Takvi trgovci su prevaranti.Trebali su da napisu "Snižena roba s greškom"i onda ko hoće neka kupi a ne kao snizene cene a roba felerična.U zavisnosti koliko bi me iznervirali bilo bi od vraćanja obuće,zamene obuće,vraćanja novca pa do loma prodavnice samo je sigurno da se ne bi vratio kući s istim parom obuće.
Ministar trgovine da prepravi ugovore sa zemljama iz kojih se najvise uvozi, da ne kupujemo vise trecerazrednu robu . Ista robna marka ko nas i negde preko je po isroj ceni, ali ne i kvalitet. Neka se nadlezni pozabave time. Neko da se priseti od kada to datira.
Sve sto je snizeno ne moze da se zameni, to kazu i na kasi a i na racun stave u pojedinim buticima pecat na kome pise nema zamene… moje iskustvo do sada
Sva roba ukoliko dođe do reklamacije moze da se vrati u periodu od 2 godine od kupovine bilo da je kupljena online ili u radnji. Prvih 6 meseci od kupovine potrošač može da zahteva zamenu, povrat novca ili da prihvati popravku, a nakon 6 meseci može samo da zahteva zamenu ili popravku BEZ OBZIRA da li je roba bila na sniženju, rasprodaji ili je kupljena po punoj ceni i ovo važi i za online prodaju i za maloprodaju. Što se tiče povrata ili zamene robe kada se kupac predomisli, a sa kupljenom robom je sve uredu (kupac je npr. vraca jer je mala, velika ili se prosto predomislio), zakonski je predviđena obaveza prodavca da u roku od 14 dana prihvati takav zahtev bez obzira na razlog ALI SAMO kada je artikal kupljen online. Za maloprodajne objekte zakon ne predviđa nikakvu obavezu prihvatanja zamene ili povrata novca već se ovakve mogućnosti definišu u okviru poslovne politike prodavca, dakle ne mora ali može da uvede ovakvu praksu. Reklamacija je kada artikal nije saobrazan očekivanom kvalitetu i funkciji npr. kod obuće je reklamacija moguća kada se đon odlepi, odšije deo gornjišta, artikal propušta vodu a predviđen je po deklaraciji za suvo vreme ili za sneg (voda nije isto sto i sneg tu cesto postoji zabluda medju potrosacima, vode na minusu nema), obuća značajno izmeni boju, a održavana je u skladu sa deklaracijom itd. Potrošači često obuću npr. operu u mašini, a na deklaraciji je predviđeno održavanje suvom četkom ili brisanjem, pa kad se lepak koji je vodo-solventan razgradi i obuća raspadne vraćaju istu tu obuću očekujući povrat novca što nije opravdano sem ako na deklaraciji piše da se može prati u mašini na određenoj temperaturi. Naravno ima mnogo i zloupotreba od strane prodavaca i od strane potrošača zato postoji Tržišna inspekcija koja vrlo uspešno rešava ovakve probleme čak i ako prijavu potrošač pošalje putem emaila.
Ako je sniženje više od 52 odsto, nema reklamacije, zato stave namerno ogromnu cenu i onda kad kupite sa tolikim popustom nemate prava, ja sam kupio i na deklaraciji pisalo koža, platio sam i kad sam platio zamolio sam makaze onako trebaju mi, isekao sam cipele i pošto nije koža ja sam rekao, samo mi vratite moj novac ni dinara više.
Nema rasprave, pravde, sve je na drugoj strani.
Od tada odem u Bosnu, kupim do 100evra dobijem povraćaj 17evra a ovde bi to bilo 17000 dinara sa pitanjem kad ću pronaći problem, ovde sve ima problem.
To nije tacno ,u obavezi je da vrati ili zameni za druge jer u radnji za tri minuta probe ne moze kupac da vidi udobnost obuce ,a pogotovo ako pukne obuca.Mnogi prodavci prodaju eko kozu kao pravu i obmanjuju kupca .a u deklaraciji pise lider.
