A kad krenu da se obracunavaju sa tobom sto si im zauzeo parking mesto NA JAVNOJ POVRSINI NA SRED ULICE jer oni u svojim glavama polazu prava na to? Pa dizu brisace, buse gume, zastruzu necim?
Svi koji imaju svje mesto za parkiranje morali bi tu parkirati, a ne ostaviti auto na ulici jer je ""lakse". Tako isto i u naseljima sa kucama. Svi koji su garaze u zgradama preuredili u nesto drugo zestoko kazniti. Svi koji svoje mesto izdaju a svoj auto parkiraju na ulici oplesti podzepu. Uvesti kartone parkiranja na javnoj povrsini, placati za to. U gradu je uvek muka sa parkiranjem i to je komfor zivota u gradu koni se mora prihvatiti.
Cene garažnih mesta su extra profit investitora od čega plaća dobijanje dozvola za gradnju. Da grad(ovi) žele da reše ovaj sve više rastući problem doneli bi propis po kome bi svaki stan imao i garažno mesto. Sa povećanjem cene kvadrata stana za €50, investitor bi pokrio svoje troškove dubljeg kopanja. Predpistavljam da je to bila i ideja kod donošenja odluke da svaka nova zgrada mora imati identičan broj garaža ili garažnih mesta sa brojem stanova.
Ranije su zgrade imale pidrume koji je dobijao svaki stan. To je jedino rešenje, pogotovo u starom delu Beograda (predpistavljam i drugih gradova) gde su ulice uzane pa parking mesta ima samo po jednoj strani a i to na uštrb trotoara i pešaka. Ali, niko od nadkeznih nije za rešavanje bili kojih problema ako im to uskraćuje zaradu. Takođe bi rešenje bilo da se u svakih nekoliko kvartova se izgrade montažne, nadzemne garaže sa mestima za parkiranje.
U NS je isto veliki problem parkiranja. Sve vise je vozila, a sve manje mesta. Ja zivim u okolini, imam plac 1400m², pa mogu da se parkiram kako zelim. Deca mogu lepo da se igraju, mogu da drzim zivotinje, imam svoje voce i povrce. A kad mi se ide za grad, treba mi 25 minuta lagane voznje do centra NS. Namucim se za taj parking, al samo dok sam tamo. Posle toga odem lepo na svoje imanje i uzivam. Za te novce ne bih nikad uzimao garaze. Kakav je to apsurd, vozimo svi polovna vozila, a garaze skuplje od istih. U vecini slucajeva. I jos vecina ih kupuje na kredit. Raditi za prostor od 12m², to ima samo kod nas.
Treba da se zabrani da se ima vise od jednog auta po stanu, a ne da svaki clan porodice ima svoj auto, a garaze nemaju. Pa kako onda da ne bude guzvi? Broj stanovnika pada u Srbiji, ali zato prirodni prirastaj automobila u plusu.
Dođe vreme da smo mi iz sela privilegovaniji od vas u gradovima😀 gazimo po asfaltu, osim kad siđemo u njive da oremo. Živimo mirnije i jedemo organsku hranu a vama prodajemo prskanu po 100 puta i ne glumimo ludilo jer ne živimo u garsonjerama zatvoreni kao ptice u kavezu...
Ma ekstra vam je na selu:) Imate dve prodavnice i sedite u kući po ceo dan i gledate Zadrugu...Znam jer imam mnogo rodbine koja živi na selu. Milina jedna od života.
Наравно да има краја и то оног момента када онај ко је издавао грађевинску дозволу о свом трошку прошири саобраћајнице и изгради потребан број паркинг места.
Vapaj
Srbija = ratovi+ nepismenost. I ovo je rezultat svega!
Podelite komentar
Najlakse i najbezbednije je platiti
A kad krenu da se obracunavaju sa tobom sto si im zauzeo parking mesto NA JAVNOJ POVRSINI NA SRED ULICE jer oni u svojim glavama polazu prava na to? Pa dizu brisace, buse gume, zastruzu necim?
Podelite komentar
nekko
Je l' moze da se (za)kupi parking mesto?
Podelite komentar
wolf30
Svi koji imaju svje mesto za parkiranje morali bi tu parkirati, a ne ostaviti auto na ulici jer je ""lakse". Tako isto i u naseljima sa kucama. Svi koji su garaze u zgradama preuredili u nesto drugo zestoko kazniti. Svi koji svoje mesto izdaju a svoj auto parkiraju na ulici oplesti podzepu. Uvesti kartone parkiranja na javnoj povrsini, placati za to. U gradu je uvek muka sa parkiranjem i to je komfor zivota u gradu koni se mora prihvatiti.
