Ovako se vraća sijalica u Srbiji: "Kajem se zbog 1.000 dinara, bolje da sam ćutao nego se žalio"

Srbija nije Švedska i naši trgovci, poštujući zakon, uz reklamaciju traže fiskalni račun ili neki drugi dokaz

Komentari

  • Vladeta Nikolic

    I da je imao fiskalni račun, šta dokazuje da je tu robu kupio baš u toj radnji, pogotovo sijalicu. Televizor ima identifikacioni broj koji se unosi u garanciju pa ako postoji garantni list eto dokaza, a od fiskalnog retko vajde.

    3
    2

    Podelite komentar

  • Taca

    Idi nazad u Švedsku onda

    5
    16

    Podelite komentar

  • Ivica

    Nijedna od ovih led mi nije trajala kolika je garancija ali nikad nisam imao račun i cimao se da reklamiram . Uglavnom zbog toga što nisam ni očekivao da traju ko zna koliko jer uvek ubacim u korpu na nekoj kobajagi akciji .

    9
    1

    Podelite komentar

  • Lupetanje

    Red bi bio proveriti činjenice pa onda objavljivati javno informacije. Ovo znam jer i sam radim u trgovini - na domaćim terminalima, barem onim koje mi koristimo u radnjama, nije moguće "očitati karticu i videti prethodne transakcije" kako je navedeno u ovom članku. Možda je moguće u Švajcarskoj, ali ovde sigurno nije. Ono što je mogao gospodin da uradi (što mi recimo prihvatamo) je da napravi screenshot sa e-banking aplikacije gde se vidi da je imao transakciju u toj prodavnici. Drugo, stalno se piše kako su neotesani trgovci i to je prilično tačno. Ali niko nikada ne piše koliko su mušterije bezobrazne, koliko prevara pokušavaju svakodnevno. Istražite malo i to. 😉

    36
    0

    Podelite komentar

  • Dik

    ... "Srbija nije Švedska" a kad će biti ne znamo, ali ne nadajte se pre 23 milenijuma!

    30
    4

    Podelite komentar

    • Mačvanin

      @Dik

      23. milenijuma? Malo si se preračunao 🤣🤣

      1
      1

      Podelite komentar

  • Uff

    A taj racun za par dana samo parce papira.Kad god nesto kupis moras da kopiras,za svaki slucaj.

    29
    2

    Podelite komentar

  • Vlada

    Fiskalni racun? To sam samo na trafici dobio i u kaficu, restoranu.. Ostalo sve gde god sam bio samo klepe sumu kakav crni racun.

    6
    20

    Podelite komentar

  • D.

    Ovo je Srbija.

    10
    4

    Podelite komentar

  • Babivoje

    To nije novi vec zakon koji stoji vec 20 god. Bez fiskala nema reklamacije. Otkud ja znam gde si ti kupio sta.

    31
    36

    Podelite komentar

  • Mita

    Druže bez računa ema reklamacije, prvo i osnovno prvilo

    49
    15

    Podelite komentar

  • Zoran

    Ne bih se bas slozio... U Tehnomaniji Sombor sam reklamirao novi tv... Racun sam izgubio ali sam znao datum i trgovac je pronasao svoj primerak racuna i kopirao. Reklamacija prohvacena i posle 3 nedelje sam dobio drugi novi tv. Sve pohvale... Verujem da je i moj ljudski i iskren pristup doprineo da trgovac uzvrati istom merom!

    75
    3

    Podelite komentar

    • Sef prodaje

      @Zoran

      Dobra mu volja njegova sto se cimao. Nije duzan

      32
      9

      Podelite komentar

    • Nenad

      @Zoran

      Da li si imao neki drugi dokument, recimo garanciju iz koje se vide svi podaci proizvoda i ko je prodavac ?

      4
      0

      Podelite komentar

    • Miki

      @Zoran

      Iz rubrike - nije se desilo. Tehnomanija nikad nikom ništa nije vratila. Sve što sam kod njih kupio je crklo u roku od par meseci. Za izbegavanje u širokom luku.

      9
      5

      Podelite komentar

  • 581

    Ima i pozitivnih dešavanja, ovih dana pokvario se frižider u garanciji, došli pregledali ustanovili da je motor crk'o i ovih dana treba da dobijem nov frižider jer je motor oko 10000 din i ne isplati se opravka, reč je o kompaniji TRI'O Aranđelovac a frižider marke Gorenje.

    24
    2

    Podelite komentar

  • Boranija

    Šveđani su daleko iza nas. Mi imamo dušu.....haahaha.

    42
    6

    Podelite komentar

  • Danka

    Napiši ime prodavnice i mesto. Izgubiće mušterije garant. Takvi primitivci i neljubaznost i,,ubijaju"Srbiju.

    54
    27

    Podelite komentar

  • неко тамо

    на жалост сличан проблем и већ годину дана не могу да се опасуљим и схватим да морам да носим готовину са собом :/

    23
    12

    Podelite komentar

    • Dušan

      @неко тамо

      Kakve veze ima gotovina? Na koji god način da platite morate da dobijete fiskalni račun, koji po zakonu prodavac mora da priloži ako se vraća novac. Čak mora da traži i LK i upiše podatke iz nje što inače po zakonu nema pravo, ali mu država traži. Uz to treba da popuni NI obrazac. Pre više godina sam radio u službi za kupce i znam iz iskustva da inspekcija prvo ispituje upravo ove stvari jer su dosta zanovetne i često se pogreši, i onda ubiju trgovca od kazne za neku glupost. Teoretski trgovac može da nađe kopiju fiskalnog, ali zahteva dosta vremena u veliki trgovinama. Dešavalo se da dve osobe traže po sat ili sat ipo kopiju fiskalnog, koji se zatim kopira i overi da bi nekom ko nema fiskalni vratili 1000 dinara. Da li je to korektno prema trgovcu? A svuda piše da je zamena samo uz fiskalni jer DRŽAVA to traži, takav je zakon. Čuvajte fiskalne, ovde je takav zakon.

      57
      4

      Podelite komentar

    • Mirosko

      @неко тамо

      Fiskalni racuni posle izvesnog vremena izblede I sta onda

      14
      3

      Podelite komentar

  • Ja

    Dobrodosao u Srbiju brale,pa sti si ti mislio da ce ovde to tek tako da ide.....zato smo i tu gde jesmo

    46
    16

    Podelite komentar

    • Dacko Minhen

      @Ja

      A sta ti mislis u Eu odes.sa prozvodom i svi ti cine? Ne lupetaj,duzan si da dokazes da si proizvod kupio u toj radnji.

      38
      6

      Podelite komentar

Google preporuke