Mesas babe i zabe. Nigde se ne govori o slucaju ostecenja na robi ili da je kupljeno nesto sto je plasirano kao bolje. Kupis nesto,vidis,probas....i onda se vratis i kazes ja sam se predomislila. Da li bile na snizenju ili ne na trgovini je da odluci da li ce vratiti novac ili ne. Ajde ako vidis da ti treba broj vece a imaju na stanju pa zamene to je ok ali da nesto kupis malo ti stoje kuci pa se setis da ti mozda ne trebaju ili da ti se ne uklapaju.....onda treba da razmislis o svemu pre kupovine robe na koju nemas zamerku po pitanju kvaliteta.
Ja zivim u Americi i samo da kazem kako je ovde. Sva roba koja nije na snizenju (final sale) moze da se vrati. Ako je roba na snizenju kasirka mora reci da je ta roba na poslednjem snizenju i da se ne moze vratiti! Znaci pri kupovini robe kasirka mora naglasiti da se roba ne moze vratiti! Jednostavno i fer.
Ovo ipak otvara prostor za konkurenciju. Ja svu tehnicku robu kupujem u Dr Techno, jer iako su ponekad malcice skuplji od drugih prodavnica, siguran sam da ce biti fer. Menjali su mi vise puta robu koju realno nisu morali
Ovde nismo stigli ni do toga da defektna roba može da se reklamira i dobiju pare nazad*, a kamo li da se vrati roba kojoj ništa ne fali, ali mi se ne sviđa i hoću da je vratim.
*Čuveni izgovor - roba/stvar nije korišćena kako treba (a ti sad dokaži da jeste, umesto da bude obrnuto)
Pa izvini molim te kao prvo kada nesto kupujes verovatno znas dali ti odgovaraju i svidjaju ili ne. A drugo ovde u Svajcarskoj i bilo gde na zapadu aku su na rasprodaji isto nemozes da zamenis takvo je pravilo ali ujedno te i obaveste pre nego sto platis.
Nije tacno... vratiti se moze bilo gde da su kupljene iako su snizene... jedino ako je close out tj: ako prodavnica prestaje raditifj: zatvara se tad je konacna prodaja.
Ok je tako..samo sto prilikom prodaje radnica treba da kaze ovo je ‘final sale’ - krajnja prodaja, nena povratka ili ako ima imate 15-30 dana da vratite ili zamenite..
Udješ u radnju i oštetiš koji par čizama ili patika i izadješ. Pa nek vide onda ko je na gubitku. To znam iz iskustva. Nožić u džep i dok probaš završiš posao.
Pa zato sto uvek kada se menja sezona mislim godisnja doba sve sto ostane iz zime ili jeseni itd. Bude na snizenju dabi doneli nove stvari tako je u svajcarskoj pricam jel znam zato sto godinama zivim i radim u svajcarskoj.
Mnogo sam opasan
Takvi trgovci su prevaranti.Trebali su da napisu "Snižena roba s greškom"i onda ko hoće neka kupi a ne kao snizene cene a roba felerična.U zavisnosti koliko bi me iznervirali bilo bi od vraćanja obuće,zamene obuće,vraćanja novca pa do loma prodavnice samo je sigurno da se ne bi vratio kući s istim parom obuće.
Podelite komentar
Snupi
Ministar trgovine da prepravi ugovore sa zemljama iz kojih se najvise uvozi, da ne kupujemo vise trecerazrednu robu . Ista robna marka ko nas i negde preko je po isroj ceni, ali ne i kvalitet. Neka se nadlezni pozabave time. Neko da se priseti od kada to datira.
