Vraćanje puklih patika postalo nemoguća misija: Otkrivamo zašto vam ne daju reklamaciju
Svaki put kada se kupcu odbije reklamacija na obuću, sledeći korak jeste da dokažu da oni nisu krivi za situaciju koja se dogodila, međutim, sada nemaju način
Pre dve godine u Buzz-u kupio najnovije patike 25000 za mesec dana ceo djon se odlepio na reklamaciju cekao 8 dana i odbijen uz obrazlozenje da sam ih nosio na kisi a bilo leto bez kapi kise i plus patike su bile za jesen i zimu, dzombaste i kao nepromocive, nikad vise tamo
Fashion Friends mi je vratio cipele posle 2 meseca , bez i jednog pogovora.
Doduse , cim je prodavacica videla model , odmah je rekla nema problema ....tako da je mozda cela serija bila fals.
U svakom slucaju , vrlo poslovno.
Sa zadovoljstvom nisam uzeo novac , vec drugi proizvod uz doplatu.
Ja sam upravo imao problem sa lancem prodavnica tehničke robe. Znam da nije tema ali da vas obavestim da vodite računa. Isti zakon važi i u ovom slučaju. Ne postoji državna inspekcija koja može da reši problem nas potrošača. Bukvalno smo u milost i nemilost prodavca. Od 2010 godine tržišna inspekcija više nema ingerecija na 99% pritužbi građana. Bukvalno mora da se utuži prodavac, a sad zamislite da tužite u Sudu za patike od 3000 ili pantalone od 2000 dinara. Niko to normalan neće da radi. Da plaća veštaka da ima dodatne troškove i stres. Ali koliko vidimo iz ovog članka i to sa veštacima su pokrili. Taj zakon jeste donet u vreme bivše vlasti ali i ova sad žmuri i ne želi da zaštiti nas potrošače takođe
Problem je biti snob.Svako ko ima i malo mozga u glavi i iskustva sa patikama moze vec iz ruke,a pogotovo jos i kada ih proba,da zna da je patika najniza klasa kopije koja stoji izlozena u firmiranoj prodavnici cije ime(prodavnice) "pere" prisustvo takve patike.Ali,bitno je kupiti brend u brendiranoj radnji...Na drugim mestima se mogu pronaći vrhunski kvalitetne i udobne patike,cak i kopije poznatih marki,i moguće ih je opet iz ruke kao i posle probanja probrati i prepoznati medju brojnim nizim klasama koje i kod ovih prodavaca postoje...Za kvalitetne patike dajem 1500-2500 dinara.Budu udobne i dugo traju...Kada bismo svi napustili kupovinu škartova u brendiranim radnjama,kvalitet obuće u radnjama bi se znacajno popravio a kupci bi bili vise postovani,a ovako se neposten smeje snobovima.Ne zna se ko je gori.
Kod nas se prodaju nike prizvedene u Vjetnamu a one se ne rade po orginalnoj licenci i to je problem Uvoznici kupuju gde je jeftinije ne osvrcuci se na kvalitet . Tu prebnjaci djacka obuca . Nike kupljene u Srbiji maksimalno traju nekoliko meseci a u evropskoj uniji po nekoliko godina , isto je i sa ostalim brendovima.
Nije istina da u EU traju duze nego kod nas.Stvar je u tome da u EU,nemozes kupiti kopiju,to je zabranjeno.Drugo bilo koju robi kupis i od bilo kojih razloga vracas je,u ovom slucaju su patike,mora da ti da zamenu ili vaucer.Ja sam kupila Adidas patike,nakon godinu dana pukla je jedna patika.Slala sam Email direktno na Adidas,ne tamo gde sam kupila.Trazili mi racun i sliki da vide gde je steta.Sve sam poslala,isti dan vratili mi Email da spakujem patike i da ih posaljem.Za Nedelju dana sam dobila sam onoliko kolko sam ih platila prije god.dana.Desava Se svugde samo sto je u EU to regulisano .poz iz nemacke
Zato je moja mama, posle 3 odbijene reklamacije, otišla u tu radnju, i dok je kao razgledala obuću, u 4 para ukupne vrednosti 100 000 dinara sipala sok od borovnice. :)
Vidi ove sto hvale da im odobravju reklamacijuali to od 3000rsd patike a ja moje platio 22.800 i kada sam odneo da reklamiram jer mi je puko djon oni odbili
Maka vidi kako stoje stvari : Te patike od skoro 23.000, moj brat je u Kanadi platio 60$cad.! To ti je pobro 4.620r.s.d. To je surova, bolna istina na koju smo mi nažalost naviknuti !
