Na Svetski dan prava potrošača: Zaštita ili samo mrtvo slovo na papiru?
15. mart je Svetski dan prava potrošača
Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
Deki
Kakva prava. Ne mozes vratiti robu ukoliko ti se nesvidja pa cak ni ukoliko je neispravna. Posalju prvo u servis pa onda se odlucuje. Katastrofa. U lidlu vracaju i ako vam se nesvidja
Sara
Mrtvo slovo na papiru,prodavci mogu da rade sta im je volja a da za to ne odgovaraju,a kupcu se preporucuje sud koji i sam ne funkcionise!!!!