Ovako se vraća sijalica u Srbiji: "Kajem se zbog 1.000 dinara, bolje da sam ćutao nego se žalio"

   ≫ 

Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:

  • Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
  • Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
  • Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
  • Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
  • Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
  • Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
  • NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
Odgovor na komentar korisnika Danka
Ime je obavezno
E-mail adresa je obavezna
E-mail adresa nije ispravna
*otkucano <%commentCount%> od ukupno <% maxCommentCount %> karaktera
Komentar je obavezan

<% message.text %>

Komentari

  • Vladeta Nikolic

    20. novembar 2021 | 18:44

    I da je imao fiskalni račun, šta dokazuje da je tu robu kupio baš u toj radnji, pogotovo sijalicu. Televizor ima identifikacioni broj koji se unosi u garanciju pa ako postoji garantni list eto dokaza, a od fiskalnog retko vajde.

  • Taca

    20. novembar 2021 | 09:02

    Idi nazad u Švedsku onda

  • Ivica

    17. novembar 2021 | 18:44

    Nijedna od ovih led mi nije trajala kolika je garancija ali nikad nisam imao račun i cimao se da reklamiram . Uglavnom zbog toga što nisam ni očekivao da traju ko zna koliko jer uvek ubacim u korpu na nekoj kobajagi akciji .