Ovako se vraća sijalica u Srbiji: "Kajem se zbog 1.000 dinara, bolje da sam ćutao nego se žalio"

   ≫ 

Komentari

  • Vladeta Nikolic

    20. novembar 2021 | 18:44

    I da je imao fiskalni račun, šta dokazuje da je tu robu kupio baš u toj radnji, pogotovo sijalicu. Televizor ima identifikacioni broj koji se unosi u garanciju pa ako postoji garantni list eto dokaza, a od fiskalnog retko vajde.

  • Taca

    20. novembar 2021 | 09:02

    Idi nazad u Švedsku onda

  • Ivica

    17. novembar 2021 | 18:44

    Nijedna od ovih led mi nije trajala kolika je garancija ali nikad nisam imao račun i cimao se da reklamiram . Uglavnom zbog toga što nisam ni očekivao da traju ko zna koliko jer uvek ubacim u korpu na nekoj kobajagi akciji .

  • Lupetanje

    17. novembar 2021 | 17:54

    Red bi bio proveriti činjenice pa onda objavljivati javno informacije. Ovo znam jer i sam radim u trgovini - na domaćim terminalima, barem onim koje mi koristimo u radnjama, nije moguće "očitati karticu i videti prethodne transakcije" kako je navedeno u ovom članku. Možda je moguće u Švajcarskoj, ali ovde sigurno nije. Ono što je mogao gospodin da uradi (što mi recimo prihvatamo) je da napravi screenshot sa e-banking aplikacije gde se vidi da je imao transakciju u toj prodavnici. Drugo, stalno se piše kako su neotesani trgovci i to je prilično tačno. Ali niko nikada ne piše koliko su mušterije bezobrazne, koliko prevara pokušavaju svakodnevno. Istražite malo i to. 😉

  • Dik

    16. novembar 2021 | 07:55

    ... "Srbija nije Švedska" a kad će biti ne znamo, ali ne nadajte se pre 23 milenijuma!

    • 21. novembar 2021 | 00:30

      Mačvanin

      @Dik

      23. milenijuma? Malo si se preračunao 🤣🤣

  • Uff

    16. novembar 2021 | 06:29

    A taj racun za par dana samo parce papira.Kad god nesto kupis moras da kopiras,za svaki slucaj.

  • Vlada

    16. novembar 2021 | 05:57

    Fiskalni racun? To sam samo na trafici dobio i u kaficu, restoranu.. Ostalo sve gde god sam bio samo klepe sumu kakav crni racun.

  • D.

    16. novembar 2021 | 05:35

    Ovo je Srbija.

  • Babivoje

    15. novembar 2021 | 23:37

    To nije novi vec zakon koji stoji vec 20 god. Bez fiskala nema reklamacije. Otkud ja znam gde si ti kupio sta.

  • Mita

    15. novembar 2021 | 23:24

    Druže bez računa ema reklamacije, prvo i osnovno prvilo

  • Zoran

    15. novembar 2021 | 22:46

    Ne bih se bas slozio... U Tehnomaniji Sombor sam reklamirao novi tv... Racun sam izgubio ali sam znao datum i trgovac je pronasao svoj primerak racuna i kopirao. Reklamacija prohvacena i posle 3 nedelje sam dobio drugi novi tv. Sve pohvale... Verujem da je i moj ljudski i iskren pristup doprineo da trgovac uzvrati istom merom!

    • 15. novembar 2021 | 23:37

      Sef prodaje

      @Zoran

      Dobra mu volja njegova sto se cimao. Nije duzan

    • 16. novembar 2021 | 00:09

      Nenad

      @Zoran

      Da li si imao neki drugi dokument, recimo garanciju iz koje se vide svi podaci proizvoda i ko je prodavac ?

    • 16. novembar 2021 | 01:13

      Miki

      @Zoran

      Iz rubrike - nije se desilo. Tehnomanija nikad nikom ništa nije vratila. Sve što sam kod njih kupio je crklo u roku od par meseci. Za izbegavanje u širokom luku.

  • 581

    15. novembar 2021 | 22:46

    Ima i pozitivnih dešavanja, ovih dana pokvario se frižider u garanciji, došli pregledali ustanovili da je motor crk'o i ovih dana treba da dobijem nov frižider jer je motor oko 10000 din i ne isplati se opravka, reč je o kompaniji TRI'O Aranđelovac a frižider marke Gorenje.

  • Boranija

    15. novembar 2021 | 22:03

    Šveđani su daleko iza nas. Mi imamo dušu.....haahaha.

  • Danka

    15. novembar 2021 | 22:03

    Napiši ime prodavnice i mesto. Izgubiće mušterije garant. Takvi primitivci i neljubaznost i,,ubijaju"Srbiju.

  • неко тамо

    15. novembar 2021 | 20:52

    на жалост сличан проблем и већ годину дана не могу да се опасуљим и схватим да морам да носим готовину са собом :/

    • 15. novembar 2021 | 22:22

      Dušan

      @неко тамо

      Kakve veze ima gotovina? Na koji god način da platite morate da dobijete fiskalni račun, koji po zakonu prodavac mora da priloži ako se vraća novac. Čak mora da traži i LK i upiše podatke iz nje što inače po zakonu nema pravo, ali mu država traži. Uz to treba da popuni NI obrazac. Pre više godina sam radio u službi za kupce i znam iz iskustva da inspekcija prvo ispituje upravo ove stvari jer su dosta zanovetne i često se pogreši, i onda ubiju trgovca od kazne za neku glupost. Teoretski trgovac može da nađe kopiju fiskalnog, ali zahteva dosta vremena u veliki trgovinama. Dešavalo se da dve osobe traže po sat ili sat ipo kopiju fiskalnog, koji se zatim kopira i overi da bi nekom ko nema fiskalni vratili 1000 dinara. Da li je to korektno prema trgovcu? A svuda piše da je zamena samo uz fiskalni jer DRŽAVA to traži, takav je zakon. Čuvajte fiskalne, ovde je takav zakon.

    • 16. novembar 2021 | 06:47

      Mirosko

      @неко тамо

      Fiskalni racuni posle izvesnog vremena izblede I sta onda

  • Ja

    15. novembar 2021 | 20:47

    Dobrodosao u Srbiju brale,pa sti si ti mislio da ce ovde to tek tako da ide.....zato smo i tu gde jesmo

    • 15. novembar 2021 | 23:39

      Dacko Minhen

      @Ja

      A sta ti mislis u Eu odes.sa prozvodom i svi ti cine? Ne lupetaj,duzan si da dokazes da si proizvod kupio u toj radnji.