Vraćanje puklih patika postalo nemoguća misija: Otkrivamo zašto vam ne daju reklamaciju

Svaki put kada se kupcu odbije reklamacija na obuću, sledeći korak jeste da dokažu da oni nisu krivi za situaciju koja se dogodila, međutim, sada nemaju način

Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:

  • Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
  • Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
  • Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
  • Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
  • Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
  • Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
  • NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
Odgovor na komentar korisnika Snobovi
Ime je obavezno
E-mail adresa je obavezna
E-mail adresa nije ispravna
*otkucano <%commentCount%> od ukupno <% maxCommentCount %> karaktera
Komentar je obavezan

<% message.text %>

Komentari

  • Marko

    Pre dve godine u Buzz-u kupio najnovije patike 25000 za mesec dana ceo djon se odlepio na reklamaciju cekao 8 dana i odbijen uz obrazlozenje da sam ih nosio na kisi a bilo leto bez kapi kise i plus patike su bile za jesen i zimu, dzombaste i kao nepromocive, nikad vise tamo

  • nixon

    Fashion Friends mi je vratio cipele posle 2 meseca , bez i jednog pogovora. Doduse , cim je prodavacica videla model , odmah je rekla nema problema ....tako da je mozda cela serija bila fals. U svakom slucaju , vrlo poslovno. Sa zadovoljstvom nisam uzeo novac , vec drugi proizvod uz doplatu.

  • MS

    Ja sam upravo imao problem sa lancem prodavnica tehničke robe. Znam da nije tema ali da vas obavestim da vodite računa. Isti zakon važi i u ovom slučaju. Ne postoji državna inspekcija koja može da reši problem nas potrošača. Bukvalno smo u milost i nemilost prodavca. Od 2010 godine tržišna inspekcija više nema ingerecija na 99% pritužbi građana. Bukvalno mora da se utuži prodavac, a sad zamislite da tužite u Sudu za patike od 3000 ili pantalone od 2000 dinara. Niko to normalan neće da radi. Da plaća veštaka da ima dodatne troškove i stres. Ali koliko vidimo iz ovog članka i to sa veštacima su pokrili. Taj zakon jeste donet u vreme bivše vlasti ali i ova sad žmuri i ne želi da zaštiti nas potrošače takođe

Preporuka sa Weba

by Content Exchange

Google preporuke