Podelite komentar
superman
Sve sto je snizeno ne moze da se zameni, to kazu i na kasi a i na racun stave u pojedinim buticima pecat na kome pise nema zamene… moje iskustvo do sada
Podelite komentar
Sandra
Sva roba ukoliko dođe do reklamacije moze da se vrati u periodu od 2 godine od kupovine bilo da je kupljena online ili u radnji. Prvih 6 meseci od kupovine potrošač može da zahteva zamenu, povrat novca ili da prihvati popravku, a nakon 6 meseci može samo da zahteva zamenu ili popravku BEZ OBZIRA da li je roba bila na sniženju, rasprodaji ili je kupljena po punoj ceni i ovo važi i za online prodaju i za maloprodaju. Što se tiče povrata ili zamene robe kada se kupac predomisli, a sa kupljenom robom je sve uredu (kupac je npr. vraca jer je mala, velika ili se prosto predomislio), zakonski je predviđena obaveza prodavca da u roku od 14 dana prihvati takav zahtev bez obzira na razlog ALI SAMO kada je artikal kupljen online. Za maloprodajne objekte zakon ne predviđa nikakvu obavezu prihvatanja zamene ili povrata novca već se ovakve mogućnosti definišu u okviru poslovne politike prodavca, dakle ne mora ali može da uvede ovakvu praksu. Reklamacija je kada artikal nije saobrazan očekivanom kvalitetu i funkciji npr. kod obuće je reklamacija moguća kada se đon odlepi, odšije deo gornjišta, artikal propušta vodu a predviđen je po deklaraciji za suvo vreme ili za sneg (voda nije isto sto i sneg tu cesto postoji zabluda medju potrosacima, vode na minusu nema), obuća značajno izmeni boju, a održavana je u skladu sa deklaracijom itd. Potrošači često obuću npr. operu u mašini, a na deklaraciji je predviđeno održavanje suvom četkom ili brisanjem, pa kad se lepak koji je vodo-solventan razgradi i obuća raspadne vraćaju istu tu obuću očekujući povrat novca što nije opravdano sem ako na deklaraciji piše da se može prati u mašini na određenoj temperaturi. Naravno ima mnogo i zloupotreba od strane prodavaca i od strane potrošača zato postoji Tržišna inspekcija koja vrlo uspešno rešava ovakve probleme čak i ako prijavu potrošač pošalje putem emaila.
Podelite komentar
Dragoslav Pajić
Ako je sniženje više od 52 odsto, nema reklamacije, zato stave namerno ogromnu cenu i onda kad kupite sa tolikim popustom nemate prava, ja sam kupio i na deklaraciji pisalo koža, platio sam i kad sam platio zamolio sam makaze onako trebaju mi, isekao sam cipele i pošto nije koža ja sam rekao, samo mi vratite moj novac ni dinara više. Nema rasprave, pravde, sve je na drugoj strani. Od tada odem u Bosnu, kupim do 100evra dobijem povraćaj 17evra a ovde bi to bilo 17000 dinara sa pitanjem kad ću pronaći problem, ovde sve ima problem.
Podelite komentar
Jasmina
To nije tacno ,u obavezi je da vrati ili zameni za druge jer u radnji za tri minuta probe ne moze kupac da vidi udobnost obuce ,a pogotovo ako pukne obuca.Mnogi prodavci prodaju eko kozu kao pravu i obmanjuju kupca .a u deklaraciji pise lider.
Podelite komentar
Shampita
@Jasmina
Mesas babe i zabe. Nigde se ne govori o slucaju ostecenja na robi ili da je kupljeno nesto sto je plasirano kao bolje. Kupis nesto,vidis,probas....i onda se vratis i kazes ja sam se predomislila. Da li bile na snizenju ili ne na trgovini je da odluci da li ce vratiti novac ili ne. Ajde ako vidis da ti treba broj vece a imaju na stanju pa zamene to je ok ali da nesto kupis malo ti stoje kuci pa se setis da ti mozda ne trebaju ili da ti se ne uklapaju.....onda treba da razmislis o svemu pre kupovine robe na koju nemas zamerku po pitanju kvaliteta.
Podelite komentar
Zara
Ja zivim u Americi i samo da kazem kako je ovde. Sva roba koja nije na snizenju (final sale) moze da se vrati. Ako je roba na snizenju kasirka mora reci da je ta roba na poslednjem snizenju i da se ne moze vratiti! Znaci pri kupovini robe kasirka mora naglasiti da se roba ne moze vratiti! Jednostavno i fer.
