Cipele su vam skroz "tehnološki ispravne": Sramno odbijanje reklamacija trgovaca u Srbiji

Dovodi se u pitanje kako i na koji način je trgovac utvrdio da je proizvod "tehnološki ispravan"

Komentari

  • Jelene

    18. novembar 2021 | 14:07

    Office shoes, ubedljivo najgori. Za godinu dana kozne patike i kozne cipele. Bukvalno posle mesec dana pocele da se odvaljuju. Odbijena reklamacija. PAZI SAD nisam adekvatno koristila i odrzavala robu, kako patike tako i cipele. Uzas, bolje kupovati na buvljaku jer znas da si uzeo skar. Nego ovako platis papreno a daju ti V klasu

  • M-78

    18. novembar 2021 | 12:52

    Jednom mi se desilo da reklamiram obucu i prihvacena mi je reklamacija bez problema, sa tim sto moram da napomenem da se feler pojavio posle samo nekoliko dana nosenja. Pa kapiram i da to gledaju prilikom odlucivanja. Iako mnoge patike ili cipele koje sam kupila vec posle nekoliko meseci imaju neka ostecenja, ali mi je bas glupo da ih nakon nekoliko meseci reklamiram.

  • Tihi

    18. novembar 2021 | 12:40

    Kupio sam najke pre mesec i po dana i evo pocele su da pucaju, prde dok hodam... Sramota sta nam prodaju. Raspad drzave. Kad kupis markirane patike u specijalizovanoj prodavnici za obucu koje su falsifikat onda to znaci da drzava ne postoji. Nema nikakve kontrole ni zakona moze da radi ko sta hoce i da ti uvalja sta hoce bez da odgovara.

  • Trgovac

    18. novembar 2021 | 12:33

    Kontroliše se tako što mi nosimo robu u jugoinspekt, ona tamo samo pogleda ispise, dok im je naša firma davala popust uvek je bili u našu korist, a sada kada ne daje više u korist je kupaca. Tako funkcioniše. Sve zavisi koja firma ima kakav dogovor sa njima. I meni su pukle patike i dala na reklamaciju i naravno odbijena. Nisam htela dalje da idem jer znam celu proceduru nažalost.

    • 18. novembar 2021 | 17:25

      Mama predskolca

      @Trgovac

      Pa bas iz tog razloga sto znas proceduru trebala si da isteras do kraja...dokle god tako budemo cutali tako ce nam i odbijati reklamaciju.

    • 18. novembar 2021 | 18:12

      mostarac

      @Trgovac

      da vam objasnim reklamaciju obuce... Ona se vrsi na osnovu slucajnog izbora od paketa uvoznika koji stigne, vi kad reklamirate obucu, Jugoinspekt posalje odbijenu reklamaciju, a niti je pogleda, niti ima kontrolnog inspektora niti kontrole uopste. Odgovor na reklamaciju je osam dana ne racunajuci prvi dan prijave, trideset dana da se reklamacija resi. Nakon trideset dana imate direktno pravo na zamenu proizvoda i nemojte da vas vozaju.

  • Mama predskolca

    18. novembar 2021 | 12:32

    Problem je sto se reklamacioni proizvod ne salje u laboratoriju na proveru vec radnje same popunjavaju reklamacioni list.Ja sam imala jedan slucaj gde sam dobila standardni odgovor "obuća nije adekvatno odrzavana i korišćena",e onda sam se zainatila pa trazila detaljnu analizu i izvestaj laboratorije i dokument gde sam potpisala uputstvo za upotrebu,sto naravno ne postoji,i tada su mi priznali reklamaciju.

  • D

    18. novembar 2021 | 12:27

    Nije problem sto oni odbiju, nego je problem kad te odbiju kad pozoves zastitnika on kaze pozovi neku od labaratorija da tebi urade procenu ako je drugacija od prodavca to je to. I onda tek nastaje problem koga god da pozoves oni kazu da ne rade sa fizickim licima samo sa pravnim sto su se verovatno i dogovorili sa velikim lancima prodaje, i to pokazuje kako drzava stiti prodavca a ne kupca.

    • 18. novembar 2021 | 12:43

      Janko

      @D

      ne rade sa fizickim jer bi morali da imaju fiskalnu kasu sto im se ne isplati, sada se to mozda promeni jer kasa vise nije minimum 200€ + 600€ fiskalizacija nego onoliko koliko kosta stampac, a i drzava daje subvencijr.