Nefa ispunila obećanje: Svi koji nisu dobili nameštaj nek se jave

Nefa počinje sa prikupljanjem podataka o kupcima koji su platili, a nisu dobili nameštaj

Kompanija Nefa nameštaj, ispunila je obećanje od petka i otvorila njen kol centar.

Kako ta kompanija navodi u saopštenju na njenoj internet stranici, Nefa počinje sa prikupljanjem podataka o kupcima koji su platili, a nisu dobili nameštaj.

- Zbog događaja u poslednjim danima poslovanja Nefe, moramo obnoviti podatke kako bismo bili sigurni da će svi kupci biti evidentirani. Prikupljanje podataka će trajati do kraja ove nedelje - navode iz Nefe.

Foto: Printscreen/Nefa

Kupci se mogu javiti na telefon +381 612 031 458, a iz kompanije naglašavaju da će zbog očekivanog velikog broja poziva broj verovatno povremeno biti zauzet. Zato pozivaju kupce da im, radi što brže obrade informacija, putem SMS-a na navedeni broj ili mejlom na adresu nefa.info.eu@gmail.com.

(Telegraf Biznis)