Mobi Banka: Pola miliona korisnika u šestoj godini poslovanja

 ≫ 

Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:

  • Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
  • Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
  • Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
  • Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
  • Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
  • Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
  • NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
Ime je obavezno
E-mail adresa je obavezna
E-mail adresa nije ispravna
*otkucano <%commentCount%> od ukupno <% maxCommentCount %> karaktera
Komentar je obavezan

<% message.text %>

Komentari

  • 👍

    19. septembar 2020 | 15:37

    Oduševljen sam, više od dve godine (prvo Telenor pa Moja banka) sam korisnik. Samim tim što ne postoji šalter i red ovoje iskorak u drugi vek. Prebacim pare, dignem devize, platm režije, kupim devize a da ne vidim šalter i red, pogotovo u vreme pandemije kada kupovina bureka traje duže od pregleda kod ginekologa u normalno vreme. Bravo i čestitka od srca

  • Pedja

    08. septembar 2020 | 21:29

    Prevara

  • Grof

    08. septembar 2020 | 19:54

    Proverite koliko vam uzimaju para kroz mesecni izvestaj.. To malo ko gleda.. Mislim da posle toga ce te svi preci u postansku stedionici svaka transakcija jos na cigaretr je poruku 6" "din pa vi vidite onda