Office, kozne cizmice. U novembru kupljene, bukvalno 4 puta ih obula. Svaki put do restorana, automobilom. Na obe se odvalio djon. U januaru reklamirane. Reklamacija nije uvazena jer nisam ih adekvatno nosila. Pitam se da li mi obucu u Srbiji kupujemo da stoji u cipelarniku za ukras? Takodje trudnica, niti sam vozila u njima niti isla po vodi. BEZOBRAZLUK
E to je tužna istina, u inostranstvu je sramota vratiti stvar ako stvarno nije pukla, ovde su se ljudi stvarno loše poneli . . .
Tako smo zavrsisi i sa ali expresom
A STA SE DESAVA KAD NE POLOME ILI UNISTE NAMERNO OBUCU TI KOJI SU JE KUPILI...KOME DA SE ZALE...VIDITE I SAMI DA JE DRZAVA...UMESTO DA ZASTITI KRAJNJEG KUPCA...PRECUTNO ODOBRAVA TAKVO BAHATO PONASANJE LABORATORIJA I PRODAVACA I SAMIM TIM KUPCU NE OSTAJE NISTA DRUGO NEGO DA LICNO...KAO STO SAM JA URADIO DVA PUTA...ODE DO TIH LABORANATA U LABORATORIJU I UPITA IH STA ZNACI " NE ADEKVATNO ODRZAVANJE "...JEL TO ZNACI DA IH DRZIM SAMO U KUCI I U IZLOGU I POKAZUJEM STA SAM PLAGIO NEKOLIKO HILJADA DINARA ILI STA...PA DA VIDIS KAKO SE PEVA DRUGA PESMA...ALI NECE SVAKO A I NIJE SVAKO U PRILICI...A VECINA NECE DA SE NERVIRA I ONDA ONI TO OBILATO KORISTE...A SVAKU SVOJU I OD SVOJIH RODJAKA...PRIJATELJA...KOMSIJA...REKLAMACIJU SU UVAZILI I ZAMENILI STARO ZA NOVO ILI VRATILI PARE...TAKO DA ZNATE A VI I DALJE NEMOJTE NISTA RADITI...
Više od 70% reklamacija se odobri, retko se dešava da opravdana reklamacija bude odbijena. Najčešće se reklamira obuća u fazi raspadanja, neretko i posle godinu i po intenzivnog habanja. A i više. I takvi su najglasniji u odbrani prava. Ono što je na ovu temu najvažnije su udruženja za zaštitu potrošača i njihove aktivnosti. Prvo, pogrešno informišu kupce o njihovim pravima. Zatim ih upućuju na advokate sa kojima imaju dogovor ,i koji znaju da su to izgubljeni slučajevi, ali naplaćuju svoju uslugu po izlasku na ročište (50€+50€ za advokata druge strane, pa sudske takse, podnesak, pa taksa ). Ko u ovom slučaju vara kupca? Prodavac koji je odbio neosnovanu reklamaciju, ili zaštitnik potrošača (i njegov prijatelj advokat ), koji na slučaju koji ne postoji zarade 50 ili 70€.
uvek uvaze kad prebacite to licni nivo ..... kako kaze toma fila pre neki dan ...... a ja bih savetovao sve da imaju vise muda od baka coke ..... prosto krivicno delo je nanositi stetu drugom ...... pa svako nek odgovara za svoje .....a olaksica je sto si bio primoran
Vratio bih ja njima tu obuću ali napunjenu kamenjem pa kroz izlog ....bam , levu kroz jedno staklo pa desnu kroz drugo...hvala i doviđenja,ne treba da mi zamenite ništa.
Problem je što današnji kupci misle da mogu apsolutno SVE, na im se ne svidja, da im ne odgovara, da su se predomislili... Druže, u restoranu ne možeš da završiš obrok pa da kažeš, neću da platim muči me stomak. Samo malo realnpsti, svi su nešto postali bahati... Ima loših prodavnica, trgovaca.... Ali što ima loših ljudi i kupaca to znamo samo mi u maloprodaji. Ono što je realno i jasno vidljivo kod nas je uvek OPRAVDANO.