Podelite komentar
Неуморне Српкиње
Пуних петнаест година носе чизме и фармерке било да је зима или лето. 🤦🏻
Podelite komentar
Simonovic
sta vas tek ceka na zapadu .. ihihihih .. samo polako
Podelite komentar
prava lola
@Simonovic
Ma ne lupetaj
Podelite komentar
M
Ovo ipak otvara prostor za konkurenciju. Ja svu tehnicku robu kupujem u Dr Techno, jer iako su ponekad malcice skuplji od drugih prodavnica, siguran sam da ce biti fer. Menjali su mi vise puta robu koju realno nisu morali
Podelite komentar
Koka
Ja sam pokusala da zamenim papuce za broj vece, ali nisu pristali. Strasno!
Podelite komentar
Mara
Tako su meni pokušali ali kada videli da je vrag odneo šalu pare vratili ne zamena jer iz principa nisam htela druge .
Podelite komentar
Arhivator
Ovde nismo stigli ni do toga da defektna roba može da se reklamira i dobiju pare nazad*, a kamo li da se vrati roba kojoj ništa ne fali, ali mi se ne sviđa i hoću da je vratim. *Čuveni izgovor - roba/stvar nije korišćena kako treba (a ti sad dokaži da jeste, umesto da bude obrnuto)
Podelite komentar
dani
@Arhivator
Pa izvini molim te kao prvo kada nesto kupujes verovatno znas dali ti odgovaraju i svidjaju ili ne. A drugo ovde u Svajcarskoj i bilo gde na zapadu aku su na rasprodaji isto nemozes da zamenis takvo je pravilo ali ujedno te i obaveste pre nego sto platis.
Podelite komentar
Moze
@Arhivator
A sto lupas i pricas o citavom zapadu kad ne znas? Nisi u pravu. Recimo u Svedskoj mozes uvijek da vratis bilo da je na snizenju ili ne.
Podelite komentar
poenta
Nije tacno... vratiti se moze bilo gde da su kupljene iako su snizene... jedino ako je close out tj: ako prodavnica prestaje raditifj: zatvara se tad je konacna prodaja.
Podelite komentar
Oki
Uzimala-davala, bolje da je spavala.
Podelite komentar
Krokodilko
Ok je tako..samo sto prilikom prodaje radnica treba da kaze ovo je ‘final sale’ - krajnja prodaja, nena povratka ili ako ima imate 15-30 dana da vratite ili zamenite..
Podelite komentar
Jelena
Ovde u CH u mnogo slucajeva nemozes da vratis robu koja je bila na snizenju ali to je jasno naznaceno na racunu tako da unapred znas sta te ceka!
Podelite komentar
Danka
@Jelena
Ne možeš unapred da znaš ako ne pitaš. Na računu,kažeš,stoji, pa račun dobiješ posle plaćanja.....
Podelite komentar
Dr
Udješ u radnju i oštetiš koji par čizama ili patika i izadješ. Pa nek vide onda ko je na gubitku. To znam iz iskustva. Nožić u džep i dok probaš završiš posao.
Podelite komentar
A. P
@Dr
Nemas ti nimalo civilozacije D.R.
Podelite komentar
dani
@Dr
Mnogo si pametan ili pametna 😂😂😂hahaha i onda bi ja tebi naplatila sve
Podelite komentar
Mila G
@Dr
Dalije to normalno da ostetis nesto u radnji radi neke glupe osvete koja stamota i ludost od ovakvih osoba
Podelite komentar
A. P
Cizme glavu cuvaju, a subara je kvari.
Podelite komentar
A-Z
@A. P
To je komunisticka floskula da bi se na sve moguce nacine diskreditovali- Cetnici. Nema nikakve veze sa zdravljem.
Podelite komentar
SRBIJA
Srbija gladuje,a cizme su bitne totalno.
Podelite komentar
Tea
@SRBIJA
Mozda i spavamo u cizmama iobuceni ako nema grejanja.
Podelite komentar
A. P
Zbog cega su bile na snizenju, zbog felera ili pre da prodaju.
Podelite komentar
dani
@A. P
Pa zato sto uvek kada se menja sezona mislim godisnja doba sve sto ostane iz zime ili jeseni itd. Bude na snizenju dabi doneli nove stvari tako je u svajcarskoj pricam jel znam zato sto godinama zivim i radim u svajcarskoj.
Podelite komentar