaj trend nije zaživeo samo kod nas, već i širom sveta, posebno u SAD. Drastično više se traže kuće s bazenima, dovoljno velike veličine da u nju može da se smesti cela porodica.
To znači da su zaposleni tokom aktuelne krize prepoznali benefite rada od kuće koji može biti efikasan, dok su istovremeno okruženi porodicom. U tom smislu, pojačana je i kupovina raznih komada nameštaja za uređenje vila i kuća, kao što su tramboline, baldahini, ležaljke, oprema za rad na daljinu, laptopovi itd.
Video: Miriše na biznis: Raznobojno more koje Holandiji donosi čitavo bogatstvo
(Telegraf Biznis/B.Đ.)
Video: Otvoren prvi Inovacioni forum Srbija - Švajcarska
Telegraf Biznis zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.
A
A ja mislio Maldivi, Sejseli....
Podelite komentar