Kupim patiku i dao sam za nju 26.000.Razlepio se djon posle 3 meseca, a patiku nisam nosio ni 20 dana ukupno. Pritom niti sam je nosio na kisu niti bilo je habao negde, odneo ja patike na reklamaciju. Dobio odgovor da je neadekvatno odzavana obuca i da je bila izlozena vodi. Pakao sa njima…
Спортв. је донекле био коректан, као и ђаци, док је планетарни продавац потпуно некоректан и не прихватају рекламације ни после три недеље од ношења, већ неке приватне лабораторије дају мишљење да је купац крив из одређених разлога, а у клаузули наведу да се ограђују од одговорности за дато мишљење, све са намером да избегну приватну тужбу.
Kupujte manje markirane brendove,a koji su garantovano kvalitetniji od pomenutih. Imate i domaćih i iz okruženja,pa Nemačke i Italijanske brendove,nećete morati da se žalite.
To de desaba kao i sve ostalo zato sto cutimo i trpimo. Kada bi se ljudi suprostavili, isto tako bezobrazno kao sto se i oni ponasaju prema nama, potpuno bi bila druga prica. A mi cutimo i trpimo.!!!
Ljudi cesto zloupotrebljavaju zakon,nose obucu po 3-4 meseca nasilno i namerno ostete i dodju u radju po nove.Tako je i sa papucama,kupe pre puta za more kada se vrate nasilno odepe papucu i hoce da menjaju za nesto drugo.
Pa ni trgovci nista nisu bolji. Radio sam u par radnji u trznim centrima znam kako rade i kakva roba stize u Srbiju 2 3 klase niza od ove sto ide na zapad. Prosto je nemoguce imam jedne patike kupljene u Spaniji 2013 jos su citave i iste takve sam kupio u Bg samo druge boje riknule posle godinu dana
Marko
Pre dve godine u Buzz-u kupio najnovije patike 25000 za mesec dana ceo djon se odlepio na reklamaciju cekao 8 dana i odbijen uz obrazlozenje da sam ih nosio na kisi a bilo leto bez kapi kise i plus patike su bile za jesen i zimu, dzombaste i kao nepromocive, nikad vise tamo
Podelite komentar
nixon
Fashion Friends mi je vratio cipele posle 2 meseca , bez i jednog pogovora. Doduse , cim je prodavacica videla model , odmah je rekla nema problema ....tako da je mozda cela serija bila fals. U svakom slucaju , vrlo poslovno. Sa zadovoljstvom nisam uzeo novac , vec drugi proizvod uz doplatu.
Podelite komentar
MS
Ja sam upravo imao problem sa lancem prodavnica tehničke robe. Znam da nije tema ali da vas obavestim da vodite računa. Isti zakon važi i u ovom slučaju. Ne postoji državna inspekcija koja može da reši problem nas potrošača. Bukvalno smo u milost i nemilost prodavca. Od 2010 godine tržišna inspekcija više nema ingerecija na 99% pritužbi građana. Bukvalno mora da se utuži prodavac, a sad zamislite da tužite u Sudu za patike od 3000 ili pantalone od 2000 dinara. Niko to normalan neće da radi. Da plaća veštaka da ima dodatne troškove i stres. Ali koliko vidimo iz ovog članka i to sa veštacima su pokrili. Taj zakon jeste donet u vreme bivše vlasti ali i ova sad žmuri i ne želi da zaštiti nas potrošače takođe
Podelite komentar
Snobovi
Problem je biti snob.Svako ko ima i malo mozga u glavi i iskustva sa patikama moze vec iz ruke,a pogotovo jos i kada ih proba,da zna da je patika najniza klasa kopije koja stoji izlozena u firmiranoj prodavnici cije ime(prodavnice) "pere" prisustvo takve patike.Ali,bitno je kupiti brend u brendiranoj radnji...Na drugim mestima se mogu pronaći vrhunski kvalitetne i udobne patike,cak i kopije poznatih marki,i moguće ih je opet iz ruke kao i posle probanja probrati i prepoznati medju brojnim nizim klasama koje i kod ovih prodavaca postoje...Za kvalitetne patike dajem 1500-2500 dinara.Budu udobne i dugo traju...Kada bismo svi napustili kupovinu škartova u brendiranim radnjama,kvalitet obuće u radnjama bi se znacajno popravio a kupci bi bili vise postovani,a ovako se neposten smeje snobovima.Ne zna se ko je gori.
Podelite komentar
Milan
Vec 5 te patike pukle posle 15 dana... Uzas
Podelite komentar
Jovan
Kod nas se prodaju nike prizvedene u Vjetnamu a one se ne rade po orginalnoj licenci i to je problem Uvoznici kupuju gde je jeftinije ne osvrcuci se na kvalitet . Tu prebnjaci djacka obuca . Nike kupljene u Srbiji maksimalno traju nekoliko meseci a u evropskoj uniji po nekoliko godina , isto je i sa ostalim brendovima.
