Da li je u Srbiji moguća komunikacija bez stresa, i šta da rade radnici kad se firma proda?

Naš današnji gost je Lela Saković. Ona je magistar nauka u oblasti ljudskih resursa. Osnivač je edukativnog centra „Poslovna komunikacija – može i bez stresa“

U novoj epizodi druge sezone podcasta "Kako si na poslu" razgovaramo o tome da li je u našoj zemlji moguća poslovna komunikacija bez stresa, ali i kako se uspešno prolazi period akvizicije u nekoj kompaniji, čemu su radnici sa ovih prostora često svedočili. 

Ovo je mesto gde razgovaramo o tome kako da budemo srećni i zdravi na poslu bez obzira na to gde i šta radimo. Cilj nam je da više govorimo o tome koliko je važno da budemo dobro dok radimo i da damo konkretne i korisne predloge kako da održimo fizičko i psihičko zdravlje.

Naš današnji gost je Lela Saković. Ona je magistar nauka u oblasti ljudskih resursa sa aspekta socijalne psihologije. Osnivač i urednica portala "Sve o osiguranju". Organizovala brojne međunarodne konferencije. Ima dugogodišnje iskustvo u ekonomskom novinarstvu.

Osnivač je Edukativnog centra „Poslovna komunikacija – može i bez stresa“, i ekspert za izradu dugoročne komunikacione strategije, osmišljavanje i realizaciju PR aktivnosti.

Autorka je i stručne knjige “Komunikacija, stres i produktivnost”.

Lela nam u razgovoru otrkiv da li je danas u Srbiji moguća poslovna komunikacija bez stresa.

Pričamo o tome i da li je mit da pojedini menadžeri doziraju stres kod svojih zaposlenih kako bi održali kontrolu.

Objašnjava nam kada dolazi do stresa i manjka produktivnosti, odnosno koji je to momenat u poslovnom okruženju koji "ode predaleko".

Razgovarale smo i o drugoj važnoj temi, a to je komunikacija prilikom akvizija. One utiču na ljude u kompaniji sa ove ili one strane, direktore, osnivače, ali i na radnike.

U Srbiji smo prošli mnoge akvizije, ranije tokom privatizacije, a danas prilikom ukrupnjavanja tržišta, kao i dolaska kompanija sa stranim kapitalom.

Lela nam opisuje koji se sve procesi odvijaju, odnosno kako zaposeleni raguju na iste, ali i da li postoje li mehanizimi kako prevazići taj period.

Priča nam koje posledice može da prouzrokuje "loše sprovedena akvizija", odnosno, nedovoljno iskomunicirana.

Za kraj nam daje savete kako poboljšati poslovnu komuniaciju, ali i šta slušati, čitati, gledati...

Celu epizodu pogledajte na početku teksta.

Pratite "Kako si na poslu" podcast i na Youtube, Spotifaj, Epl i Gugl platformama:

RSS i Google: Kako si na poslu

YT

Spotifaj

(Telegraf Biznis)