≫ 

Pukao mu đon na patikama, trgovac kaže: Niste pravilno izuvali zapertlanu obuću!

 ≫ 

Udruženje Zaštite potrošača odmah reagovalo

Komentari

  • Xaxs

    29. januar 2020 | 10:58

    Sam je kriv, sto nije kupio na buvljaku duze bi ga trajale... Xaxs

  • 😂😂😂

    28. januar 2020 | 18:42

    Meni pukao djon na maxericama,odnesem,pozalim se i dobijem odgovor da djon nije predvidjen za osobe teze od 0.12tona(120kg prim.out)

  • Miroslav

    28. januar 2020 | 18:35

    Meni se desilo sa telenorom.Prvi put uzeo sam telefon preko njih,tri puta se kvario oni su ga popravljali,cetvrti put kada se pokvario i ja trazio novi kao po zakonu koji bi trebao da bude takav,oni su mi dali odgovor da mi je pao u vodu( gde to nije bilo tacno).U tom trenutku se slucajno menjao servis i ja saznao to i zamolio opet prodavce u telenoru da mi posalju telefon na servis s tim da ja ne trazim novi telefon i da se ne spominje odgovor predhodnog servisera .Meni su tada popravili telefon.Ja pisao pismo telenoru i njihov odgovor je bio da oni ne odgovaraju za njihove servisere vec samo za kredit .Posle toga sam uzeo telefon opet kod njih i nisam obratio paznju kada sam uzeo telefon jer sam smatrao da je novo novo i da bi trebalo biti ispravno,ali malo sutra,imao je fleku na ekranu za koju nisu hteli da mi otklone dok se ne rasiri.Kada se rasirila,rekli su da mi je baterija otisla i da nisu oni krivi.I ja kao debil kupio jos jedan telefon za suprugu posle toga a on slika bez boje.Slao na servis,uzimao drugi isti model kod njih,slao dokaze i cetri puta su me odbijali i dali mi odgovore da je telefon ispravan i da se meni samo to cini.Kao da su mi rekli da sam ja debil jer ne umem da gledam njihovim ocima.Ja sam automatski tada ugasio svoj broj,a uskoro cu i suprugin jer drzava ne zeli da staje i podrzi kupca,vec od onog ko joj placa.Ako nekome treba dokaze o zadnjem telefonu gde sam slikao razliku,poslacu vam.

  • Ja

    28. januar 2020 | 18:17

    Tako je skoro svuda. Prodavci postaju "forenzicari" za obucu posle dva dana radnog staza u prodavnici obuce.

  • V

    28. januar 2020 | 17:40

    Nosim iskljucivo patike i cesto ih kupujem,stalno mi se desava da da patike pokazu neki defekt. Kupujem u planeti djaku i sport visionu. Sto se tice reklamacije 1.djak 2 planet 3 sport vusion. Djak mi je u roku od 24 h uvek odgovorio na reklamaciju 48-72 h je najvise proslo do zamene u planet sportu su trebala dva dana vise u visionu 10. Iz Nsporta sam dobio prar stvari na poklon koje sam morao da reklamiram nikad mi nisu zamenili uvek su izgovori neadekvatno odrzavanje i nosenje. Zato kupujem iskljucivo planeta djak i sport vision.

  • Mihajlo

    28. januar 2020 | 17:02

    Isto tamo sam kupio patike, i pukao mi je djon isto samo napred. Reklamirao sam i nisu prihvatili. Napisali su da sam nepravilno nosio patike.. I da su te patike pravljene da predju oko 50 hiljada kilometara i da nije greska proizvodjača nego moja. LJUDI JEDAN SAVET, NEMOJTE KUPOVATI NIŠTA U FERITU!

  • Ela

    28. januar 2020 | 16:55

    Patike su mi pukle nakon 28 dana.Da napomenem da su bile platnene i nošene samo na poslu.Nakon reklamacije dobila sam odgovor da " nisu pravilno održavane". Pa mi nije jasno šta sam to trebala da uradim za nepunih mesec dana nošenja kada je u pitanju "održavanje".

  • ....

    28. januar 2020 | 14:03

    Meni se stalno desava da mi patike puknu nakon 2/3 meseca..nikad ne koristim garanciju iz razloga sto ne verujem da mogu da dobijem nove patike..inace, pricam o "original" patikama koje kupujem u nasim poznatim radnjama sportske opreme..

    • 28. januar 2020 | 16:22

      Sibin

      @....

      Sve su to kvalitetnije kopije ali takva nam ke drzava i to niko ne kontroliše!!!