• 9

Ko treba da plati kad se desi kvar: Grad ili građani iz svog džepa? "Dajemo stotine evra, a nismo krivi"

Da li su vam se dešavale ovakve situacije?

  • 9
majstor, popravka Foto: Shutterstock

Pre nekoliko meseci stanari jedne zgrade na Zvezdari imali su agoniju sa vodom, kada je pukla cev u zgradi. Voda se izlila niz Bulevar Kralja Aleksandra, a ekipa iz Vodovoda je intervenisala negde oko 5 ujutru i kvar je otklonjen.

Međutim, krenuli su novi, "realni" problemi za stanare. Naposletku, svi su postavili jedno pitanje: Ko će to da plati? Doduše, to je više retoričko pitanje, jer su stanari donekle već znali da će troškovi morati da pokriju sami.

- Krenulo je s lošim pritiskom i manjkom tople vode. Onda je vodokotlić prestao da radi, dobrih nedelju dana smo koristili lavor za polivanje. Budući da imamo protočni bojler, uopšte nije uspevao da zagreje vodu. Danima smo se turširali hladnom vodom - priča nam T. L. iz Beograda, dodajući da je njenoj komšinici prestao da radi grejač bojlera nakon pucanja cevi u zgradi i intervencije.

Kako kaže, komšija u prizemlju je imao izuzetno jak pritisak vode, koji je bio sve manji na višim spratovima.

- Zvali smo Vodovod danonoćno, oni kažu da će poslati ekipu, mada nisu sigurni da je provera cevi u njihovoj nadležnosti, te da se obratimo Infostanu ili Gradskom stambenom. Agonija je trajala danima. Konačno smo shvatili da nemamo baš svi problem u zgradi, tj. nekim je vodokotlić radio dobro, baš kao i bojler. Odlučila sam da pozovem majstora. Intervencija je 30 evra, a trebalo je očistiti sve filtere, bili su puni mulja i peska, kamenja - dodaje naša sagovornica.

rotacione električne mašine, termojonske elektronske cevi i električne mašine Foto: Shutterstock

Sve je bilo u redu neko vreme, ali problema, kaže, i dalje ima. "Izgleda da nije sve dobro očišćeno, moraćemo opet zvati vodoinstalatera".

- Srela sam kasnije i druge komšije, kojima su se javili problemi. Menjanje grejača, vodokotlića... - priča nam T. L.

Dodaje da je dolazili ekipa iz Gradskog stambenog, kojima se građani mogu obratiti samo putem mejla, i da su konstatovali kako je, navodno, sve u redu sa cevima u zgradi.

- Dakle, potrebno je da svako od nas, u svom stanu, očisti filtere i cevi pune kamenje, nataloženog nakon pucanja glavne cevi u zgradi. To svakako nije naša krivica, ali ima plaćamo. Po čistoj logici, takve troškove bi trebalo da pokrije Grad - zaključuje ova Beograđanka.

Pišite nam u komentarima kakva su vaša iskustva u vezi sa sličnim situacijama, odnosno, kako ih vi rešavate?

Video: Bili smo u Italiji: Ovako se pravi čuvena kafe Vergnano koja postoji 140 godina

(Telegraf Biznis)

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf Biznis zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

  • maki

    10. oktobar 2022 | 22:39

    Gospodjo, Beogradjanko, da ocistite sito na slavini vam treba 3 ipo minuta, ne treba vam vodoinstalater. Neke stvari moramo i sami odraditi, a neke i platiti.... vecina ovih koji su dobili ili nasledili stanove, očekuju da nikada ne plate ni dinar za odrzavanje stana, ne daj Boze da renoviraju ali zato uredno prate cenu m2 novogradnje i izdavanja stanova.

  • Nebojša Berak

    10. oktobar 2022 | 23:42

    A ovi izgleda nisu culi za frekventni regulator koji omogucava pritisak na svim spratovima. Mi ga 2010 ugradili i za hladnu i za toplu vodu. Neznanje kosta.

  • Tihi

    11. oktobar 2022 | 07:49

    Za popravke koje se dese pre vodomera snosi vodovod. Sve ostalo placaju gradjani. Prosta matematika.

  • Eur: <% exchange.eur %>
  • Usd: <% exchange.usd %>