• 5

Trgovac iz Srbije "prešao igricu": Nudi popust 0 odsto. Precrtao cenu, pa ponovo istakao tu istu

Iako se prodavci služe različitim tehnikama, ne bi li vas privukli da kliknete na njihov sponzorisan post, ovako nešto teško da ste videli...

  • 5
popust

Foto: Unsplash

Ovaj Crni petak koji nam dolazi - tradicionalno donosi mnogo novca trgovcima, ali se očekivalo da to neće biti slučaj ove godine, zbog epidemiološke situacije u celom svetu.

Međutim, ispostavilo se da ljudi nisu značajno smanjili svoje ekonomske i društvene aktivnosti, ali ih sada obavljaju uz mnogo veći oprez nego ranije. Nacionalne blokade prestaju početkom decembra u mnogim zemljama Evrope, što znači da će šoping-manija pred praznike verovatno biti na visini zadatka.

Ono što dolazi pre je svakako tzv. Black Friday, ali je, zapravo, dobar deo novembra u znaku popusta i dobrih ponuda. Posebno sada, rekao je za naš portal Marko Dragić, pravni savetnik pri NOPS (Nacionalnoj organizaciji potrošača Srbije), kada je prodaja u padu u odnosu na 2019, pa će mnogi brendovi davati popust do čak 80%.

Ali, u moru raznih popusta (od 20, 30 ili 50 odsto) i reklama koje nam "iskaču" na društvenim mrežama, definitivno se izdvojio podvig jednog domaćeg trgovca, u želji da bude zanimljiv i drugačiji. Ne znamo da li mu je pošlo za rukom, ali ovakvu akciju još nismo videli.

Kompanija je objavila sponzorisan post na Fejsbuku, koji reklamira "dečiji set od bambusa", po ceni od 1.590 dinara. Zanimljivo je to što ovde nije reč o akcijskoj ponudi, iako je tako predstavljeno. Piše da je reč o 0 odsto jeftinijoj ponudi, cena 1.590 je precrtana kao stara, ali je onda ista ta cena - 1.590, napisana kao nova.

vitapur

Foto: Printskrin/Facebook

Iako ne možemo reći da se radi o "klasičnoj prevari", ovo jeste svojevrsni oblik trgovačkog trika, jer mu je bio cilj da padnete na nekoliko fora: znak %, zatim reč "jeftinije", naznaka "sjajne cene" - jasno istaknuta na vrhu posta, bleda i jedva primetna "stara cena", a naglašena i zaokružena nova, zapravo, ista cena.

Ipak, uprkos tome što je u ovom slučaju "stara cena" u drugom planu, sigurno ste primetili crtu koja je preseca. Kupci su navikli da viđaju taj vizual tamo gde su popusti, te on automatski kod njih "pali lampicu" da je reč o nekoj dobroj ponudi.

"Akcija traje samo još do..." je još jedan način da trgovac privuče vašu pažnju. To znači da je ponuda limitirana, da ima svoj rok trajanja i nesvesno alarmira - da ćete mnogo propustiti ako je ne iskoristite.

Video: Grabe se za televizore kao da im je poslednje: crni petak u Brazilu

(Telegraf Biznis)

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

  • Paul&Shark Vasina Bg

    Po pet cena-nalepnica na proizvodu,a modeli od pre tri-cetiri godine!! Naravno racuna se zadnja cena!! Nema te inspekcijo!!

  • Mile

    Najposteniji trgovac, manje vas zavrnuo nego oni sa popustom

  • 534

    Daj mi 5 setova. Ili 5 ili ništa.

Preporuka sa Weba

by Content Exchange

Google preporuke