Uživo Treba li prihvatiti šefa na Instagramu i da li se preko LinkedIn-a zaista nalazi posao u Srbiji?
"Važno je da se gradi lični brend. Na tržištu rada to će biti nekada presudno. Svi kažu da je investiranje u sebe najvažnije, a na kraju smo lenji za to".
U podcastu "Kako si na poslu sa Anom i Vesnom" razgovaramo o tome kako da budemo srećni i zdravi na poslu bez obzira na to gde i šta radimo. Cilj nam je da više govorimo o tome koliko je važno da budemo dobro dok radimo svoj posao i da damo konkretne i korisne predloge kako da održimo fizičko i psihičko zdravlje.
Važno je i kako koristimo društvene mreže, kako se predstavljamo, kako "čitamo" poslodavce a kako oni nas na osnovu postova.
Razovarali smo o tome sa Petrom Vasićem, koji je komunikolog, i primarno se bavi marketingom na društvenim mrežama. Pomaže preduzetnicima i startapima da oforme svoj brend.
A kažu da danas ako nisi na društvenim mrežama i ne postojiš. Da li je to stvarno tako i da li to važi i za radnike i za poslodavce? Pričali smo i o tome kako se pravilno predstaviti kao kompanija a kako kao radnik, ali i gde najčeščće kompanije kao budući poslodavci greše.
Osim Linkdina, neretko poslodavci "kopaju" i druge društvene mreže budućih kandidata - pričali smo o tome koliko je to prihvatljivo i kako na nas utiče. U tom smislu, osvrnuli smo se i na to da li je "pametno" imati danas kolege i nadređene među prijateljima i pratiocima na društvenim mrežama.
Kako kaže naš sagovornik, naš život prelazi u digitalni. I multidimenzionalan je - imamo uloge kao u realnom životu. Gradimo našu ličnost na internetu i biće sve bitnija. Metaverzum je samo jedan od tih svetova.
"Poslodavci su, rečeno u ringu. Moraju da optimizuju svoj tim da bude što bolji, naravno, prekontrolišu sve što mogu na tom putu. Da li je to moralno, jeste pitanje, ali se dešava. CV lažiraju, a na mrežama možete svašta da saznate, interesovanja, hobiji...Da li je zaista timski igrač. Kako smo prve generacije koje su na digitalu, ne znamo jasno kako se to radi", kaže on.
Razgovorali smo o tome koliko se putem Linkdina zaista nalazi posao u Srbiji.
"Važno je da se gradi lični brend. Na tržištu rada to će biti nekada presudno. Svi kažu da je investiranje u sebe najvažnije, a na kraju smo lenji za to".
Pogledajte i nekoliko saveta kako najbolje da se predstavite na poslovnim mrežama, a da zbog toga ne stvorite sebi neprijatnost.
Budite nam dobro!
Celu epizodu pogledajte na početku teksta.
Pratite "Kako si na poslu" podcast i na Youtube, Spotifaj, Epl i Gugl platformama:
RSS: https://rss.com/podcasts/telegrafbiznis/
Google Podcasts: https://podcasts.google.com/feed/aHR0cHM6Ly9tZWRpYS5yc3MuY29tL3RlbGVncmFmYml6bmlzL2ZlZWQueG1s/episode/ZDlmN2JlNzctN2Q5NC00MmM3LTkxNDYtNmEyYzM5ZGY0MDBl?hl=en-RS&ved=2ahUKEwi-g4vq6NT1AhU4lP0HHWeiAqsQieUEegQIDRAF&ep=6
Spotify Podcast:
(Telegraf Biznis)