≫
Ovako se vraća sijalica u Srbiji: "Kajem se zbog 1.000 dinara, bolje da sam ćutao nego se žalio"
≫
Srbija nije Švedska i naši trgovci, poštujući zakon, uz reklamaciju traže fiskalni račun ili neki drugi dokaz
Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
Vladeta Nikolic
I da je imao fiskalni račun, šta dokazuje da je tu robu kupio baš u toj radnji, pogotovo sijalicu. Televizor ima identifikacioni broj koji se unosi u garanciju pa ako postoji garantni list eto dokaza, a od fiskalnog retko vajde.
Taca
Idi nazad u Švedsku onda
Ivica
Nijedna od ovih led mi nije trajala kolika je garancija ali nikad nisam imao račun i cimao se da reklamiram . Uglavnom zbog toga što nisam ni očekivao da traju ko zna koliko jer uvek ubacim u korpu na nekoj kobajagi akciji .