Podelite komentar
Mkd
@Jovan
Nije istina da u EU traju duze nego kod nas.Stvar je u tome da u EU,nemozes kupiti kopiju,to je zabranjeno.Drugo bilo koju robi kupis i od bilo kojih razloga vracas je,u ovom slucaju su patike,mora da ti da zamenu ili vaucer.Ja sam kupila Adidas patike,nakon godinu dana pukla je jedna patika.Slala sam Email direktno na Adidas,ne tamo gde sam kupila.Trazili mi racun i sliki da vide gde je steta.Sve sam poslala,isti dan vratili mi Email da spakujem patike i da ih posaljem.Za Nedelju dana sam dobila sam onoliko kolko sam ih platila prije god.dana.Desava Se svugde samo sto je u EU to regulisano .poz iz nemacke
Podelite komentar
Ivica
Kupio u Džak patike pukle gore kod palca vratio i dobio druge.
Podelite komentar
Петар
@Ivica
Мислиш " Ђак" а не Џак.
Podelite komentar
Imela
Opanci bre....
Podelite komentar
Danilo
Zato je moja mama, posle 3 odbijene reklamacije, otišla u tu radnju, i dok je kao razgledala obuću, u 4 para ukupne vrednosti 100 000 dinara sipala sok od borovnice. :)
Podelite komentar
Maka
@Danilo
Dobra idea. Svaka čast gospodji 👏👏👏
Podelite komentar
Maka
Vidi ove sto hvale da im odobravju reklamacijuali to od 3000rsd patike a ja moje platio 22.800 i kada sam odneo da reklamiram jer mi je puko djon oni odbili
Podelite komentar
Ilia
@Maka
Svaka čast tebi bato,kada imaš keša da nosiš patike od 3glave
Podelite komentar
R O S A R I O C E N T R A L
@Maka
Maka vidi kako stoje stvari : Te patike od skoro 23.000, moj brat je u Kanadi platio 60$cad.! To ti je pobro 4.620r.s.d. To je surova, bolna istina na koju smo mi nažalost naviknuti !
Podelite komentar
Jelena
Office, kozne cizmice. U novembru kupljene, bukvalno 4 puta ih obula. Svaki put do restorana, automobilom. Na obe se odvalio djon. U januaru reklamirane. Reklamacija nije uvazena jer nisam ih adekvatno nosila. Pitam se da li mi obucu u Srbiji kupujemo da stoji u cipelarniku za ukras? Takodje trudnica, niti sam vozila u njima niti isla po vodi. BEZOBRAZLUK
Podelite komentar
Sneza
@Jelena
Borovnica !!!
Podelite komentar
Don
Pa koliko puta su posle 3, 4 meseca kad im dosade namerno cepali i unistavali? Tako i treba!
Podelite komentar
Milan
@Don
E to je tužna istina, u inostranstvu je sramota vratiti stvar ako stvarno nije pukla, ovde su se ljudi stvarno loše poneli . . . Tako smo zavrsisi i sa ali expresom
Podelite komentar
S R B I N
A STA SE DESAVA KAD NE POLOME ILI UNISTE NAMERNO OBUCU TI KOJI SU JE KUPILI...KOME DA SE ZALE...VIDITE I SAMI DA JE DRZAVA...UMESTO DA ZASTITI KRAJNJEG KUPCA...PRECUTNO ODOBRAVA TAKVO BAHATO PONASANJE LABORATORIJA I PRODAVACA I SAMIM TIM KUPCU NE OSTAJE NISTA DRUGO NEGO DA LICNO...KAO STO SAM JA URADIO DVA PUTA...ODE DO TIH LABORANATA U LABORATORIJU I UPITA IH STA ZNACI " NE ADEKVATNO ODRZAVANJE "...JEL TO ZNACI DA IH DRZIM SAMO U KUCI I U IZLOGU I POKAZUJEM STA SAM PLAGIO NEKOLIKO HILJADA DINARA ILI STA...PA DA VIDIS KAKO SE PEVA DRUGA PESMA...ALI NECE SVAKO A I NIJE SVAKO U PRILICI...A VECINA NECE DA SE NERVIRA I ONDA ONI TO OBILATO KORISTE...A SVAKU SVOJU I OD SVOJIH RODJAKA...PRIJATELJA...KOMSIJA...REKLAMACIJU SU UVAZILI I ZAMENILI STARO ZA NOVO ILI VRATILI PARE...TAKO DA ZNATE A VI I DALJE NEMOJTE NISTA RADITI...
