Pukao mu đon na patikama, trgovac kaže: Niste pravilno izuvali zapertlanu obuću!
Na reklamaciju patika, zbog odvajanja đona od gornjišta nakon manje od tri meseca, trgovac odgovora "odbija se", a razlog za to je "nepravilno izuvanje zapertlanih patika".
Kada bi se odgovor Komisije za reklamacije malo uprostio, on bi glasio: "Odbijeni ste, naš odgovor je konačan i nismo dužni ništa da Vam pojašnjavamo i obrazlažemo. Ako niste zadovoljni, tužite nas". Ovo je samo jedan u nizu slučajeva sa kojima se pravni tim Zaštite potrošača susreće na dnevnom nivou.
Oni su kontaktirali spornog trgovca, a deo zapisa je u nastavku:
"Potrošač se zbog odbijene reklamacije obratila udruženju, gde je pravni tim nakon pregleda dostavljene dokumentacije utvrdio da postoje propusti u tumačenju zakonskih odredbi, budući da preduzeće „FERIT“ nije akreditovano da se bavi stručnim procenama o načinu na koji je došlo do oštećenja obuće, već za to postoje specijalizovana stručna tela."
"Tvrditi da je za odvajanje đona od gornjišta odgovoran potrošač „koji je izuvao zapertlanu obuću“ u najmanju ruku je nestručno i neozbiljno, a još problematičnija je konstatacija da je dokaz za iznetu tvrdnju „obuća koja je na reklamaciju doneta zapertlana."
"Uzevši u obzir sve izneto, predlažemo Vam da još jednom razmotrite ovaj slučaj i donesete odluku koja će biti u interesu svih strana u sporu. Rešavanje prigovora potrošača, koji za predmet imaju obuću, sudskim putem, kao što sugeriše Vaša Komisija za reklamacije, nezamisliv je način rešavanja potrošačkih sporova na bilo kom tržištu i u bilo kojoj situaciji gde su trgovcima zadovoljni kupci, zahvaljujući kojima i ostvaruju profit na prvom mestu."
"Međutim, ukoliko je profit i materijalni interes (na štetu krajnjih kupaca) cilj Vašeg osnivanja i poslovanja, onda su, donekle, ovakva odluka i obrazloženje razumljivi. Duboko smo uvereni da nema potrebe uplitati sudske organe u rešavanje spora oko zapertlanih patika, ali ukoliko je to Vaša konačna odluka i nju ćemo spremno dočekati, kao i na desetine sličnih nerazumnih odluka domaćih trgovaca sa kojima se suočavamo, na dnevnom nivou."
Video: Mesečeve patike glavni hit na aukciji, cena - prava sitnica
(Telegraf Biznis)
Video: Koliko je bojkot velikih trgovinskih lanaca bio uspešan?!
Telegraf Biznis zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.
....
Meni se stalno desava da mi patike puknu nakon 2/3 meseca..nikad ne koristim garanciju iz razloga sto ne verujem da mogu da dobijem nove patike..inace, pricam o "original" patikama koje kupujem u nasim poznatim radnjama sportske opreme..
Podelite komentar
Mihajlo
Isto tamo sam kupio patike, i pukao mi je djon isto samo napred. Reklamirao sam i nisu prihvatili. Napisali su da sam nepravilno nosio patike.. I da su te patike pravljene da predju oko 50 hiljada kilometara i da nije greska proizvodjača nego moja. LJUDI JEDAN SAVET, NEMOJTE KUPOVATI NIŠTA U FERITU!
Podelite komentar
Ela
Patike su mi pukle nakon 28 dana.Da napomenem da su bile platnene i nošene samo na poslu.Nakon reklamacije dobila sam odgovor da " nisu pravilno održavane". Pa mi nije jasno šta sam to trebala da uradim za nepunih mesec dana nošenja kada je u pitanju "održavanje".
Podelite komentar