Psihologija prodaje: Kako je švedskom gigantu pošlo za rukom da namami ceo svet na kupovinu?

Planetarno popularna IKEA ima svoje "dragocene taktike" koje vešto koristi kako bi privukla kupce...

Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:

  • Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
  • Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
  • Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
  • Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
  • Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
  • Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
  • NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
Ime je obavezno
E-mail adresa je obavezna
E-mail adresa nije ispravna
*otkucano <%commentCount%> od ukupno <% maxCommentCount %> karaktera
Komentar je obavezan

<% message.text %>

Komentari

  • Zvele

    02. februar 2023 | 09:19

    Nameštaj njihov duplo golo, al koliko para toliko muzike....

  • Laki

    01. februar 2023 | 22:47

    Svaka roba ima svoga kupca.

  • Neki

    01. februar 2023 | 22:17

    Ikea je super ,obožavam je.Samo je greška što se ne uvede gradski prevoz od Vukovog spomenika ka Kaludjerici i ostalim mestima jer mi nemamo prevoz iz tog dela grada i prigradskih mesta