Podelite komentar
Goran
@S R B I N
Više od 70% reklamacija se odobri, retko se dešava da opravdana reklamacija bude odbijena. Najčešće se reklamira obuća u fazi raspadanja, neretko i posle godinu i po intenzivnog habanja. A i više. I takvi su najglasniji u odbrani prava. Ono što je na ovu temu najvažnije su udruženja za zaštitu potrošača i njihove aktivnosti. Prvo, pogrešno informišu kupce o njihovim pravima. Zatim ih upućuju na advokate sa kojima imaju dogovor ,i koji znaju da su to izgubljeni slučajevi, ali naplaćuju svoju uslugu po izlasku na ročište (50€+50€ za advokata druge strane, pa sudske takse, podnesak, pa taksa ). Ko u ovom slučaju vara kupca? Prodavac koji je odbio neosnovanu reklamaciju, ili zaštitnik potrošača (i njegov prijatelj advokat ), koji na slučaju koji ne postoji zarade 50 ili 70€.
Podelite komentar
dejan
uvek uvaze kad prebacite to licni nivo ..... kako kaze toma fila pre neki dan ...... a ja bih savetovao sve da imaju vise muda od baka coke ..... prosto krivicno delo je nanositi stetu drugom ...... pa svako nek odgovara za svoje .....a olaksica je sto si bio primoran
Podelite komentar
Kupac
Vratio bih ja njima tu obuću ali napunjenu kamenjem pa kroz izlog ....bam , levu kroz jedno staklo pa desnu kroz drugo...hvala i doviđenja,ne treba da mi zamenite ništa.
Podelite komentar
R O S A R I O C E N T R A L
@Kupac
Lako je tebi: ti hodaš u isusovkama .
Podelite komentar
Djepeto
Problem je što današnji kupci misle da mogu apsolutno SVE, na im se ne svidja, da im ne odgovara, da su se predomislili... Druže, u restoranu ne možeš da završiš obrok pa da kažeš, neću da platim muči me stomak. Samo malo realnpsti, svi su nešto postali bahati... Ima loših prodavnica, trgovaca.... Ali što ima loših ljudi i kupaca to znamo samo mi u maloprodaji. Ono što je realno i jasno vidljivo kod nas je uvek OPRAVDANO.
Podelite komentar
igor
Kupim patiku i dao sam za nju 26.000.Razlepio se djon posle 3 meseca, a patiku nisam nosio ni 20 dana ukupno. Pritom niti sam je nosio na kisu niti bilo je habao negde, odneo ja patike na reklamaciju. Dobio odgovor da je neadekvatno odzavana obuca i da je bila izlozena vodi. Pakao sa njima…
Podelite komentar
Шајкача
Спортв. је донекле био коректан, као и ђаци, док је планетарни продавац потпуно некоректан и не прихватају рекламације ни после три недеље од ношења, већ неке приватне лабораторије дају мишљење да је купац крив из одређених разлога, а у клаузули наведу да се ограђују од одговорности за дато мишљење, све са намером да избегну приватну тужбу.
Podelite komentar
Mrki
Kupujte manje markirane brendove,a koji su garantovano kvalitetniji od pomenutih. Imate i domaćih i iz okruženja,pa Nemačke i Italijanske brendove,nećete morati da se žalite.
Podelite komentar
Kiza
To de desaba kao i sve ostalo zato sto cutimo i trpimo. Kada bi se ljudi suprostavili, isto tako bezobrazno kao sto se i oni ponasaju prema nama, potpuno bi bila druga prica. A mi cutimo i trpimo.!!!
Podelite komentar
dejan
Ljudi cesto zloupotrebljavaju zakon,nose obucu po 3-4 meseca nasilno i namerno ostete i dodju u radju po nove.Tako je i sa papucama,kupe pre puta za more kada se vrate nasilno odepe papucu i hoce da menjaju za nesto drugo.
Podelite komentar
GS
@dejan
Sve je istina
Podelite komentar
Lale
@dejan
Pa ni trgovci nista nisu bolji. Radio sam u par radnji u trznim centrima znam kako rade i kakva roba stize u Srbiju 2 3 klase niza od ove sto ide na zapad. Prosto je nemoguce imam jedne patike kupljene u Spaniji 2013 jos su citave i iste takve sam kupio u Bg samo druge boje riknule posle godinu dana
Podelite komentar
Branka
@dejan
Pa ti druze paljba za Spaniju,sto ovde trosis atome
Podelite komentar