Podelite komentar
Petar
Cene garažnih mesta su extra profit investitora od čega plaća dobijanje dozvola za gradnju. Da grad(ovi) žele da reše ovaj sve više rastući problem doneli bi propis po kome bi svaki stan imao i garažno mesto. Sa povećanjem cene kvadrata stana za €50, investitor bi pokrio svoje troškove dubljeg kopanja. Predpistavljam da je to bila i ideja kod donošenja odluke da svaka nova zgrada mora imati identičan broj garaža ili garažnih mesta sa brojem stanova. Ranije su zgrade imale pidrume koji je dobijao svaki stan. To je jedino rešenje, pogotovo u starom delu Beograda (predpistavljam i drugih gradova) gde su ulice uzane pa parking mesta ima samo po jednoj strani a i to na uštrb trotoara i pešaka. Ali, niko od nadkeznih nije za rešavanje bili kojih problema ako im to uskraćuje zaradu. Takođe bi rešenje bilo da se u svakih nekoliko kvartova se izgrade montažne, nadzemne garaže sa mestima za parkiranje.
Podelite komentar
Lol
Svaka roba ima svog kupca.
Podelite komentar
Radojica
U NS je isto veliki problem parkiranja. Sve vise je vozila, a sve manje mesta. Ja zivim u okolini, imam plac 1400m², pa mogu da se parkiram kako zelim. Deca mogu lepo da se igraju, mogu da drzim zivotinje, imam svoje voce i povrce. A kad mi se ide za grad, treba mi 25 minuta lagane voznje do centra NS. Namucim se za taj parking, al samo dok sam tamo. Posle toga odem lepo na svoje imanje i uzivam. Za te novce ne bih nikad uzimao garaze. Kakav je to apsurd, vozimo svi polovna vozila, a garaze skuplje od istih. U vecini slucajeva. I jos vecina ih kupuje na kredit. Raditi za prostor od 12m², to ima samo kod nas.
Podelite komentar
Mile
@Radojica
Idi busom do centra. Problem rešen!
Podelite komentar
Miki maus
Odose kamate na 6% nijedene novine ne pisu o tome i efektu koje ce da ostave na prodaju nekretnina! BICE KUKANJA KAD NEBUDE PARA ZA RATU....
Podelite komentar
Miha
Ici ce garaze na 50.000 e jer ce i tu videti hostapøeri da zarade... NEZABORAVITE OD 1 APRILA KAMATA OTISLA NA 6% KRECE ZURKA , BICE SVEGA.
Podelite komentar
Ssss
Treba da se zabrani da se ima vise od jednog auta po stanu, a ne da svaki clan porodice ima svoj auto, a garaze nemaju. Pa kako onda da ne bude guzvi? Broj stanovnika pada u Srbiji, ali zato prirodni prirastaj automobila u plusu.
Podelite komentar
Rj38
BEOGRAD BATO ! OCES DA BUDES KUL....IZ BLATA DO INATA...NADJI PRECICU ILI SE 'VRCAJ'.
Podelite komentar
Ne
@Rj38
Bih ti ja ziveo u tvom bg da mi daju sve privilegije i pogodnosti..
Podelite komentar
Rade
Pa kada su plate u BG-u nekoliko puta veće nego u unutrašnjosti!Pohrlimo svi u BG!
Podelite komentar
Zoran
@Rade
Bravo za komentar.
Podelite komentar
Sve se menja
Dođe vreme da smo mi iz sela privilegovaniji od vas u gradovima😀 gazimo po asfaltu, osim kad siđemo u njive da oremo. Živimo mirnije i jedemo organsku hranu a vama prodajemo prskanu po 100 puta i ne glumimo ludilo jer ne živimo u garsonjerama zatvoreni kao ptice u kavezu...
Podelite komentar
VB
@Sve se menja
Odavno ste privilegovani. Samo niste bili svesni toga. Jedina prednost grada su škole i fakulteti za decu. Sve ostalo SELOOOOO. Mir.
Podelite komentar
Seljo
@Sve se menja
Ma ekstra vam je na selu:) Imate dve prodavnice i sedite u kući po ceo dan i gledate Zadrugu...Znam jer imam mnogo rodbine koja živi na selu. Milina jedna od života.
Podelite komentar
Strašno
Poludeli su sa cenama
Podelite komentar
Bobby
Наравно да има краја и то оног момента када онај ко је издавао грађевинску дозволу о свом трошку прошири саобраћајнице и изгради потребан број паркинг места.
Podelite komentar
Eto!
Naravno da ima kraja. Spakujes se i odes iz poludele Srbije. Karta obaveznonu jednom pravcu!
Podelite komentar
Bane
@Eto!
To nece mnogo popraviti stanje sa parkiranjem u gradu. Vise velikih garaza hoce.
Podelite komentar
Zoran
@Eto!
Tako je.
Podelite komentar
Šone
@Eto!
..a tamo te sacekaju kao rod rodeni , daju ti sve i boravak i posao koji zelis i mir i tisinu , polozaj u drustvu....ajd' ne lupaj
Podelite komentar
Dr
@Eto!
Odeš na zapad jel je njihovo blato ukusnije. Siktet bre. Takvi kao ti i treba da idu u jednom pravcu jel su jednostrani.
Podelite komentar